- Windows 11
- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #1101 üzenetére
Én újra kezdtem, mert meguntam a gold farmolást. Nincs vele gond, ha akarom, feloldhatom az összes versenyt és autót golddal, futja rá.
Másrészt minden versenyt elég egyszer megcsinálni, van elég lóvé, hogy minden autót azonnal fullra tuningolj, így ha nem vagy nagyon béna, simán nyersz mindent. Eddig csak endurance versenynél volt, ahol offline kellett menjek, mert online teljesíthetetlen eredményeket ad néha, de nem téma, mivel a friends bonus nem sokat számít már a meglévő pénzmennyiség mellett, nincs rá szükség, nem is hiányzik.
Harmadrészt nem kell minden szériát 100%-ra csinálni, hogy tovább haladhass, elég a főszériákat 50-75% között teljesíteni (változó, hogy melyiket mennyire).Egyébként én élvezem, bár van egy 2014-es 911 rsr-em, meg mellé egy mellékszériám 3 koenigseggel meg egy paganival, de amúgy még csak a pro/am elején járok 6.5 óra játékkal.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #1103 üzenetére
Akkor lehet, hogy azóta enyhítettek a szabályokon.
Ahhoz, hogy a következő fő szériában indulhass, mindig x kupát meg kell szerezni az előtte lévőben. Ha golddal feloldot a versenyeket, azt úgy veszi, mintha azokat a kupákat már megszerezted volna, így verseny nélkül tovább lehet jutni. Szóval nem a %-ot nézi, hanem a kupákat.
Nekem az első 3 szériából 2 75%-on van, a 3. meg 50%-on és így mehetek már a 4. szériában is. De igazából az első 2 75%-os széria is lehetne kevesebb (65% körüli), ha a tt-ket nem futom le, mert az nem számít bele a megszerzett kupákba. Tehát ha gyorsan akarsz előrébb jutni, akkor a tt-ket ki kell hagyni.
Endurance versenyen nekem a 30 km már a teljesíthetetlen kategória.
De ez semmi a régiekhez képest. Még az 1.12 előtti időkben voltak igazán szép eredmények, amikor a töltőképernyőn megjelent a sok 80-120 km-es táv, akkor ment a pislogás.
A nagy rekorderek képesek voltak 4-600 km-eket menni, több, mint 3 órán keresztül körözni egy pályán.
Amúgy miért írsz off topicban?
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #1105 üzenetére
Azt a speedwayes végtelen futamot is megszüntették már, az az amcsi muscle car szériában volt benne.
Egyébként mostanában az zavar egy picit, hogy néhány pálya feltűnően össze van zsugorítva, illetve az autók a valóságnál sokkal jobban tapadnak és gyorsabban lehet minden kanyart venni. Először csak azon tűnődtem, hogy replay nézegetés közben az autó valahogy irreálisan gyorsnak tűnt, aztán youtubeon megnéztem valós versenyről onboard kamerás videókat is és látványos a különbség. Pl. m3 gts spa-n a célegyenes végi visszafordító kanyart a valóságban 60-nal veszi, a játékban 80-100-zal, utána jön az a bazi nagy s kanyar felfelé a dombra, azt a valóságban 160-180-as tempóval veszi, a játékban 240-zel simán felmegy, de a vicces az, amikor x kanyar után jön egy egyenes és az m3-as bmw 240-el tekerve később éri el a következő kanyart, mint a z4m coupe 210-es tempóval a játékban. Bár ennél még szebb, hogy a z4m coupe-val majdnem olyan időt futok a laguna secaban, mint a 2012-es f1-es ferrari.. Pedig korábban azt hittem, hogy tényleg valóságos a játék, de így.. Ettől függetlenül még mindig ez a mobil autós játékok királya nálam, a gt racing 2 és asphalt 8 messze le van maradva.
[ Szerkesztve ]
-
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #1137 üzenetére
Nem, mert ez grafikát állít. Ugyanezt csinálja a program is, csak az automatikusan. A progi miatt meg senkit nem bannoltak még.
Néhány mobilnál a játék automatikusan a high profilt tölti be, mivel a FMEA lusta minden készüléknél beállítani a megfelelő grafikát. A program csak ezen segít, hogy a játék a megfelelő beállításokat töltse be.[ Szerkesztve ]
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #1141 üzenetére
Hát ezt meg hogy szúrtad ki?
Droidon alapvetően 3 féle beállítás van, low, medium és high, az extra high nem változtat semmit a high-hoz képest. Az RR3 graphics iphone 3 1 beállíása a low és medium közötti átmenet, de medium és high közötti átmenetet nem találtam, pedig jó lenne, hogy az autók full részletességgel lennének, a környezet meg közepes vagy akár low részletességű is lehetne felőlem. Én high beállításon nyomom, 22 autóval kicsit darabos, de az úgyis csak az első kanyarig van, utána már elég jó.
De a környezet miatt néha érezni, hogy visszaesik az fps, kár, hogy nem lehet külön állítani az autók, árnyékok és környezet részletességét.. Nem hiszem, hogy olyan nehéz feladat lenne a grafika játékon belüli állításának megvalósítása..
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #1161 üzenetére
Sikerült full friends bonusszal lefutni. Ez igazán szép
Amúgy most hackelt profillal nyomom, mondjuk a legálissal is megvehetném az új audit, és sok tuningot felrakhatnék. Most kicsit próbálom, hogy fb-kal belépve megakad-e, mert eddig úgy jatszhatatlan volt.. De ha most jó lesz, akkor valszeg visszarakom a korábbi mentés, ott pedig jól fog jönni a 850k-s nyeremény..
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #1159 üzenetére
Jah, vágom. Gyűjtögetés alatt arra gondoltam, hátha beüt a TT bug (de mostanában nem nagyon sikerült előhozni), vagy megyek pár versenyt full bónusszal a Venenoval. De ahogy látom az új szériában is vannak nagyobb pénzek, persze oda előbb be kell jutni.
Most a Le Mans eventben bízok
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #1206 üzenetére
szintén zenész, mondjuk nekem csak 6.5 mp-cel lett jobb a második
viszont most már tényleg kellett áldozni, 5 aranyért meg kell venni a számos matricacsomagot (a múltkor még elég volt az ingyenesekből felrakni)
a másik ami nem tetszett, az éjszakai (vagy hajnali) le mansi endurance. nem látni az autókat. ok, hogy sötét van, de a kocsikon a valóságban is pont ezért van lámpa (s most nem is arról beszélek, hogy a pályát nem látni rendesen, hanem hogy mikor érsz utol valakit, mert csak a fék villan fel a kanyaroknál)
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #1252 üzenetére
Nekem baromira bejön a 10 körös esti verseny. Messze az a kedvencem a játékban.
A lámpás sztorit nem értem amúgy, nálam simán kimegy mindkét lámpa és akkor nem világít semmi, ez meg azzal jár, hogy a kanyarjelölő táblákat ku*vára nem látom..Viszont mivel mindig térkép nélkül játszok, már megtanultam, hogy lámpa nélkül is tudjam, mikor kell fékezni elkezdeni, így aztán már az se zavar. Asszem ezek miatt számomra a le mans-i esemény néhány versenye se lesz olyan kihívás, mint sokaknak (pl. az esti futam majd, ahol hud nélkül kell versenyezni).
Egyébként próbáld meg a 10 körös versenyt úgy lenyomni, hogy állsz a rajtrácson 10-20 mp-et és nem vágod le kicsit sem a kanyarokat. Sokkal izgisebb lesz.
Én az elsőt a 7-9. körökben szoktam utolérni, de a poén az, hogy addigra már vidáman lekörözök néhány utolsó ellenfelet.. szóval a botok is lekörözik egymást.
-
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #1262 üzenetére
Én például használok részben, de nem hiszem, hogy mazsola vagyok.
A fékek kikapcsolva, de a kormány rásegítés van (amelyik fokozatban állítható low-on), így kellett egy kör míg megszoktam, hogy jobban kell dönteni kanyarodáshoz a telefont, ezért elsőre nem is sikerült a verseny, másodikra már röhögve.
Ne ütközz Elimination-nek neki kellett futni azért párszor, mindig sikerült belém jönniük, vagy úgy befékezni, hogy hátulról megkoccoltam. A körözz le egy embert 5 kör Indianapolis futam viszont szintén sima volt, már 4. kör végén leköröztem egyet, majd még 6ot. Lett volna több, de már utolsó körben bele is futottam 1-2 emberbe hátulról.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #1284 üzenetére
Igen ez igaz. Magamból indultam ki, én általában valamilyen fix helyen állok csak neki RR3-mal játszani, ahol van net, leginkább mondjuk otthon.
BTW sokszor nem ad be így se TSM ellenfelet, most ebben a LeMans széiában pl. altalában több a zászló avataros mindig, ami botot jelent ha jól gondolom.
Amúgy is mondjuk hiába írják, hogy ha online az ember, akkor minden ellenfél valós TSM, azért ez nem igaz, ezek az ellenfelek sehol nincsenek egy time trialos valós ghost car ellenfélhez képest - vagy csak rosszul sorsol ellenfelet a program? Minden esetre néha jobban örülnék picit keményebb ellenfeleknek, hogy ne mindig az első kör végére vegyem át a vezetést legkésőbb, és utána az élén korozgessek.Feel Good Inc.
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #1284 üzenetére
Szerintem a TSM ellenfelek is botok, legalábbis AI, legfeljebb felvesznek némi stílust abból, ahogy a "gazdája" megy. Gondold csak el, ha mind ghost lenne, folyton egymásnak ütköznének a pályán (mondjuk korábban gyakran elő is fordult pl. az indy oválon, majd minden második futamon volt tömegbaleset).
Ráadásul nekem tesóm mondta, hogy találkozott olyan az én TSM playeremmel és elég gázosan ment. Olyan rutint úgysem tudnak írni (még) hogy fullra mindenki TSM playere ugyanúgy tudjon menni, mint a valóságban.
Csinálhatsz direkt erre egy profilt, és oda jelölgethetsz boldog boldogtalant. Nekem is ilyen van, kb. 1600 frienddel.
-
F-ECT$
titán
válasz
DigitXT #2164 üzenetére
Segítségek: nekem csak a TC van benn, de lehet azt is ki kellene már vennem.
Android: igen, egyre szarabb - többet szaggat, nem lép ki (és a háttérben legalább 2-3%-ot megeszik az akksiból óránként).
Dinamikus nehézség: néha nevetségesen könnyű (5 körös verseny 22 fővel - 1. kör végén 4-ik, 2-ik végén 1. vagyok), néha meg lehetetlenül nehéz.
Dive ever, work never.
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #2164 üzenetére
jó a Miura festés
szerintem ez a "dinamikus nehézség" is egyszerűen bug, vagy legalábbis az ésszerű game design hiánya.
meg lehetett volna oldani úgy is, hogy csinálnak állandóra belőtt szinteket, csak azt szépen ki kellett volna balance-olni. ehelyett írhattak valami "intelligens" kódot, ami figyel a játékos bénázását és annak megfelelően enged (esetleg bekeményít), hogy vásárlásra csábítsa. szerintem.... -
Pompi
MODERÁTOR
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #2441 üzenetére
4 körös verseny, nyerni kell, úgy, hogy legalább 1 ellenfelet le kell körözni.
A különbség a random ellenfeleknek és a szarul skálázott nehézségi szinteknek köszönhető vagy én nem is tudom minek, de van aki azt írta, hogy csak pénzes fejlesztésekkel megcsinálta, ami 11/28-at jelent, nekem 22/28-ra kellett feltornásznom (PR 58.9), mire meg tudtam csinálni (amúgy azt gondolom nem terelgetem rosszul a kocsikat a játékban).Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz
DigitXT #2447 üzenetére
És ez az ilyen special challengekben is így van? Mert thrill kollega állítása szerint vagy 15x megpróbálta és nem jött össze:
"Vagy 15x tuti nekifutottam (kevesebb tuninggal soha nem jött össze)."
Feel Good Inc.
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #2452 üzenetére
Azért végig nyomtam a játékot már párszor 100%-ig, mint mondtam nem jelentett problémát eddig semmi.
Itt valahogy az AI sorsolással van/volt a gond. Másoknál is előjött. Nem hinném, hogy annyira szarul tolnám, ráadásul csaltam is levágással, ami kb. körönként 4-6 másodpercet jelent. Tuti nem bennem volt a hiba.
De kíváncsi leszek Nektek hogy megy (aki még tolja). Köridőket, adatokat pont azért írtam, hogy lehessen hasonlítgatni.Amúgy meg direkt játszom így. Tudom, hogy gyorsabb lenne helpek nélkül, de már írtam korábban is, hogy nekem így kényelmes. Nem akarok annyira nagy energiákat fektetni a dologba. ha komolyabb szimulációt igénylek, arra ott vannak a játékkonzolok.
[ Szerkesztve ]
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #2454 üzenetére
No de erre írtam, hogy kezdettől fogva (a maserati szériában) a "gyári" AI-k ellen mentem (LOLLOLOL és társai). S nem csak retry volt, hanem kilépés (kellett ugye javítani ennyi próba után), de app bezárás és tablet újraindítás is. Sőt online is toltam, hogy hátha ha nem gépi ellenfeleket kapok, hanem más "ghostokat" akkor könnyebb lesz - de nem lett (és maradtak a gyári AI-k).
A csoport esélytelen így, de nem is cél számomra.
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #2456 üzenetére
Szerintem egy kicsit vonatkoztass el ettől a help nélküli dologtól.
Az egész játék úgy van megdesignolva, hogy segítséggel is végig lehet tolni nehézség nélkül segítséggel is (kivéve ezt).Adott valaki (én), aki elvan a saját szintjén (leginkább lustaságból) és 2000+ eventet letolt gond nélkül (köztük azokat is, amiknél ki volt kapcsolva a segítség), de aztán egyben gondja akad. Azért sejthető, hogy esetleg annál az egynél nem stimmel valami. Ráadásul nem vagyok fakezű, nem akarok kérkedni, de kb. 30 éve játszom, ZX Spectrumon kezdtem az ipart és autós játékból is megvolt jópár.
Inkább az a kérdés miért jelentkezik mindez csak pár embernél, másoknál meg nem.
Ui.: Kíváncsi leszek mire jutsz, de az a baj, ha simán végigtolod, akkor nem leszünk okosabbak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
lo Életképes-e a Freemium koncepció egy ilyen játékban? Sokak szerint nem.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Anime filmek és sorozatok
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ukrajnai háború
- Meater 2 Plus - medium rare
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Renault, Dacia topik
- Bestbuy játékok
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!
- XBOX360/One/One S/One X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!
- XBOX Series S / X HDMI csatlakozó csere, 1 napos határidővel, 3 hónap garanciával, üzletben!!