Legfrissebb anyagok
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
IT café témák
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- SkyShowtime
- Windows Insider Program
- Router gondok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Aliexpress tapasztalatok
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Sokszor emlegettem a Bekónál, hogy tök jó az az 5 év gari, de tökre nem mindegy, hogy milyen, így nem tudom kihagyni, hogy ezt be ne másoljam:
09.22-én vettem egy BEKO szárítógépet, ami már úgy csörög mint egy ócska hűtő
09.26-án jeleztem szerviz igényemet az Orczy szerviznek (én balga 3 nap-os - munkanap helyett - cserére emlékeztem hibás eszköz esetén, itt kellett volna egyből cserét kérnem...)
10.06 megérkezett a szerviz helyi alvállalkozója (igaz csak telefonos sürgetés miatt), és megállapította, hogy alkatrész csere szükséges, megrendeli
Azóta is az alkatrészre várunk, én is és a szerelő is...
Mit tanácsoltok, mit tehetek? Eltelt közel 2 hónap és nem történt semmi...
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések