Új hozzászólás Aktív témák

  • brumi1024

    veterán

    Újabb lenovo ügyfélszolgálat tapasztalat: ma délben felhívtak, hogy az odaadott gépnek hiányzik az aljáról a szériaszám matrica. Mondom az lehetetlen, amikor még elküldtem rajta volt, le is fényképeztem, hogy meg legyen a szériaszám amíg nincs nálam a gép hátha kell. Annyiban maradtunk, hogy elküldöm nekik ezt a fényképet. Utána felhívtam a veszprémi ismerősömet akinél a laptop van(ő tudja átadni, ő van fixen a munkahelyén), és mint kiderült el sem vitték a laptopot. Kezd egy kicsit elegem lenni ebből a supportnak nevezett valamiből, és már 4 hete becsomagolva áll a laptopom, mert hitegetnek, hogy elviszik, szóval még az sem igaz, hogy közben legalább használni tudom. Ilyen ügyfélszolgálat mellett nem tartom valószínűnek, hogy a következő laptopom ideapad lesz.

Új hozzászólás Aktív témák