- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Én is jártam hozzájuk képzésre, egészen addig, míg be nem kerültem egy külön kis csoportba, ahol csak managerek voltak, meg 1-2 újonc velem együtt. (Azért kerültem arra az oktatásra, mert a nagy csoportos képzés időpontja nem volt alkalmas.) Azóta tudom, hogy se alacsony, se magas szintű managereknek lövésük sincsen a valódi pénzügyi tanácsadáshoz. Az egész OVB csak termékeladásról (befektetés, hitel, stb...) szól. Halkan jegyzem meg, gyanítom minden hasonló cégnél így van. Valójában más nem is nagyon érdekli őket, sőt le is szarják. Egy valami számít nekik, a jutalék, a számok. Kitűznek egy jutalék célt maguknak és azért küzdenek. Nem az elégedett ügyfél a cél.
Jevons paradox
-
Aprósólyom
addikt
Mindenki tudja, hogy jutalékból élnek. De ez még nem jelentheti azt, hogy rossznak is kell lennie a szolgáltatásnak. Ettől még működhetne normálisan. Viszont az is igaz, hogy ettől még érdemes meghallgatni egy-egy termék kínálatukat. Hiszen vannak saját termékeik, amik jobbak lehetnek azoknál, mikor csak úgy besétálsz egy bankba. Viszont még mindig az ügyfélnek kell okosnak lennie, és megismernie a kockázatot, nyereséget, az előnyöket, hátrányokat. Az ügynöktől tuti nem kap automatikusan megfelelő tájékoztatást.
Jevons paradox