Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MongolZ

    addikt

    válasz 04ahgy #49 üzenetére

    WoT-nál évek óta tartó probléma a szerver és a kliens közötti szinkronizáció, példának csak a legfontosabbak:

    - Sarkon kinézve külső nézetben (de belsőben is egy picit) eltér a szerveren lévő célkereszt és a kliensen lévő: sarkon kifordulva lősz egyet és oldalra csapódik
    - Gyors tankokkal pingtől függetlenül meg lehet csinálni, hogy kilesel a sarkon és egyből visszamész, hogy ha előtte nem voltál látható, akkor az ellenfél csak azt látja, hogy már mész vissza a ház/kő mögé, esélye nincs meglőni
    - Folyamatos lagolások akármelyik szerveren, azaz mész előre, nyíl egyenesen, és "ugrál" a tank, hol gyorsabban, hol lassabban megy, átlagban biztos ugyanott vagy
    - Folyamatos lagok miatt célkereszt néha ugrál

    stb.stb.

    Eszméletlen, hogy mennyire hibás a játék, mégis szeretem és minden más játékkal történt próba után visszatérek hozzá :)
    Leginkább a CS 1.6-hoz lehetne hasonlítani, ahol az AW a CoD.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák