- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
200 óra elég sok tartalomnak tűnik, de azért felmerül mi marad, miután mindet kivégezted, illetve, hogy mennyi idő alatt tudnak összemérhető mennyiségű új tartalmat gyártani.
Aki hülye, haljon meg!
-
Meglivorn
aktív tag
8 class lesz ezt én sem értem hogy jött a 6 (Eurogamer is ennyit írt, mielőtt valaki kötekedni kezd esetleg).
A 200 óra/class sztori nem újdonság, ezt már mondják egy ideje. Persze minden relatív, van aki a DA2-t 20 van aki 60 óra alatt vitte végig
De ha félreteszem a szkepticizmust, akkor 200 óra/class-story, és erre jön még rá a sima, hagyományos mmo questek, az un. world-arc questláncok, crafting, pvp, minigame, felfedezés, multiplayer cuccok mint flashpoint és operation... úgy nem néz ki rosszul -
leviske
veterán
Tipp: valószínűleg azért 6 class van említve, mert jó eséllyel a két Jedi és két Sith osztály nagyban fedi majd egymást történetben és csak a képességek lesznek mások.
A 200 órát meg valószínűleg úgy értik, mint az Dragon Age első részében a 80-at, vagy a második részében a 40-et. Valószínűleg a kevésbé tötymörgősök 80-120 óra alatt is letudják majd a játékot.
-
nagyúr
az alapján, ami a bétából kiszivárgott, nem nagyon fedik egymást az erőhasználó classok küldijei.
a 200 óra természetesen az ehhez megfelelő játékstílust feltételezi. itt nem tötymörgésre gondolok, hanem maximalizmusra. =]Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
kexksz
addikt
Ez a bejelentés már elég régi, sztem január körüli.
Betások azt mondják, hogy kb olyan a fejlődés mint vanilla WoWban.
[ Szerkesztve ]
-
Brown ügynök
senior tag
A hivatalos oldalon is 8 osztály van (még?) : [link]
"hacsak nem jön a jó tündér break utasítás képében..."
-
nagyúr
keddi keltezésű az interjú a gamesindustry.biz-en.
szerintem nincs mögöttes tartalom, az ürge egész egyszerűen rosszul tudta a számokat. elég magasan van ő a céges táplálékláncban ahhoz, hogy ne érdekeljék az ilyen játékspecifikus részletek.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
whatever
aktív tag
komolyan képesek játékidőről beszélni egy mmo-nál? eddig is tudtuk hogy egy havidíjas single player lesz, de az azért már nagyon átcsap a pofátlanságba
jó hogy nem jönnek ide személyesen elvenni a pénzem -
ng0ofy
KORREKTOR
Mivel történet alapú lesz a játék kell valami történet is. A történet pedig cselekmények egymásutánisága az időben, tehát esetünkben játékóra.
Nyolc az a 6 kaszt de akkor a 200 órát is kezelhetjük hasonlóan és akár oszthatjuk is hattal vagy valami hasonló Miért nem a portást kérdezték, azok mindig mindent tudnak...
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
200 óra tartalom egy kaszttal nudli. Akinek van ideje és rágyúr, az első (ingyenes) hónapban kivégzi; a lassabb, casual játékosnak kell hozzá mondjuk 4-5 hónap - de egy MMO-t illik ennél sokkal hosszabb távra tervezni.
Azt meg senkire sem lehet rákényszeríteni, hogy minden kasztból húzzon fel minimum egy altot."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
-
nagyúr
és ez mit bizonyít? a gamesindustry tartalma a játékiparban dolgozókat célozza, és nem a játékosokat, márcsak ezért sem 12 egy tucat c. oldal. a konkrét szövegkörnyezet pedig, amiben a 200 óra/class előkerül a következő:
Q: Speaking of Star Wars, there has been a lot of speculation on the game in terms of the cost, and EA has said itself that its one of the most expensive projects its ever been involved in. Can you clear up any of the chatter that suggests you've over spent on the game?
Frank Gibeau: I don't pay much attention to that talk, I get a lot of questions from analysts and press about it. What I try and concentrate on is, is it a good game and is it ready to go? You look at a game that has 200 hours of gameplay for each of the six classes, and that doesn't include the crafting, the raids, the multiplayer. It's vast. It's a gigantic game. And that costs money. But when you get one of these launched they persist for a long period of time. Ultima is on its first decade and it still has tens of thousands of subscribers and is widely profitable for us. It's just the nature of the beast that you have to build this amount of content. Do I wish it wasn't this expensive? Absolutely, but I think everybody does. At the same time it doesn't really do us much good to comment on how much it costs. Ultimately what matters is whether it's a good service and do people really like the game?Q: It's also an ongoing cost that requires spend as the game remains live.
Frank Gibeau: Yes, but you meter it up and meter it down based on how the user base is growing and the profits of that.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Wolverine #15 üzenetére
nem is nagyon lett volna honnan hallani, mert csak nemrég (e3 előtt) került fel az act3 a bétára, de az e3, és az ott bejelentettek/tapasztaltak elnyomtak mindent. az első raid content bejelentése is csak az e3on történt meg.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Meglivorn
aktív tag
válasz Wolverine #18 üzenetére
Egyrészt ne felejtsd el, az, hogy nem mutatták be részletesen, még nem jelenti azt hogy nincs (bár vannak akik ezt az elvet vallják ).
Viszont Warzone-ból pl. csak az Alderaan warzone-t mutatták meg hivatalosan, a Voidstarnak a nevét és létezését ismerték el, amúgy meg tudjuk hogy 3 warzone lesz a játékban induláskor (legalábbis már ennyi fut betában).Igaz, hogy az endgame content tartja meg a játékosokat évekig, de ha megnézed a nagyobb MMokat, sosem a release idején benntlévő anyag tart ki addig, az max fél év. A lényeg, hogy annyi legyen benne, amivel a játékosok addig elvannak, nem 5-6 évre.
Béta játékosok visszajelzése szerint a szintezés tempója kb. a vanilla wownak felel meg. Plusz, lehet benne powerplay rohanni, de a rendszer sem támogatja. A WoWal ellentétben a szintezés nem "szükséges rossz, hogy eljuss az igazi játékhoz". És az "ujrajátszhatóság" is igenis fontos tényező, rengeteg embenrek van és volt altja nem is egy. Ami nem lesz sokkal gyorsabb, mert nem egy pontosan ismétlődő contentet zúz le az ember másodszorra, a class story osztályonként egyedi lesz. A hivatalos fórumon erősen az a tipikus, hogy valaki több karaktert is tervez, a különböző osztályok és sztorijuk miatt.Persze mondhatjuk, hogy a devek és a beta leakek hazudnak, de akkor megint csak miről beszélünk? XD
[ Szerkesztve ]
-
Wolverine
félisten
válasz Meglivorn #19 üzenetére
Emlékeztetnélek valamire: a megjelenésekor a WoW-nál sem szükséges rossz volt a szintezés, hanem azt is fontosnak szánták; hogy a játékos felfedezőnek érezze magát... ezért voltak olyan questchainek, amelyek miatt körbe kellett utazni a fél világot hatszor.
Csakhogy egy idő után a szintezés is megunható. Sőt, minden játékban vannak olyanok, akiket egyáltalán nem érdekel az altozás és csak egy karakterre fókuszálnak. (mondom ezt 30 WoW-os karakter birtokosaként úgy, hogy a BC megjelenésekor még nem volt egyetlen 60-as karakterem sem)
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Meglivorn
aktív tag
válasz Wolverine #20 üzenetére
Pont az vagyok, akit általában nem érdekel az altozás
6+ év WoW alatt az első (szó szerint telepítés után kreált első) karakterem volt a main végig, rajta kívül 1db 80as karakterem van. Megnéztem még a worgen kezdő területet.
Szóval nem vagyok egy altoholista típus, de sokat olyat ismerek
Viszont: TORban minden osztályra van tervem, és esélyes hogy lesz is karakterem. Pont amiatt a "200 óra egyedi class story" miatt.Ami a szintezés megunhatóságét illeti, teljesen igazad van, írtam is, hogy az endgame tartja a játékosokat évekig. De azt is, hogy nem kell az 5+ évnyi anyagnak bennt lennie releasekor, elég ha az a mondjuk fél év van meg, amíg kijön a következő adag (remélem itt nem lesznek tierek mint a WoWban, de sohase lehessen tudni, ugyebár).
-
Wolverine
félisten
válasz Meglivorn #21 üzenetére
Persze, nyilván nem kell 5 évnyi contentnek a játékban lennie. De ha fél évet a szintezéssel akarnak eltöltetni, az problémás lesz.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...