- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Szolgáltató router után Tp-link router
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
- OpenWRT topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Bitcoin topic
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
-
IT café
Motorola DEFY - gyakran ismételt kérdések, hasznos információk
Új hozzászólás Aktív témák
-
#71562240
törölt tag
válasz mave13 #48348 üzenetére
Elnézést, de illúzióromboló lesz:
A tippem: javítsa meg a szerviz, hiszen arra való. Főleg hogy a jelek szerint garanciális a készülék.
Minek cseréltek hátul mikrofont? Miért nem csinálta meg a szerviz? Miféle szerviz az ilyen?
Nehéz lesz innen a távolból olyan ötletet adni, ami újdonságként hathatna akár neked, de legfőképpen a szerviznek, amelynél ott volt javításra a telefon. A lehetséges ötletek adják magukat (eldugult a nyílás stb.), te is írtál kettőt, nem ötletre van szükség, hanem hogy a szerviz rendesen ellássa a feladatát. Adjunk a szerviznek ötleteket? (Hiszen nyilván az itt netán felmerülendő ötletekkel is újra csak a szervizbe kerülne a telefon.) Ezzel persze nem azt mondom, hogy ne kérdezd itt, hiszen érthető, hogy kétségbeesetten kapaszkodsz a lehetséges szalmaszálakba, de nem tudok napirendre térni afölött, hogy innen látatlanban kéne megoldásnak érkeznie egy olyan (egyszerű) hibára, amit a szerviznek szervizelnie kellett (volna). És végül is azt akarom mondani, hogy nincs olyan eldugott, egyedi ötlet, amit hozzá lehetne tenni a köztudott ismeretekhez, főleg nem a szerviz tudásához képest. Csak közismert, közhelyes ötletek lehetnek, nincs olyan különleges típushibája vagy konstrukciós jellemzője a telefonnak, ami alapján innen újszerű ötletet lehetne adni, amin a megoldás múlhatna. (Sajnos.) Egyszerűen meg kell találnia a szerviznek a hibát és megjavítania - ha valódi szerviz az a szerviz. (Felteszem, ha idáig fajult a dolog, ráadásul elhoztad javítatlanul, akkor nem a márkaszervizben volt, hanem valami "sufniban"?!)[ Szerkesztve ]