- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Synology NAS
- ASUS routerek
- MSI afterburner
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fez69
csendes tag
Nem tudok túljutni a 6/5. feladaton. Egyszerűen letolnak az egyenesekben.
-
-
Edebácsi
csendes tag
Nyilván nem hátramenetben teljesítem, de azért igazán humoros vagy. Sőt nem is játszom jobban nálatok, azt tudom elkepzelni, hogy én bénább ellenfeleket kapok. Lehet azért mert csak 81-es vezetői szinten vagyok.
Viszont minden csoda csak 3 napig tart. A mai nap első feladatát (maradj első, ne előzzenek meg, ne menj le a pályáról, driftelj 15x) átléptem arannyal mert sehogy sem jött össze. 2. 3. simán meglett. A 4.-hez rá kellett nyomnom egy szervízt, roncs autóval a 10. helyettcsak a 16. lettem. Talán érdemes lett volna rányomni 1 aranyat a szervizes segítségre a 3. feladatnál. -
DigitXT
félisten
válasz Edebácsi #3105 üzenetére
Pedig megcsinálható volt az első PR99 autóval is. "Pár" próbálkozás.
Mondjuk lassan amortizálódott a verda, hisz' az első kanyar előtt fail.
(Ha valami csoda folytán átjutottál, onnantól kilométeres előny kijött:
csak akkor nem volt elég, ha a 15 csuszi nem jött össze. Nehéz volt.)Utána viszont lepukkant autóval, tolatva is. Azért 260-as top speed
mellett mit össze kellett legyezgetni, hogy ne előzzön ki az összes.
De a legjobb, mikor (kamikáze mód) belédcsattan Tanaka, pedig már
rég lehúzódtál, hogy hadd menjen, úgyis túl jó helyezésed van még...Amúgy érzésre sokat lazítottak az ütközés megítélésén! Sok kis kocc
belefér, ami korábban instant bukta volt. Ezért nem gyújtom rájuk a
majomházat. Amúgy is elég égő a produkció. Pl. Stuart kétszer indul.
16. és 18. is ő! Na, akkor már elég buta az AI. (Csak "túl kell élni" LOL.)Palikot vissza.kommentátornak! (Kegyetlenül megelőzi önmagát!)
Az 5. szerviz nélkül nem fog menni, köze nincs a 306-hoz így sajnos.
-
DigitXT
félisten
Eszem-faxom megáll: azért volt ilyen hiperérzékeny, mert az F1-es autó "törékeny?"
Ahhoz képest soha nem törik le róla semmi, és hát ha semmi másban nem követik
a realitást. Miért pont ebben kéne? Kamikáze AI, kifordított szabályok (az AI vét az
előzési szabály ellen, mégis te buksz, szabálytalanul cikázni kell, hogy védekezz, a
a kikerülést hírből sem, nyíl egyenesen belédrongyol) a 300-zal kirepült, totálkáros
autók nem esnek ki, hanem őrült módjára jönnek vissza a pályára (mint pl. Kimi)
kék zászló ugyanmár, végül ami a legfájóbb: egy versenyen 4-5 állórajt. Mint írtam,
ezt a szakaszolást jobban el lehetne adni repülőrajttal, mint a TT-ken, de nem.Ez egy szórakoztató játék (kivéve, amikor nem), semmiképpen nem realitás. Ezért
ilyen érvet bedobni meglehetősen meredek. A realitás érdekében. Hát persze!Szerk: bár jobban megnézve nem a fejlesztők írták. Akkor csak egy (újabb) bug...
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3110 üzenetére
Már épp akartam írni, hogy az csak egy user comment, de a végére rájöttél te is
Egyébként a mai elsőre most én írom, hogy annyira nem volt gáz, mint amennyire hangzik. Simán ki lehet autózni akkora előnyt, hogy a végén lehet bohóckodni a csúsztatásokkal. Na nem mondom, hogy elsőre meg lett, mert nem, de inkább az volt a baj, hogy lerángattam magam a pályáról.
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Persze, csak juss el odáig ugye: talán 2-3x volt alkalmam bohóckodni.
Az összes többi próba az első kanyarig (se!) tartott, mivel megelőztek.
(Továbbra is PR99, mert megérdemlem...) Nem azért, de a felvezető
körön mióta kell védekezni keményen a "rajt" után? A többieknek nem
szóltak, hogy teligázzal gyorsító autó mellett brahiból elhúzni nem ér?
(Még ha balfék módjára indokolatlanul lassulnék, ahogy ők szokták...)Ui: km-es előny volt csúszkálni, és (egy ideig) nem is jöttek fel közben.
Arra tudok gondolni, hogy talán vhol nekikezdtek a gumimelegítésnek.
Minden retry után 2 másodpercet romlottak - de a rajtot megnyomták![ Szerkesztve ]
-
-
rumos14
nagyúr
a következő napok feladatai megvannak már esetleg, akár angolul?
-
l4ci
senior tag
válasz rumos14 #3116 üzenetére
Ide kattintva meg tudod nézni pl a 9. nap versenyeit, a többit meg a post alján kattintva.
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #3111 üzenetére
Ez a mai utolsó nagyon kemény... jó, hogy ha az első kanyart túlélem, de utána az eau rouge környékén tuti valami balhéba keveredek, kilöknek, össze törik magukat előttem. Lehet, hogy ez lesz az első skippem...
Az előbb valami marha nagy mákom volt és a nagy csetepatéból az eau rouge után nyolcadiként jöttem ki, végig simán mentem, erre amikor el akartam engedni az utolsó egyenesben aki mögöttem jött belém jön
Szerk: Na nem tudom hanyadjára, de megcsináltam. Jó kis adrenalin feszkó volt
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Nekem már annyira le voltak butulva, hogy a lepukkant, PR99-es autómmal
az Eau Rouge utáni egyenesben (pár másodpercig!) vezettem is a versenyt,
de jellemzően 2-4. hely környékére tudtam feljönni. Alig győztem elengedni
őket. Aztán megint jöttek a kanyarok, így muszáj volt előzgetni kicsit. Egyik
próbát úgy buktam el, hogy a célegyenesben pöcögtettem a féket, várva az
idiótákat, erre nem begurultam véletlenül 5-ként? Érted. 9. hely KELL PONT!Mondjuk az is egyféle kihívás, hogy pont jókor húzz bele a célvonal előtt lol:
még jó, hogy ilyenkor csak a befutó számít. (A pozíciótartás szívatósabb.)
Amúgy az az 5. hely is már 2:27.976 volt, csak a miheztartás végett.
Végül 2:34.968-cal sikerült abszolválni. Ekkor a győztes ideje 2:16.608 volt.
(Az 5. pedig szintén 2:27-et ment, szóval egy szint után tovább nem butul...
Csak az volt a vicc, hogy itt több kihíváson át hozta ezeket a béna köröket!)Igazán tudhatatná, hogy miért nem lett meg, de ő akkor is tovább lassul.
(Veszi ki az elejéről a jobbakat, így lesz bugosan 2 egyforma rajtoló, stb.)
De kizárólag kanyarokban. Egyenesben megy, mint a golyó/be is csapódik. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3126 üzenetére
Az utolsó előttinél, amikor a 306-ot kellett 2x átlépni, nem túlzok, hogy
fél percet kellett várakoznom a célegyenesben, mire "10." lehettem.
Még jó, hogy nem vonatként érkeztek, hanem kb. 2 másodpercenként,
így nem volt "mission impossible" a célvonalat pont jókor átlépni.Szerk: az előző befutón is jót röhögtem, hogy A. Stuart, brit versenyző
a 16. lett 2:46.018-as idővel. Meg a 18. is lett 2:47.217-tel. Fergeteges.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
A mai nap kellemes volt! Csak az utsó nehéz, duplán lepukkant autóval.
De semmi gyökér feltétel! Tökön-paszulyon roncsderbizve, ahogy kijön!Azért a ~240-es topspeed kicsit fájt: az AI-val lökettem magam 260 fölé...
(Az Endurance-on használtam egy aranyat, mert 19 km alatt lehalt volna.)Ja és az elsőn volt egy free szerelőm, szóval ha nyerni lehet használható!
Kormányrángatást is visszafogták. Minimálisan befolyásolt->könnyű volt. -
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #3128 üzenetére
az utolsóban az volt a nehéz h az 1. kör után észbe kapjak h ja, van még 2 kör utána pedig már lassítani kellet, mert ha tolom rendesen, a 2. helyen értem volna be.
ami nekem szivatós volt, az a "grincs mászott a kormányműbe" feladat volt. itt megint az segített, hogy ha nem sikerül, akkor is be kell cammogni a célba, akár utolsóként, sőt, lehetőleg utolsóként, continue (retry helyett), és következőre lassabbak lesznek az ellenfelek. -
DigitXT
félisten
válasz rumos14 #3129 üzenetére
És milyen köridőt mentek az ellenfelek? (Szerviz nélküli autóval
sokszor löktek ki, meg nyomtak le egyenesben, mint a bélyeget.
De ha az első kör megvolt, kellőképpen szétszakadt a mezőny.)Igen, volt, hogy negyedik helyen autókáztam, az elengedésekre
kellett volna figyelni, de a levágásnál megcsúsztam, így 7. hely.
(6:23.379-cel: a legjobb köröm azon a futamon 2:05.334 volt.)De voltam 8. is 6:10.723-mal, szóval szép lassan butult le, noha
jellemzően nem mentem végig, csak Retire/Retry kombóval.
A legelső próbán csak félig piros "szervizállapottal" még 5:55 is
kijött, csak épp 13. helyre volt elég, az eleje 1:47-eket ment.
5:35-5:38 között lehettem volna 6., de az autóban nem volt kraft.
És ami sokkal rosszabb, mire megszokod, mennyire nem tapad,
addig párszor meglátogatod a kavicságyat: megelőz ~mindenki.A kormányműhibás asszem elsőre meglett, olyan könnyű volt.
Mivel a butulást tovább görgeti, így neked később lett könnyebb.
Amúgy szoros volt a befutó, de attól még a 2:01.9 "nem ellenfél". -
rumos14
nagyúr
válasz DigitXT #3130 üzenetére
nem emlékszem a köridőkre. 10. helyről indultam ugye, volt egy kicsúszás is, így 14. helyre visszaestem, első kör végére meglett a 6., onnan a következő 2 körben a 6-4. helyek között lavíroztam.
arra kell még figyelni, hogy az 5.-et nehogy véletlenül kilökjem, mert akkor a 7. nagyon feljön a nyakamra.
igen, vszleg görgette a butítást, tényleg nem volt problémás a 6. hely, és sztem itt sokan ügyesebbek nálam. -
DigitXT
félisten
válasz rumos14 #3131 üzenetére
Azért a mázlifaktort sem szabad elfelejteni. Tény viszont, hogy HA
nincsenek extra feltételek, akkor pofátlan levágásokkal és erőszakos
előrenyomulással még egy amúgy nehéz futam is könnyűvé tehető...Ha meg nem elég az sem, az AI belassul, és valahogy csak összejön.
Az extra feltételek viszont néha nagyon kemények, és ezeken az sem
segít, hogy az AI (kizárólag kanyarokban!) egyre lassabbá válik. Attól
még lerajtol, attól még lekoccol, attól még balesetezik (beelőzöd) stb.Ui: nekem nem igazán fekszik az F14, úgyhogy minden relatív.
De még pár ilyen könnyű (vagyis inkább laza) napot el tudnék viselni! -
Kronok
aktív tag
nem unjátok, h egyfolytában a Spa-i pályán kell körözgetni minden egyes állomásnál?
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
-
-
Petya25
addikt
-
Lirion
addikt
válasz Petya25 #3138 üzenetére
Amúgy úgy csináltok, mintha valami komoly dolgot buknátok az újra kezdéssel. Mi változik meg? Elvész a statisztikából, hogy 200+ órát toltad már? Nem kötözködni akarok, csak tényleg nem értem ezt az újrakezdés ellenességet. 2.1-es verzióban ráadásul lehet aranyat is bányászni, a versenyeken elég R$-t kapsz, hogy farmolni se kelljen, lényegében az összes autóval versenyezhetsz tuning nélkül és szériánként elég egy autót feltolni maxra. Én kimondottan élvezem, az f1-es autó meg nem hiányzik.. már csak azért se, mert irreálisan gyors és durván tapad.
-
DigitXT
félisten
De miért kezdené újra? Halál unalmas. Azért játszik az ember, hogy
valami eredményt érjen el. Ha meg elérte, dobja el, kezdje elölről?
Az AI buta, mint a tök. És akkor győzzem le újra, és újra. Kösz, nem.Maga az előrehaladás motivál. A játék teljesítése: jutok, amíg jutok!
Egyelőre nem jutottam odáig, hogy elakadtam. Minden szériában.
Amúgy meg van ilyen felháborító mellékszéria is: ingyen WRC, ja!
De a tuningja egy vagyon, és máshol nem is használod. Az de gáz...
De mint mondtam, maga a 100% elérése motivál. Talán idővel. -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #3140 üzenetére
Mondjuk azért, mert már csak pár nap választ el attól, hogy 100%-ra befejezzem az összes szériát. De ez nem jelenti azt, hogy minden autót feltuningoltam olyan szintre, amivel akár TT-n esélyem lenne jobb eredményt elérni. A 2.1-ben korlátlan aranyat tudok farmolni a 100% tuninghoz, és nem lesz unalmas, mert ahogy számolgattam nem nagyon kell majd farmolgatni, ha kihasználom a duplázó és javító managereket.
Egy új kihívás: minél hamarabb végigtolni az egészet. Én tavaly karácsony után kezdtem el, és max jövő héten minden széria 100%-ra kész lehet. Az új módszerekkel a 2.1 szerintem pár hónap és maxra kipörgetem, utána egy kis aranyfarmolás, upgrade és jöhetnek a frissített autók+szériák. -
DigitXT
félisten
És gondolod, hogy a jó TT időhöz csak arany kell?
Vannak autók, aminél igen, nagyon sokat számít a tuning,
más autókkal meg alap "szalonállapotban" A/B csoport.Ez nem feltétlen azt jelenti, hogy a tuning rossz. Nyilván a
felhúzott autó jobban megy: adott esetben uralni nehezebb.
Volt már, hogy vmi challenge miatt meg kellett döntenem a
korábbi full tuningos időmet egy sokkal gyengébb autóval...
Magam is meglepődtem, hogy sikerült, mert nem dobálta a
seggét olyan durván a kanyarokban. Tehát egyenesben volt
csak nagy hátrány a motorerő hiánya. Kanyarban meg jobb
volt az autó egyensúlya, és könnyebb volt vezetni. Érdekes. -
Petya25
addikt
Ott tartok, hogy szar a kormány 300-nál kibasz a falra, persze azonnal elmennek mellettem.
Mi a tököt lehet vele csinálni?Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz Petya25 #3144 üzenetére
Jó sokszor próbálkozni. Nekem is kb. 15-ödjére jött össze.
Két megoldás van. Vagy mindig kilövöd a játékot, ha felvillan lent a piros "nem sikerült" csíkocska és így ugye nem amortizálódik az autó viszont nem gyengíti az AI-t.
Vagy a hagyományos módszerrel nem sikerül, végigmész, javít, AI-t gyengít.
Azt nem tudom, hogy retryvel is gyengít, vagy csak continueddel.+ a végén a sikán levágással is tudsz időt nyerni. Persze ahhoz is kell egy kis rutin
[ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
Köszi a tippeket. Sikerült vagy a 6. próbára, de az elején nagyon reménytelennek tűnt.
Na már csak az uccsó futam van hátra.
Kissé lemaradtam a futamokkal, mert az asszony elvitte a TAB-ot, de utolértem magam,[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia