- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mozilla Firefox
- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10234880
törölt tag
válasz #10234880 #4911 üzenetére
Jah,és persze ez az új Volvón Volvo FH 650 és 700 ( vagy simán csak Volvo 650 és 700ason) van aza kék belső tér és a kékes xenon világítás is,. ha minden igaz, ésa 2000 Le-s motor,minde1ik fajta kamionnál,. és a váltó asszem valami tripla x (xxx speed racer) sajnos még nemjutottam el addig,hogy ezt kipróbájam,. deha van akinek igy mindezekkel megvan, és megy jól,múködik,akkor segithetne,. vagy pedig feltölthetne valahova,. sha gépemre valóan múködik,akkor az ,az már csakis fantasztikus lehet,. mer ami mostvan az 1.8.2.5.ös verzió,. ott nekem minden alacsonyra van téve,. és vagy kivan kapcsolva pár dolog a grafikán,. ugyhogy aki tud segiteni,annak előre is hálás köszönet
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #4918 üzenetére
Észrevétel.
Ha a felsorolásodat jól láttam , tréller buherák, kék féééény, egyéb tuningok és csodák.
ezekből annyi van a neten hogy dunát lehetne velük rekeszteni, próbálj meg olyanokat összeválogatni amik működnek is.
a másik, ha egy map-et teszel fel (pl Magyar) nem árt kiszedni minden egyéb más modot és csak azt hagyni! próbálgatni... és amikor minden szép és jó, egyesével megpróbálni visszarakosgatni a többi mod-ot.
A Magyar map sztem működik önmagában (sztem más miatt szar) valszeg nem okoz elszállási hibákat..
ez a modszer akkor jó ha nem akarsz mások szarait és gányolását követő összeomlásokat elemezgetni file kiolvasásokkal. Ezért is fogsz nehezen segítséget találni erre megmondom őszintén engem sem érdekelne és magasról leszarnám milyen gányolási hibákkal rakta tele a barom az összelopkodott mod-ját (sajnos a legtöbb ilyen) és nem is kívánnám én se elkezdeni más szarait kijavítgatni.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #4923 üzenetére
Azt a Magyar map-et bemásolod ha jól emléxem, és az új profilnál azonnal szépen ki is pipálod. (Illetve ezt csak akkor ha átnevezed zip-helyett scs-re mert úgy is próbálgattam és működött.)
Amikor szépen kitöltötted a kényszeres mezőket, (név, pénisz méret, stb..) alul már a térképen ha rákattintasz lehet választani is europa helyett a magyar térkép mod-ot.[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #4925 üzenetére
Nem az ETS2-őt írtam át hanem csináltunk az itt fellelhető kollégákkal közösen egy Grafikai és hang javításokkal egybekötött Brutal environment HD & Sound engine 6.1 Reloaded névnek örvendő mod-ot.
A vélemények megoszlanak, van akinek teszik a reálisabb környezet színe, van aki meg giccsesnek tartja. Van akiknek a szinte hangtalan gyári majdnem süket szoba vezető fülke jön be van akinek az általunk javítgatott kicsit hangosabb. (Megjegyzem nem azért ruháztam be 5.1-es hangrendszerre én sem hogy egy süket szobába üljek a csendet hallgatva).
Valóban van bene egy 5.000 Lóerös mocim a hozzáírt váltómman Saját használatra (gyorsabb futkározás vele a térképeken) de ez nem a játékba szánt hanem saját fejlesztői eszköz ami "benne felejtődött" mert páran kérték
természetesen az egész MOD nem összelopkodott, hanem a gyári fájlok átírása saját kiegészítésekkel és mások észrevételein és ajánlásain tapasztalatain alapuló tovább fejlesztése idáig egy 3 hónapos munka, MAP mod-ok nélkül, mert nem tettem és teszek bele semmilyen térképet, de cél volt hogy a TSM-el pl hiba nélkül menjen és eddig ment is.Két magos gépeken is szépen eldöcög teszteltem ilyeneken is eleget sztem.
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #4931 üzenetére
persze hogy nagyon Zsír lenne ha ez egy need for speed lenne.
De nem az.
Itt a feladat egy Saját kamionos birodalom létrehozása, néhány apróbb fuvar bevállalása, és eldöcögése vele csiga tempóban a célállomásra max 1-2 apró koccanással.tegyük fel hogy újramodellezem az összes kamiont egyesével annyi példányt gyártva le ahány törés fajta van pl (10 féle) minden egyes fajtára külön külön szépen egyesével + a tréllerekre, és a személy autók is törnek ugyebár azokra is, + azokat az alkatrészeket és lökhárító darabokat amiket látni akarsz a különböző sebességű törések után az aszfalton a törések fajtájának az eredményeként.
hú de tetszik, ha neki is álnék nekem egyedűl lehet hogy lenne ez vagy 5-6 hónap.
Azután jönne az érdekesség mert ez ugye bár egy "mod" a motorba is invertálni kellene (eurotrucks2.exe)
ahol az egész lekezelődik a játékban történő változások alapján és döntések alapján osztályozodik "Használódik", aminek a forráskódja amibe belelehetne ezeket a vezérlő szkripteket invertálni és fordítani az SCS tulajdona azt kéne csak hozzá megszerezni tehát a "forrás kódot" nem magát az eurotrucks2.exe-t ami már a leforított és védett végtermék.ha te megszerzed a forrást én megírom a törést.
[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
veterán
válasz #10234880 #4936 üzenetére
A forráskód jogilag védett termék. Ha valaki belepiszkál, nagyon megütheti a bokáját. Egyszerűen fogalmazva olyasmi, mint egy regény. Nem írhatod át, nem tehetsz hozzá, nem hagyhatsz ki belőle egy sort sem, hacsak a szerző meg nem engedi.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #4936 üzenetére
A forrás az vagy azok a file-oknak az összessége amiben a program vezérlése meg van írva pl. C++, Visual C, Borland, Delphi etc, tehát egy olyan nyelv amiben lelehet programozni (a programozó matematikusoknak) ilyenekben írják meg többek között is magának a játkprogramnak a vezérlését.
gyakorlat:
tegyük fel hogy te egy tigrismintás belsőt akarsz a kamionodba.
a gyári file-okban kikeresed a kamionod pl volvó belső kabinra feszített textúráját, és photoshoppal átalakítod a neve minden más marad a régi és kiadod egy mod-nak, és működni fog.
ebben az esetben az történik ugyan is hogy a program vezérlése (eurotrucks2.exe) amikor megveszed a kamiont megnézi mennyi pénzed van osztályozza mit vehetsz, mennyi a tapasztalat pontod, ezek alapján szűri mik azok amik blokkolva vannak még előtted mik azok amik nyitva vannak, ha azokat összeválogatod osztályozza melyik textúrát, melyik modellre milyen X,Y,Z koórdináta alapján kell felfeszítenie, majd a végső rendering hogyan áll össze mit hogyan számoljon ki fények tükröződések, kamera állások, kamera mozgások, textúra rendering fajták melyiket hogyan és milyen algoritmus alapján számoljon ki ahogyan azt szépen a programozó előre megmondta a "forrásban"
ebben az eurotrucks2.exe-ben van valahol elrejtve az is, a te volvod-ban pl mikor a kabint kiválasztottad olvassa be és feszítse fel a modellre a VOLVO_KABIN_PHONG.DDS filet (csak a példa kedvéért). amit te is pl egy mod-ban Bizonyos Devloper programok feltelepítése után a photoshopban pl átdolgozhatsz.
-
atomeec
senior tag
válasz #10234880 #4942 üzenetére
Ez nem beállítás. Egyszerűen a játék fejlesztői nem csinálták meg, mert az sokkal több idő és rengeteg pénzbe került volna nekik (plusz licenszek és engedélyek). Meg ugye nem is erről szól Legalábbis számunkra...
Tehát, hogy egyértelmű legyek: Nem tudsz semmit csinálni annak, hogy törjenek az autók vagy a kamionok a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
barni1122
tag
válasz #10234880 #4942 üzenetére
Figyelj Gabi, nem hiszem, hogy láttál már életedben programkódot, nyilván még egy programnyelvet sem ismersz és nyilván lövésed sincs, hogy mi miért és hogy működik ebben a játékban. A lényeg az, hogy kurva nagy meló, nézd Stewen mennyit dolgozik, pedig Ő "CSAK" néhány beállítást pöcköl meg, textúrákat és hangokat cserélget. Tehát fölöslegesen szívod magad, nem tudod te elképzelni, hogy mi az a munka, ami csak EGY törés effekthez is kell, és te 1000%, hogy azt nem fogod a programkódban állítgatni.
-
fagy53
nagyúr
válasz #10234880 #4942 üzenetére
Abban igazad van, ha már szimulátor akkor szimulálja ezeket a malőröket is, elvégre a valóságban számtalanszor találkozunk velük. A legfontosabb ok az amit már írtak egy páran, a program kereteibe nem fért bele ez a funkció. a játék grafikus motorja egy 1997-es konstrukció, veled kb egyidős, millió pofozgatáson esett már át és örülhetünk neki, hogy legalább ezt az élményt megadja nekünk. Ha követed a legutóbbi 1.9-es patch bétájának állandó szinte kétnaponkénti verzióit, amik ráadásul legnagyobbrészt az AI viselkedését módosítgatják, láthatod mennyit szenvednek a fejlesztők csak ezzel a fejezettel, míg az általad említett törésmodell nagyobb stúdióknak jobb motorral sem mindig éri meg....
smisa:nem kell mindent elhinni.... nem multi csak soknyelvű.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #5132 üzenetére
ez nem verseny, egy kihívás volt a RED ellen a tiszteletlenségük és a parasztvakításos enginjükkel kérkedő gányolt hulladék ellen. Kérkedést, választ kesztyű felvételt ergó: új verziót nem látot senki, miközben az itt lévő kollégák szakmai és óriási segítségével eljutottunk egy 6.1-es komoly több 100 munkaórát felemésztő valós grafikai és hang enginünk végleges arcához 3 hónap alatt, amire mindent lehet mondani csak azt nem hogy szar lett
bár mennyire is szeretnék pedig páran hogy az legyen, az ETS2.lt-n is az utolsó hozzászólásommal zártam le egy vitát ahol a sok kétkedő és rágalmazási hadjáratot lefojtató bunkó paraszt azóta hallgat is.
A lényege annyi volt csak:
Lehet az alap játékkal bárhol mod-ok nélkül f10-el screen shottolni, majd betölteni a Brutált semmilyen más mod nem kell és szintén lehet f10-el screen shottolni.A külömbség az lesz ami a videóban is van mert nincs benne sem trükközés, sem grafikai Sweet FX-es csoda, sem pedig semmilyen grafikai utómunka,
egyszerűen a brutál az ilyen!érdeme nem csak az enyém hanem annak a sok itt fellelhető kollegának aki nem sajnálta az időt a tesztelésre, és a tollat az észrevételeinek vagy tanácsainak a tolmácsolására.
[ Szerkesztve ]
-
atomeec
senior tag
válasz #10234880 #5190 üzenetére
Egy szóval? Igen Ha nem ragaszkodsz ahhoz, hogy legyen fizikális lemez a kezedben és van interneted úgy általában, akkor simán megéri. Ehhez van külön topik is : Steam
Magát a játékot meg persze ne közvetlenül onnan vedd, vannak hirdetve jóval olcsóbban. Van egy pár eladó, aki lényegében bármit be tud szerezni jobb áron. Ha ezzel kapcsolatban van még kérdésed, írj privátot, ne szemeteljük a topikot
-
donmackó
őstag
válasz #10234880 #5218 üzenetére
Belépsz a fotó stúdióba és ott a fotó mód kell neked. Kabin nézetből meg F10-zel tudsz fotózni. A dokumentumok/ Euro Truck..../screenshot mappába menti .bmp formátumba, amit painttel átkonvertálhatsz .jpg-vé és lehet bárhova feltölteni.
ooszi: Én zökkenő mentesen váltottam gyáriról TSM-re még 1.8.2.5-nél. Szerintem nem kell új profil.
Release the cable hounds!
-
-
#70339072
törölt tag
válasz #10234880 #5330 üzenetére
Oké de most feltűzeltek az FPS eredmények és várom a kollégák mit reagálnak a saját tesztjeikkel.
Elmentett Pályarészlet 200%-os rendering saját eredmények ugyan az az útszakasz:
Brutal environment 6.1 reloaded 28-29 FPS
Gyári default Game no mod fileok 30-31 FPS
Brutal environment 7.1 31-32 FPSAzért ez nem semmi ugyan is egy GTX 560 annyira nem érzékeny mint esetlegesen egy gyengébb kártya, szóval azoknál elvileg ennek látványosabb értékekben is meg kellene mutatkoznia.
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Toyota topik
- LEGO kompatibilis és alternatív építőkészletek
- Konteó topic
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen