Legfrissebb anyagok
IT café témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ufff
senior tag
Az a bajom vele, hogy rendszeresen csinálja azt, hogy ki akar PRÓBÁLNI egy telefont, és visszaküldi. Mellesleg a magyarázata, hogy lejár a hűsége, annyiban sántít, hogy a hűségnyilatkozatokat nem 2 hónapra adják. Remélem érted. Engwm bosszant, ha a vásárló a boltban megzabálja a terméket, vagy ha az árut, ami mégsem kell, leb.ssza a legelső polcra és nem viszi a helyére. Vagy velem van baj? Viselkedjünk így, mert ez a menő?
[ Szerkesztve ]
"És egy leszedált ország tapsolgat a szarnak, boldogan élnek, amíg csak meg nem halnak.˝
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések