Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CPT.Pirk

    Jómunkásember

    válasz F34R #46 üzenetére

    Ez nem feltétlen van így. Ha megnézed mondjuk az Unigine cross platform tesztjeit, ott alig lesz különbség a két rendszer alatti OpenGL eredmények között. Persze az egy kis teszt környezet, nem egy nagy játék. Játéknál az OpenGL3+ fölé nem igazán mennek mert egyrészt nincs normális fejlesztő eszköz, nehezen használható a hiba kezelése az ogl-nek, valamint a 4-es verziónál még az implementációk is gyártó függőek. Abu cikkeit olvasd el, jól kifejtette az okokat. Pl: [link]

    *ezért nem néznek ki azonosan, mert nem tudnak megvalósítani mindent.

    [ Szerkesztve ]

    Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Új hozzászólás Aktív témák