- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Ahogy az OpenGL-ből is volt jóval újabb verzió amikor a L4D2-t elkezdték portolni, csak valamilyen oknál fogva maradtak a réginél (ha jól tudom stabilitási gondok, ami miatt gyakran crashelt a program)...
Egyébként én itt nem a Civilizationt hoztam fel, hanem a te L4D2-es példádra reagáltam, hogy miért is lehet gyorsabb ha egyáltalán tényleg az. A frissítések amiről te beszélsz csak runtime frissítések nem bír akkora jelentőséggel mint egy verziófrissítés ezért is írtam, hogy egálban kellene hasonlítani és nem egy 10 éves motort használó játékkal (amúgy a Valve a CS:GO-nál is sikeresen elérte néhány frissítéssel, hogy 30-40 FPS-es dropok vannak a semmiből amit egy update később kijavít egy másik meg még rosszabbakat hoz).
Az megint csak kifogás, hogy DriectX-re írták azért csúnyább: a BF4-et, Thiefet, Sniper Elite III-at is DX-re írták mégis gond nélkül át tudták írni egy gyökeresen más API-ra (Mantle) úgy, hogy nem lett rosszabb a grafikai minőség (3 játék, 3 különböző motor).[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080