- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ArchiCAD és Artlantis topik
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Bírja a 120 fps-t, ha nem uncharted szintet akarunk elérni De ezzel nincs semmi gond, egy minecraft is látványos tud lenni vr-ral
Ha szénné optimalizálják magukat, akkor is max 60 fps-t tartok reálisnak a mostani grafikai szinten. Megvan az erő hogy 120 fps-sel fusson a couch knights[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
7time
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert a mai motorok nem úgy épülnek fel, ahogy az új motorok fognak. És az ICE Team már ezekkel az új generációs rendszerekkel tesztel, és ezeket megkapják a Sony stúdiói is. Nem véletlenül mondta azt a RaD, hogy ha lesz Order 1886 folytatás, akkor sokkal jobban fog kinézni. Ma még csak a felszínt kapargatják, mert túl kockázatos olyan funkciókat használni, amelyekhez nincs hozzáférést az aktuális SDK-n belül.
A 120 Hz nagyjából azzal a grafikával reális, amilyen az Order 1886, azon 2020-hoz közeledve az akkori PS4 játékokat látva csak röhögni fogunk, ahogy ma is nevetsz a PS3 életciklusának elején megjelent Uncharted 1-en.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Aki nem rak pénzt az újításokban nyilván lemarad. Sajnos nagyon jellemző lesz, hogy a nagyok durván elhúznak, míg a kicsik megrekednek. Ez pénz kérdése lesz. A Sony és az EA talicskával hordja a zsetont a VR kutatásokba, míg más nem. Innen az is látszik, hogy kik lesznek az úttörők, hacsak a többiek nem kezdik el hasonló mértékben tolni a pénzt a VR-be.
Azt tudni kell, hogy ez az irány nagyon nehéz. Nem véletlen, hogy az Oculus rengeteg munkát inkább átvállalna, mert tudják, hogy a szoftverfejlesztők 90%-a nem tudja majd jól megoldani az VR optimalizálását.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
7time
senior tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Hardline-ból még nem lett semmi, mert nem jelent meg. A Battlefield 4-ben a legnagyobb gond, hogy nagyon komplex, de a gondok zömét kezelték már, a Hardline nyilván erre a kezelt alapra épül.
Ha PC-n keresel nagyon jó portokat, akkor ott vannak a Nixxes portjai. Azok szinte mindig tökéletesek. Vagy a Rebellion játékok.
A VR-nek nincs sok hatása a játékbugokra. Maximum az akadásra nem csak úgy reagálsz, hogy fos a játék, hanem érzed a fejedben is, mintha valaki durván tarkón vágott volna.
Nyilván a low-level egészen átrendezi a szoftveres helyzetet. Aki tele van pénzzel az most generációs szintű előnyt építhet ki magának. Tehát persze, ahol sok a pénz onnan jobb szoftver jön. De ugyanakkor nem tűnik vállalhatatlanul nehéznek egy indie-nek sem, lásd Rebellion.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó ASUS GeForce GTX 1660 Super 6GB Phoenix videokártya (PH-GTX1660S-6G)
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel