- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Max
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rolly
veterán
mi még tavaly vettük hasonlóan támogatással az e208-at ha nem lett volna támogatást akkor egy 2 éves i3-ast vettünk volna 8 körül (e208 8,5 volt).
Ha belső égésűt vettünk vettünk volna:
- 7M körül lett volna hasonló felszereltség
- cégautó adó 1 év alatt 132e Ft lett volna
- átírásnál lett volna 60-70e-rel több talán
- üzemanyagon 1 év alatt 400e Ft-ot hozott
- szervizen 20e körül (mert ugye lehúztak az elektromossal)
Az elektromos így 8,5 volt, támogatás nélkül 11 lett volna.
- évi 550e Ft szerintem nem rossz bár tény, ha nincs támogatás nem biztos, hogy visszahozta volna, bár maradvány értéke szerintem magasabb lesz 4 éves korára tehát már úgy is megérheti de úgy még számolósabb lenneBár 4 éves diesel Peugeot-k ára 2,5-3,5 millió mikor újonnan 8 körül voltak (308as) így ha ezt nézem és lesz ennek a használt ára 6m akkor még teljes áron is megérné...
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Milyen monitort vegyek?
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Aliexpress tapasztalatok
- Politika
- TABLET / TARTOZÉK beárazás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- További aktív témák...