Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz assemble #40 üzenetére

    Ahogy az OpenGL-ből is volt jóval újabb verzió amikor a L4D2-t elkezdték portolni, csak valamilyen oknál fogva maradtak a réginél (ha jól tudom stabilitási gondok, ami miatt gyakran crashelt a program)...
    Egyébként én itt nem a Civilizationt hoztam fel, hanem a te L4D2-es példádra reagáltam, hogy miért is lehet gyorsabb ha egyáltalán tényleg az. A frissítések amiről te beszélsz csak runtime frissítések nem bír akkora jelentőséggel mint egy verziófrissítés ezért is írtam, hogy egálban kellene hasonlítani és nem egy 10 éves motort használó játékkal (amúgy a Valve a CS:GO-nál is sikeresen elérte néhány frissítéssel, hogy 30-40 FPS-es dropok vannak a semmiből amit egy update később kijavít egy másik meg még rosszabbakat hoz).
    Az megint csak kifogás, hogy DriectX-re írták azért csúnyább: a BF4-et, Thiefet, Sniper Elite III-at is DX-re írták mégis gond nélkül át tudták írni egy gyökeresen más API-ra (Mantle) úgy, hogy nem lett rosszabb a grafikai minőség (3 játék, 3 különböző motor).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák