Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz zsotesz81 #230 üzenetére

    Ha nem csaló, akkor legalább olyan (ill. olyan tuningos) kocsi kell, mint az övé,
    és akkor már csak azt a 22 hely lemaradást* kell ledolgozni, és meg is van...:D

    Viccen kívül, én is jártam így... (Bosszankodtam a második helyért, de aztán a
    legjobb köröket megnézve láttam, hogy esélyem sem lett volna utolérni.:N Mert
    másodpercek választottak el minket. Ilyenkor ezt elfogadom**, megyek tovább.)

    Szerintem a patch előtt több ilyen eset volt, vagy ha nem is ilyen, akkor is jóval
    többször kellett kapaszkodni a dobogóért. Most meg a legtöbb esetben semmi:
    bénák, lassúak. Ez néha idegesítő, tkp. nincs kihívás... Autocross-nál, ránézek:
    mondom 27s a jó idő? Akkor nekem ez olyan 25 körül lesz. És lőn. Ez milyen?
    (Jó, ez mondjuk a patch előtt is hasonlóan működött - azok nem is versenyek.)

    *: az szokott bosszantani, ha valamivel jobbak a legjobb köreim, csak az elején
    annyi időt vett el az előzgetés, hogy azt a hátrányt már nem lehet ledolgozni.:(
    Ilyenkor szokott az jönni, hogy agresszív mód - keményen "odatenni" az autót.

    Amúgy a javításokat már magától csinálja, szerintem ez is tök jó, ráadásul úgy
    vettem észre, hogy nem lehet nagyobbat bukni, mint a Clean Race Bonus, ami
    sokkal rentábilisabbá teszi a verdák amortizálását, a jobb eredmény érdekében.
    Korábban előfordult, hogy az instant javítások jóval többe kerültek, mint maga a
    nyeremény, tehát nettó veszteséges volt a verseny, nem beszélve a szervizről...
    Most meg ha tisztán mész, akkor nem csak nem kell költened, bónuszt is ad...
    Igaz, cserébe (ahogy korábban írták) a szerviz sajnos sűrűbben lesz esedékes,
    ráadásul nem tudsz komponensenként trükközni, egyben kell, javítás vagy sem.

    **: mert mondjuk még alig tuningos az autóm, vagy abban a szériában van jóval
    erősebb, amit még nem tudtam megvenni, stb. (Olyankor nem szokott zavarni.)

Új hozzászólás Aktív témák