Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
Akad ebben a videóban egy Borderlands: Pre-Sequel játékjelenet is ami ugye Unreal 3-as .
-
Nuada herceg
őstag
válasz kriszpontaz #1 üzenetére
Ha már itt tartunk, akkor a Vanishing of Ethan Carter is Un. 3-as.
Értem a csíziót.
-
XmoD
aktív tag
válasz kriszpontaz #1 üzenetére
Unreal Engine = Unreal Engine a lenyegen nem valtoztat. Remelem mostmar megtobb game fog kijonni, bar a jatekok aran nem sokat fog valtoztatni a dolog.....
-
NestQuick
tag
Az 5%-os jogdíjat eddig is kellett fizetni ugyanezen feltételek teljesülése után.
Nem mintha az vágna földhöz, ha már negyedévente 3000$-t keresnék egy játékommal -
válasz kriszpontaz #1 üzenetére
UT pedig kétszer van benne szerintem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Fitzgerald
veterán
Marketinghúzás. Egy közepesen sikeres Live Arcade játékból, amiből mondjuk teljes áron elmegy 150000 darab 45 dollárért 1 év alatt, meg akciósan még ugyanennyi 20 dollárért, 437500 dollár az Epic bevétele. És a közepesen sikeres játékokból ennél jóval több fogy (az áruk is változó), ezt csak példaként írtam. A 20 dolláros havidíj meg 3 év alatt 700 dollár csupán. Így rá lehet fogni a motorra hogy ingyenes, pedig jó vastagok azok a royalty csekkek. Kis stúdióknak lehet ez nagyon jók, akik nehezen nyögték ki régebben egy prepaid full licence árát.
[ Szerkesztve ]
-
gyáliSanyi
őstag
5%-os bevételrészesedés szerintem baráti a részükről. Egy új motor fejlesztése ennél többe van. COD átvehetné.
Live poor, die ritch.
-
Ghard
őstag
Jól kezdődik
-
Zedz
addikt
Jártas itt valaki Unreal vagy Unity használatban? Munka mellett otthoni projektként lehet elkezdenék ismerkedni ezzel az egésszel, csak nem tudom melyik motorhoz nyúljak. Gondolom az elején amúgy is mindegy, bár más-más nyelvet használ a kettő. Valaki tud segíteni?
-
haddent
addikt
Laikusként én azt gondolom, hogy az Unreal egy nyitottabb és könnyebben kezelhető nyelv, de valószínűleg nyersebb és hárdkórabb is. Nem biztos, hogy egyből egy ilyen komoly projekttel kéne kezdeni. Na meg eleve programozásból mekkora tapasztalat/szakismeret áll rendelkezésedre?
-
Zedz
addikt
Ebben a szakmában dolgozok, csak nem mint játék fejlesztő. Általában Javascriptet nyúzok, de dolgoztam már Javaval is, ami nagyon hasonló a C#-hoz. Ugye a JS és C# a Unity nyelve, C++ pedig az Unrealé. De mivel új területre merészkedek, gondoltam előbb megkérdem hátha van-e itt valaki, aki már foglalkozott ezzel, és tud segíteni az indulásban.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Elképesztő hiperrealisztikus grafikát meg particleket lehetett látni eddig UE4 - en. Kiadhatnának már valami játékot is UE 4 enginnel.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Na igen kipróbálni egyelőre egyet sem lehet. UE3-al jött szinte azonnal Unreal tournament aztán Gears of War, UE4-re meg eddig Epic részéről a Fortnite van bejelentve rajzfilm garfikával amihez kb még az UE3 is sok..
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
ldave
félisten
válasz Komplikato #25 üzenetére
Asszem újra el kéne kezdeni programozni
A Slime draws near! Command?
-
NestQuick
tag
FPS-sel még nem próbálkoztam, abból már úgyis van elég
Az UE4-ben mikor kreálsz egy projectet, lehet választani, hogy egy üreset vagy valamilyen alap projectet kreálsz: van FPS, TPS, Autós, stb.
Továbbá még választhatsz, hogy C++-ban vagy Blueprintben csinálod a projectet. Blueprintben bármilyen programnyelv ismerete nélkül is lehet kreálni egy komplett játékot. -
nagyúr
válasz Fitzgerald #9 üzenetére
ez a modell majdnem minden játékfejlesztőnek jó, mert előre lehet vele számolni, és példányszámhoz köthető - így egyrészt lényegesen kiegyensúlyozottabb üzleti tervet lehet csinálni, másrészt upfront kevesebb pénzt kell beletenni. akkor nem jó ez a fajta licensz, ha nagyon biztos valaki a játék sikerében, és nem jelent gondot előre pénzt pakolni egy sokadik drága dologba.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Z10N
veterán
A borderlands PreSeq-t nem is tudtam, hogy UE4 (nem latszott rajta ). Johetne mar az UT4. UE4 wiki lista.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
ldave
félisten
Amúgy aki képben van, leírná, hogy ezek az itt említett motorok, fejlesztőkörnyezetek milyen programozási nyelveket használnak?
A Slime draws near! Command?
-
Ragnar_
addikt
válasz NestQuick #30 üzenetére
Pl. olyasmit, hogy item rendszer, inventory kezelés stb. is meg lehet oldani blueprintekkel ? Blueprint az ugyan az mint az a node alapú kismet volt UE3-ban ? Azért ahhoz is kellenek programozói ismeretek szerintem. Tutorialokban remélem lesznek ilyesmik. Pályaépítés rendszer gondolom hasonló UDK-hoz.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
#08052480
törölt tag
-
Komplikato
veterán
-
NestQuick
tag
Szokták úgy reklámozni, hogy nem kell hozzá a programozói tudás. Én inkább a C++-t használom.
UDK-t, UE3-t nem használtam, nincs viszonyítási alapom, de ha jól tudom akkor abból nőtt ki a Blueprint.
Tudsz változókkal dolgozni, így szerintem meg lehet csinalni az inventory kezelést. -
Ragnar_
addikt
válasz NestQuick #46 üzenetére
Pályaépítés, meg középszintű material létrehozás erejéig ismerem az UDKt, kismetbe nem nagyon mélyedtem bele, de kb. folyamatábra szintű programozói tudás kellene azért hozzá, tutorialokból nem tudom elsajátítható-e . Remélem azért valamilyen szinten lehet. Cryengin3-nek is van ilyen ilyen vizuális scriptelő része a Node editor. (Az én turbo pascalos prog. tudásom igencsak megkopott az évek alatt, suliba még az kellett.. De ezekhez már nyilván kevés)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
haddent
addikt
Igen. Egyértelműen C++ mászterrész, azt max. asm -mel übereled de azt talán azért ne
Viszont utánnaolvastam, a Unity is C++ -ban íródott, tehát lehet, hogy a C# csak egy "script" felület az alapokra. Minden esetre UnrealRagnar_ ez egy olyan szakma amit bárki bármikor megtanulhat kellő affinitással otthonról Kedvcsinálónak annyit, hogy több év hobbi szintű tanulgatás után 2. év egyetemi programozói oktatás után egyelőre még köszönőviszonyban sem állok olyannal, hogy egy játéknak uccuneki. Jó, nyilván össze lehet szedni tutorialból és működni fog, de egy C++ -os Unrealnél már nem hátrány, ha érted mi történik, miért stb..
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Erre gondoltam én is, hogy ugye pályaépítéshez, modelezéshez, materialok textúrák létrehozásához elég a tutoriálok tanulmányozása a használt programaok ismerete és a gyakorlás, viszont akár még csak alap és középhaladó scripteléshez is komolyabb háttértudás kell, ha valami egyénit szeretnék létrehozni.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
NestQuick
tag
Plusz a C#-al plusz funkciókat lehet adni a Unity editorhoz.
Az egyetemhez meg annyi, hogy azért sok olyan tárgy van ott, amit simán lehetne kukázni. Vagyis inkább szakirányosítani, hogy lehessen választani, milyen ágon akar a hallgató tovább fejlődni. A debrecenivel is az a helyzet, hogy mindenből valamennyit, de csak éppen annyit, hogy ne tud használni semmire
-
haddent
addikt
Szerintem nem feltétlen, össze lehet dobni valami. Csak ha bejön egy komolyabb mélyebb bug, vagy gyorsítani kéne nem tudom.. akkor lehet, hogy gatya lesz. Meg ez kicsit olyan, mint a különbség szakember és betanított munkás közt. Mindkettő ki tudja neked cserélni az x - y alkatrészt, sőt talán ugyanolyan jól, de valamiért csak jobb az egyik
NestQuick sokszor nem látja át az ember, csak utólag, hogy mi mire és miért jó. Meg hát egy egyetemen illene úgy képezni az embereket, hogy ha holnaptól jön egy teljesen új világ de formálisan specifikálva van, akkor azt meg tudja magától tanulni, érteni, neadjisten fejleszteni.
De igen, sajna sok esetben presztizs kérdést csinálnak ebből, és nem feltétlen válik hasznára az embernek. -
Ragnar_
addikt
Sulival kapcsolatban sok esetben sokat számít, hogy a gyakorlatban milyen területen tevékenykedsz, az elméleti tudás a gyakorlattal lesz igazán értékes, gyakorlatban jelentkező problémák megoldásával. Modjuk a programozás talán pont olyan, hogy 'otthon' is lehet gyakorlatot szerezni pl. ilyen projektekkel is mint az UE4. Tutorialokat nézegettem, gyakorlatilag visual scripting a Blueprint, egy programozást tanult illetőnek mindnképp előnye van szerintem.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
#08052480
törölt tag
válasz NestQuick #57 üzenetére
Igen, gyakran JS-kent hivatkoznak a nyelvre, ami nagyon felrevezeto. A valosagban viszont nagyon tavol allnak tole, az US-ben hiaba is keresed pl a JS prototipus alapu objektum-modelljet, sot, a ECMAScript szabvannyal sem kompatibilis. Ez egyebkent teljesen vilagosan le is van irva mindenhol - hogy ennek ellenere miert probaljak a JavaScriptnek beallitani, nem teljesen vilagos; talan marketing okai vannak. Ha mar mindenkepp hasonlitani akajuk valamihez, akkor inkabb a TypeScript-re vagy JScript.NET-re hajaz.
Igen, ilyenek miatt gondoltam én is, hogy a hagyományos értelemben vett JS-sel is lehet dolgozni a Unityben
Nem lehet. Ha ennyire nem hiszed el, olvass bele a dokumentacioba.
[ Szerkesztve ]
-
Komplikato
veterán
Azért az Epic Game Launcherben az Unreal Engine rész alatt szétnézve a Marketben egyből lejön, hogy az "ingyenes" motorral lehet többet keresnek már akkor is, amikor a user még egy kockát sem modellezett le vele.
Gyakorlatilag feltalálták az engine mikrótranzakciót. Tele van példatárakkal amiket megvehetsz 10-20-50-100 dolláros áron. Ha csak párat megveszel már egy ezresnél vagy. akarsz szép torkolat tüzeket? 12.99 Kéne néhány fain shader? 20 dollár, Kéne néhány mutatós partikle? 19.99-ért viheted. Kéne néhány bokor és fa? 25 dollárért tessék! És így tovább.
ZSENIÁLIS!"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
NestQuick
tag
válasz Komplikato #61 üzenetére
A market eddig is létezett, és szerintem itt is lehet saját asset-eket árulni, mint a Unity Asset Store-ban.
-
Ragnar_
addikt
válasz Komplikato #61 üzenetére
Ez a rendszer nem rossz, hiszen a programozóknak nem kell assetekkel materialokkal meg particlekkal molyolni. Megcsinálják a programozás részt, az asseteket meg megveszik hozzá, és kész a game ..
Unreal tournament prealfa verziója azért még erősen tele van placeholderekkel, de sikerült játszani vele pályageometria azért már van, meg a fegyverek stb . így komolyabb materialok meg detailek nélkül nincs vészes gépigénye[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Komplikato
veterán
Konkrétan a két darab majdnem kész pályán tesztelem, ott sincs gondja, pedig ott még szép is.
Tegnap vettem észre, hogy benne van a CTF Face is, ami ősrégi nagy kedvenc volt."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Ragnar_
addikt
válasz Komplikato #65 üzenetére
Lehet, hogy megnézem én is, hátha sikerül a többi pályán is játszani, (nem nagyon egyszerű) én is 2 pályát próbáltam de azokon nem volt detail egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
-
Ragnar_
addikt
válasz Komplikato #67 üzenetére
Sikerült offline módban elindítani az említett 2 mapot, hát ilyen grafikát eddig kb. az előre renderelt CG moviekban láthattunk szerintem.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Gigabyte B450M DS3H + Ryzen 7 2700X alaplap+processzor (nem ad képet)
- Eladó gamer PC (Ryzen 5 7600X/16GB DDR5/512GB SSD/RTX 4070 Super)
- Eladó gamer PC (i5-6500/16GB DDR4/120GB SSD+320GB HDD/GTX 1050Ti)
- Eladó új gamer PC (i5-12400F/16GB DDR4/512GB SSD/RX 7600)
- Eladó gamer PC (i5-8500/16GB DDR4/256GB SSD+500GB HDD/GTX 1650 4GB)