- Aliexpress tapasztalatok
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
Új hozzászólás Aktív témák
-
erdoke
titán
-
erdoke
titán
Vállalati környezetben nem a legfontosabb paraméter a rendelkezésre állás, illetve sok más, legalább olyan fontos tényező van, ahol az ilyen Gmail szinrű webes ratyiság még a látókörbe se kerül. Persze ha te Garázs Bt-ben gondolkodsz (ahogy talán a Google is, ha erre hegyezi ki a -- rossz szóhasználattal tovább hiteltelenített -- összehasonlítást), akkor kirakhatod a céges levelezést Gmail-re. Csak meg ne tudd, hogyan néznek azokra a "vállalati" felhasználókra a többiek, akik garazsbt@gmail.com-ról lépnek velük munkakapcsolatba...
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
A legfontosabb az, hogy kiválóan működjön a meglévő infrastruktúrával. Egy Outlook nem csak online/offline levelezésre való, hanem szinkronizálhatod bele a SharePoint-on kiválasztott oldalakat/könyvtárakat, lehet benne online/offline CRM elérés, teljes szervező, kommunikátor integráció, stb. Hangsúlyozom, hogy mindezek offline is működnek, és biztonságos nethez jutva gyorsan szinkronizálnak a szerverrel. Emellé jön az adatbiztonság, és hogy ne 20 óra alatt jöjjön vissza az esetleg kiesett tartalom (lásd Gmail 2 napja), hanem max. a tizede alatt. 2 órás Exchange kiesés talán előfordult az utóbbi 12 év alatt, mióta különböző cégeknél használom, de 20 órásról még csak nem is hallottam.
A 99,999 és a 99,99 %-os rendelkezésre állás között általában nem az a különbség, hogy az egyiken egyszer 20 óra kiesés van, a másikon meg két óra, hanem hogy az egyiken (tízszer) többször fordul elő rövid kimaradás, mint a másikon. Pár perces, vagy akár fél órás nem tervezett kiesés nagyon kevés cégnél okoz mérhető üzleti kárt, mert a telefon még mindig létező kapcsolattartási mód.A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
Úgy tűnik, a faragatlan stílus a vesszők nagy részének elhagyásával együtt domborodik csak igazán...
"jó volt megint kicsit dicsőíteni az MS termékeket"
Messze nem erről volt szó, csak a probléma komplexitását próbáltam érzékeltetni. Azt, hogy miért nem csak a rendelkezésre állás körül forog a világ.
Nem mondtam, hogy bármelyik eloszlás ne számítana kimaradásnak, csak azt, hogy az egyik gyakoribb és sokkal kevésbé káros, mint a másik.
Értelmezve olvasni nem tudsz, de kijavítanál, "hátha hasznát veszem". Vicces."Nyilván úgy vállalja valaki a megfelelő SLA-t, hogy megfelelő recovery és disaster tervvel rendelkezik. Ha ezt nem teljesíti kötbért fizet amennyiben köteles rá."
... és nyilván úgy reklámozza a magas rendelkezésre állást, hogy közben a felhasználók nagy többsége felé semmiféle kötelezettséget nem vállal. Vagyis nincs felelős a 20 órás kiesésért, ahogy korábban moonman is írta. Vállalati Exchange szerver esetében az illetékes rendszergizdák egy részét simán fenékbe billenti a főnök egy ilyen után, és jelentősen javulnak az esélyeid, hogy legközelebb rövidebb lesz a kimaradás. "Ennyi a sztori."A legjobb aláírás a héten