Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Vannak olyan kitételek, hogy a reserve engineering bizonyos esetekben szabad. Például optimalizálás elősegítése. A DICE is erre hivatkozott a Frostbite 3 esetében, amikor elkészítették a BF4-hez a januári patchet és abban a GeForce optimalizálást.
(#7) duc: Csak Keplerre van optimalizálva. A Maxwellt előbb vissza kell fejteni.
(#8) huskydog17: A társadnak is TressFX-es lesz a haja. Igaz a hapsi haja nem mozog.
Star Citizenben biztos lesz.Egyrészt a stúdiók megkérték, hogy optimalizálják GeForce-okra, mert az AMD-nek megvan a tudás a birtokában, hogy ezt valamilyen formában megtegyék.
Nyilván ennek van egy üzleti oldala is. Az NVIDIA stratégiájának kulcsfontosságú eleme, hogy elvegyék a fejlesztőktől a program futtatási sebességének kontrollját. Az AMD most ennek a stratégiának keresztbe tesz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem mond ellent neki. Attól, hogy az NV gyorsíthatna a TressFX sebességén a saját maguk által beépített optimalizálással, még nem akarják megtenni.
A GeForce-ra való optimalizálásnál nem a GCN-t kell ismerni. Egyébként nyilván jobban ismerik a GCN-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezek a megoldások a hosszútávú stratégia részei. Egyértelmű, hogy amíg 2010-ben 120 millió VGA került eladásra, addig 2014-ben nagyjából 70 millió megy majd el. 2016-ban ez a szám 40 millióra is csökkenhet. Az NVIDIA stratégiája a visszaesés megállítására a hardver dokumentációk hiánya, és a saját zárt effektek fejlesztése. Mindegy, hogy az IGP-k képesek lennének hozni x VGA teljesítményét, ha a futtatott shaderek teljesítményét az NVIDIA és nem a fejlesztő irányítja. Ehhez le kell cserélni a konkurens gyártónak a shadert, de ez eltarthat pár hónapig.
Az AMD azért fejti vissza a GeForce hardverek működését, hogy a fejlesztők megkapják azokat az információkat, amelyeket az NVIDIA elzár előlük. Tulajdonképpen az AMD a fejlesztőknél akarja tartani a kontrollt.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mármint, hogy zárjanak le egy middleware-t? Kizárt, hogy ezt megtegyék. Olyan dolog pedig, amit a PhysX csinál szinte minden modern játékban van csak DirectCompute-on keresztül.
(#36) Goblin12: Valószínűleg rossz szemmel, hiszen az okkal lassú, és nem azért, hogy az AMD optimalizálja és felgyorsítsa. Ez ellen viszont nehéz tenni bármit is, mert nem tudod kommunikálni az AMD cselekedeteit. Rosszul venné ki magát, ha az NV nekimenne az AMD-nek, hogy milyen jogon gyorsítják fel 30%-kal a kód teljesítményét a GeForce-okon. Eleve észrevehető, hogy a TWIMTBP játékokat a piac optimalizálatlannak tartja, míg a GE játékokat optimalizáltnak. Függetlenül az októl, ezzel az NV-nek együtt kell élnie.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs