- Hálózati / IP kamera
- Mikrotik routerek
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszpontaz
veterán
Akad ebben a videóban egy Borderlands: Pre-Sequel játékjelenet is ami ugye Unreal 3-as .
-
Nuada herceg
őstag
válasz kriszpontaz #1 üzenetére
Ha már itt tartunk, akkor a Vanishing of Ethan Carter is Un. 3-as.
Értem a csíziót.
-
XmoD
aktív tag
válasz kriszpontaz #1 üzenetére
Unreal Engine = Unreal Engine a lenyegen nem valtoztat. Remelem mostmar megtobb game fog kijonni, bar a jatekok aran nem sokat fog valtoztatni a dolog.....
-
NestQuick
tag
Az 5%-os jogdíjat eddig is kellett fizetni ugyanezen feltételek teljesülése után.
Nem mintha az vágna földhöz, ha már negyedévente 3000$-t keresnék egy játékommal -
válasz kriszpontaz #1 üzenetére
UT pedig kétszer van benne szerintem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Fitzgerald
veterán
Marketinghúzás. Egy közepesen sikeres Live Arcade játékból, amiből mondjuk teljes áron elmegy 150000 darab 45 dollárért 1 év alatt, meg akciósan még ugyanennyi 20 dollárért, 437500 dollár az Epic bevétele. És a közepesen sikeres játékokból ennél jóval több fogy (az áruk is változó), ezt csak példaként írtam. A 20 dolláros havidíj meg 3 év alatt 700 dollár csupán. Így rá lehet fogni a motorra hogy ingyenes, pedig jó vastagok azok a royalty csekkek. Kis stúdióknak lehet ez nagyon jók, akik nehezen nyögték ki régebben egy prepaid full licence árát.
[ Szerkesztve ]
-
gyáliSanyi
őstag
5%-os bevételrészesedés szerintem baráti a részükről. Egy új motor fejlesztése ennél többe van. COD átvehetné.
Live poor, die ritch.
-
Ghard
őstag
Jól kezdődik
-
Zedz
addikt
Jártas itt valaki Unreal vagy Unity használatban? Munka mellett otthoni projektként lehet elkezdenék ismerkedni ezzel az egésszel, csak nem tudom melyik motorhoz nyúljak. Gondolom az elején amúgy is mindegy, bár más-más nyelvet használ a kettő. Valaki tud segíteni?
-
haddent
addikt
Laikusként én azt gondolom, hogy az Unreal egy nyitottabb és könnyebben kezelhető nyelv, de valószínűleg nyersebb és hárdkórabb is. Nem biztos, hogy egyből egy ilyen komoly projekttel kéne kezdeni. Na meg eleve programozásból mekkora tapasztalat/szakismeret áll rendelkezésedre?
-
Zedz
addikt
Ebben a szakmában dolgozok, csak nem mint játék fejlesztő. Általában Javascriptet nyúzok, de dolgoztam már Javaval is, ami nagyon hasonló a C#-hoz. Ugye a JS és C# a Unity nyelve, C++ pedig az Unrealé. De mivel új területre merészkedek, gondoltam előbb megkérdem hátha van-e itt valaki, aki már foglalkozott ezzel, és tud segíteni az indulásban.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Elképesztő hiperrealisztikus grafikát meg particleket lehetett látni eddig UE4 - en. Kiadhatnának már valami játékot is UE 4 enginnel.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Na igen kipróbálni egyelőre egyet sem lehet. UE3-al jött szinte azonnal Unreal tournament aztán Gears of War, UE4-re meg eddig Epic részéről a Fortnite van bejelentve rajzfilm garfikával amihez kb még az UE3 is sok..
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
ldave
félisten
válasz Komplikato #25 üzenetére
Asszem újra el kéne kezdeni programozni
A Slime draws near! Command?
-
NestQuick
tag
FPS-sel még nem próbálkoztam, abból már úgyis van elég
Az UE4-ben mikor kreálsz egy projectet, lehet választani, hogy egy üreset vagy valamilyen alap projectet kreálsz: van FPS, TPS, Autós, stb.
Továbbá még választhatsz, hogy C++-ban vagy Blueprintben csinálod a projectet. Blueprintben bármilyen programnyelv ismerete nélkül is lehet kreálni egy komplett játékot. -
nagyúr
válasz Fitzgerald #9 üzenetére
ez a modell majdnem minden játékfejlesztőnek jó, mert előre lehet vele számolni, és példányszámhoz köthető - így egyrészt lényegesen kiegyensúlyozottabb üzleti tervet lehet csinálni, másrészt upfront kevesebb pénzt kell beletenni. akkor nem jó ez a fajta licensz, ha nagyon biztos valaki a játék sikerében, és nem jelent gondot előre pénzt pakolni egy sokadik drága dologba.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Z10N
veterán
A borderlands PreSeq-t nem is tudtam, hogy UE4 (nem latszott rajta ). Johetne mar az UT4. UE4 wiki lista.
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
ldave
félisten
Amúgy aki képben van, leírná, hogy ezek az itt említett motorok, fejlesztőkörnyezetek milyen programozási nyelveket használnak?
A Slime draws near! Command?
-
Ragnar_
addikt
válasz NestQuick #30 üzenetére
Pl. olyasmit, hogy item rendszer, inventory kezelés stb. is meg lehet oldani blueprintekkel ? Blueprint az ugyan az mint az a node alapú kismet volt UE3-ban ? Azért ahhoz is kellenek programozói ismeretek szerintem. Tutorialokban remélem lesznek ilyesmik. Pályaépítés rendszer gondolom hasonló UDK-hoz.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
#08052480
törölt tag
-
Komplikato
veterán
-
NestQuick
tag
Szokták úgy reklámozni, hogy nem kell hozzá a programozói tudás. Én inkább a C++-t használom.
UDK-t, UE3-t nem használtam, nincs viszonyítási alapom, de ha jól tudom akkor abból nőtt ki a Blueprint.
Tudsz változókkal dolgozni, így szerintem meg lehet csinalni az inventory kezelést. -
Ragnar_
addikt
válasz NestQuick #46 üzenetére
Pályaépítés, meg középszintű material létrehozás erejéig ismerem az UDKt, kismetbe nem nagyon mélyedtem bele, de kb. folyamatábra szintű programozói tudás kellene azért hozzá, tutorialokból nem tudom elsajátítható-e . Remélem azért valamilyen szinten lehet. Cryengin3-nek is van ilyen ilyen vizuális scriptelő része a Node editor. (Az én turbo pascalos prog. tudásom igencsak megkopott az évek alatt, suliba még az kellett.. De ezekhez már nyilván kevés)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Napenergia Plusz Program (66%-os támogatású)
- Motorolaj és szűrő topik
- Autós topik
- MIUI / HyperOS topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke
- Jóárasított Hálózati Eszközök és Stafield Kontroller
- 92db Redragon blue switch (dustproof)
- TP-Link TL-PA4010 Kit - Powerline Adapter
- GIGABYTE GeForce GTX 760 OC 4GB GDDR5 256bit (GV-N760OC-4GD) Videokártya eladó.
- Garanciában cserélt vadonatúj ,aktiválatlan Apple Watch Series 7 Stainless Steel 45MM GPS+LTE