Új hozzászólás Aktív témák

  • VincentV

    csendes tag

    És elérkezett ez a nap is. Egészen pontosan az a bizonyos nap, amikor valamilyen oknál fogva (jelen esetben nem szándékosan hanem szimpla figyelmetlenségből adódóan) a telefon vízbe került. Asszony a konyhapultról a nagy hétvégi pakolás közben belelökte mosogatóba...:W No comment.

    A fedelek zárva voltak, egy darabig örültem is, hogy túlélte az úszást a készülék mert pár percig semmi gond nem volt, de valahol mégis víz kerülhetett az elektronikához, mert egyszer csak 35%-ot merült az akksi és az érintőképernyő hol reagált, hol nem, majd ki is kapcsolt a telefon. Ekkor már tudtam, hogy "elkúrtuk...nem kicsit, nagyon":O
    A hétvégén szárítgattam, levegőztettem, még óvatosan hajszárítóval is megfújtam, de azóta sem kapcsolt be egyszer sem. Mivel a T-nél kötöttem készülékbiztosítást ezért gondoltam nagy gáz csak nem lehet. Ma felhívtam őket, holnap jön a futár a telefonért aztán indul a nagy 3 hetes bevizsgálás...

    Valakinek volt már tapasztalata ilyen téren a T javítgatós alvállalkozójával? (Marsh Kft.) Mennyire kötekednek? Normálisan állnak a dolgokhoz vagy random 10-ből 8-ra rámondják, hogy user fail aztán mehetek anyámba mert meg akarják fogni a kiadásokat? :F
    Ráadásul most tudtam meg, hogy javítás után még 20.000-et is fizethetek. Én meg azt hittem, hogy erre van a biztosítás :((( és nem is biztos, hogy új készüléket kapok, lehet hogy javítható lesz - amit azért egy kicsit kétlek azok után, hogy meg se nyikkan szegénykém bár nem vagyok műszerész. Ezek után egy új, dobozosnak jobban örülnék.

    "ice-ice-baby" - jég-jég-csecsemő

Új hozzászólás Aktív témák