Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
alapjában véve igen, hiszen alacsonyabb szinten férnek hozzá ugyanahhoz a hardverhez. ez viszont nem jelenti biztosan azt, hogy akkor a dx12 alatt hemzsegni fognak a játékok ctd-től és bsod-tól. persze számítok némi tanulási görbére ezzel kapcsolatban.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Neovenator
senior tag
Igen, de nem újdonság ez, csak megint visszatértünk oda, ahonnan egyszer elindultunk, véget ért egy ciklus. Anno többek közt azért indult meg a "vastagítás" a DX-ben, hogy minél problémamentesebben és minél egységesítettebben működjön a megjelenítés, erre ma ott tartunk, hogy túl sok erőforrást visz el a fene nagy stabilitás (szerintük), így "visszavékonyítják" az API-t. Újból és újból ugyanazt a hülyeséget gyömöszölik le a piac torkán...de tehetik, az ember rendkívül gyorsan felejt.
A következő "nagy újítás" majd a teljes visszatérés lesz a szoftver renderhez...hogy aztán majd ismét, újra elkezdődjön a fix, hardveres elemekre épülő megjelenítés, végül megint vissza. Nekik jó játék, sok pénzt hoz."The problem of leadership is inevitably: Who will play God?"