Új hozzászólás Aktív témák

  • Lord Sidious

    senior tag

    válasz hallador #23 üzenetére

    Az iPad-ek legfőbb felvásárló piaca, jelenleg az oktatás és az üzleti szektor. Itthon is pl.: IBM, MSCI, KPMG, ITSH száz számra vette őket. Csak úgy, mint a NIIF az iskola projektjeihez. Nem lennék meglepődve ha a 10,2 millió eladott iPad-ből, az 50% nem a cunsomer piacon talált gazdát, hanem a BTB, BTC, és egyéb vállalati szektorokban, illetve az oktatásba. Amúgy meg, szerintem még itthon is sokaknak vállalható kiadás hosszú távra egy iPad, főleg ha a családba többen is használják.

    Van akinek a tablet, mint termékkategória teljesen értelmetlen, másnak pedig egy olyan ökoszisztéma kiegészítő, rés betömő eszköz, amivel nagyon jól elvan és 3-4 évente simán vesz egy újat, mert ténylegesen "szüksége" van rá.

Új hozzászólás Aktív témák