-
IT café
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
Lassan nálam is eljön az idő, hogy HOX-ról One-ra váltsak, így elkezdtem olvasgatni az elmúlt néhány száz hozzászólást.
Nem értettem, hogy hová tűntek a HOX topikból az aktív fórumozók, erre most látom, hogy itt kötöttek ki.A kopás dolog nem hangzik valami biztatóan, illetve úgy látom, hogy a garancia megléte/hiánya sem olyan egyértelmű ennél a modellnél, mint a HOX-nál volt, aminél a bootloader nyitott állapota egyértelműen elárult mindent.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Avicularia #15201 üzenetére
Kitartó vagy HTC témában, emlékszem a One X telód is járt párszor szervizben.
Bár meggyőződésem, hogy nálad a szolgáltató a hunyó ebben a kritikán aluli ügyintézésben.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Avicularia #15892 üzenetére
Beépített akkumulátoros HTC modelleknél minden szétszedésnél akkumulátort cserélnek biztonsági okokból, így a tiédben is biztosan cseréltek.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Ed Parker #15897 üzenetére
Pontosítanék, a ONE esetében akkor cserélik az akkumulátort, ha kijelzőt kell cserélni.
A ONE X esetén cserélik már akkor is, ha a hátlapot le kell venni a telefonról. A telefon kialakítása miatt más a folyamat.A forrást nevezzük gyártó közelinek.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Az a 13Mp-es kamera számomra azért eléggé klónt gyanít.
A linkelt infóval csak arra utaltam, hogy van sok ONE változat. Ha egyesével rákeresel a linken szereplő változatokra, akkor megtalálhatod a pontos speckót róluk. Én is láttam anno a hirdetést, de nem mertem belevágni.
Sokat segítene, ha az eladó berakna egy képet a telefon azonosítóról, amit kiír neki a menüben. Akkor már csak adott modellre kellene rákeresni.UPDATE: A kínai változat ugyan nem Ultrapixel kamerával van szerelve, de nem is 16MP-es.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Van ennek egy SIM-es változata is, ott írja az adatoknál, hogy Sim: Dual sim and single sim optional
Láthatod, hogy minden igényt kielégítenek, ha kéred akkor lesz rajta HTC felirat, ha nem kéred, akkor nem."This phone have HTC logo on front and back of the phone which is same as real one,if you not like HTC logo,you can leave comments before check out,thanks"
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
-
kirkri
addikt
válasz light0416 #16621 üzenetére
Valóban itthon csak ázsiai modell van megfizethető áron, (de bolti garanciával ) ezért én is kénytelen voltam az eBay-en nézelődni.
Most találtam egy angol boltot, akik 140-ért adnak két év hivatalos HTC garanciával bontatlan csomagolású európai modellt. (Bár magyar nyelv nem lesz benne, mert más a CID-je, de a Morelocal majd megoldja).[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz hurrikan #16925 üzenetére
Ez nem bolt függő.
Az ázsiai modellt nem szervizelik az európai hivatalos HTC szervizben.Az más kérdés, hogy előfordul olyan bolt, ahol EU készüléket árulnak bolti garanciával, arra akár lehet gyári garancia is, de sajnos ez sem jellemző.
#16922) zola-: Az EU-ban vásárolt 801n (európai változat) telefonokat hivatalosan szervizelik, csak a számla kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Zirowe #16942 üzenetére
Furcsaságok a HTC-nél mindig vannak.
A garanciális feltételek szerint számla nélkül, IMEI alapján nem szervizelnek, ugyanakkor mégis volt, akiknek megcsinálták papírok nélkül is.
Illetve a Voda UK-s One X telefonokat úgy is lejavították garanciában az angol fórumok szerint, ha egyértelműen a felhasználó hibájából lett hibás (törött kijelző, beázás, stb). Gondolom ez függ attól, hogy adott szolgáltatóval/forgalmazóval milyen szerződést kötött a HTC.De ezekre az egyedi esetekre nem alapozhatunk, szóval én még mindig azt mondom, hogy csak 801n modellt szabad venni, gyári garanciával.
Ha az újonnan vásárolt készülék 801n típus, akkor mindenképp van érvényes garanciája, függetlenül attól, hogy GSM boltban lett véve, csak kérdés, hogy honnan indult a garanciája. A sufni boltos számlával is lehet vinni a HTC szervizbe, csak legyen a HTC rendszerben érvényes garancia rá.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Hajszál karcok sincsenek a telefonon?
A nejem a One mini telefonját csak egy hónapig nem tartotta tokban és összeszedett vele jó pár hajszál karcot.Meg aztán, ha a zsebedben tartod, akkor ugyanúgy nem látszik, hogy "milyen szép" a teló, szóval akár lehet tokban is. Próba kedvéért rendeltem egy Nillkin tokot hozzá pár napja, mert olcsó volt, de szerintem az ilyen jellegű védelem nekem sem fog bejönni, nem azért mert csúnya lesz tőle a telefon, hanem mert vastagabb lesz tőle.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz s3nsitivity #30852 üzenetére
Edigital már forgalmaz Mi3-at, szerintem csak idő kérdése és lehet náluk venni Mi4-et is.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Némi támpontra lenne szükségem, segítsetek kérlek beárazni, hogy mi a reális ára egy független, nulla perces, ezüst színű M7-es készüléknek, 1 év hivatalos HTC garanciával? .
Ma kaptam, a HTC szerviz adta készülékcsereként, de mivel nincs rá szükségem, így megválnék tőle, ugyanakkor nem szeretném áron alul eladni.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz stilo18 #30957 üzenetére
Köszi a javaslatot.
Az mennyivel lehet árnövelő tényező, ha még a legelső Hboot verzió van rajta? (Nyom nélküli S-off)(#30958) szegto: A Smartshop az egyetlen belvárosi átvevőhely.
Amit linkeltél azok az átvevőhelyek csak a Samsung telefonokra érvényesek Budapesten. Vidéken leadható más telefon is, nem csak Samsung.[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
kirkri
addikt
válasz Steve1207 #31090 üzenetére
Ha szolgáltatónál adod le, akkor ott lehet csak felvenni, de ne okvetlenül Pestben gondolkodj.
Ha valamelyik vidéki Telemax átvevőponton adod le a telefont, ott nem fogsz kapni Telemax azonosítót hozzá, és ahogy írta Ferob, már nem adja ki a TMX ügyfélszolgálat a leadott telefonhoz tartozó azonosítót. (Sőt, már olyan inkorrektek, hogy a Smartshopban leadott telefonhoz semmilyen infót nem hajlandó adni, állításuk szerint a Smartshop-ban kell érdeklődni, de ők meg szerencsétlenek végképp nem tudnak semmit mondani, mert ők csak a Telemaxnak gyűjtik be a telefonokat, egyáltalán nem állnak szerződésben a szervizzel)(#31088) FGyula30: Én a logisztika miatt tartom szerencsés megoldásnak a készülék nyomon követését. Ha tudom, hogy egy-két napon belül visszakapom a készüléket, akkor úgy intézem az egyéb dolgaimat, hogy ne kelljen kétszer mennem, ha úgyis lenne más intézni valóm Pesten.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Egyébként még egy dologra nagyon jó volt a VSP adatok egyszerű kinyerése, nevezetesen arra, hogy kiszűrje az ember a csaló eladókat.
Kétszer is belefutottam olyan ügybe, hogy az eladó kis hibával árult egy telefont, a szokásos dumával, hogy garanciás, de nincs időm szervizbe vinni. Rákeresve az IMEI számra gyorsan kibukott, hogy mindkét telefon járt a szervizben és mindkettő garanciáját megvonták.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Kb két hónapja volt szervizben nyitott bootloader-el egy One X telefonom kijelzőhibával, és az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy ha nincs kép a telefonon, akkor nem fogják visszadobni a nyitás miatt (nem is tették), mert a szerviz a készüléken nézi meg, hogy volt-e nyitva valaha. Mondta is a nyitás dátumát az ügyfélszolgálatos, de ezek szerint ehhez az adatbázishoz a szerviz számára nem adnak hozzáférést.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Akkor van gebasz, ha alaplapot kell cserélni, egyéb esetben ugyanaz a készülék minden alkatrésze.
Ugyanis a T-Mobile specifikus alaplap helyett nem tehet bele a szerviz más alaplapot, mert ezzel átvitt értelemben a T-Mobile-t károsítaná meg. (A TMOB-101 CID nagyon T-Mobile-ra szabott, ha jól emlékszem, nem örülne neki a T-Mobile, ha egy szervizelés során az ügyfél megszabadulna a remek T-Mobile alkalmazásoktól) Szóval nem azzal van probléma, hogy a készülék Németországban lett vásárolva és esetleg szürkeimportos. Erre a HTC magasról tesz, ő inkább a saját hátsóját védi azzal, hogy lepattintja az ügyfelet az ilyen esetekben.
Mint tudjuk, az itthon forgalmazott szolgáltatós készülékek mindegyike CID-032-es, és nincs adott szolgáltatóra szabva az SW, így nem probléma, ha cserélni kell az alaplapot, ráadásul a szervizben lévő CID-032-es alaplapok mindegyike független, szóval a HTC-nél nem foglalkoznak azzal, hogy a SIM lock-olt telefon az alaplap csere után már nem lesz hálózat függő.Vagy olyat is el tudok képzelni, hogy a T-Mobile megvett jó nagy mennyiségben készülékeket a HTC-től, teszem azt olyan szerződéssel, hogy nem kér automatikusan mindegyik készülékre 2 év garancia időt, hanem amikor a hozzá leadott készülékeket eljuttatja a szervizbe, akkor fizet az adott készülék javításáért. Így a készülék árának jó nagy százalékát le tudja alkudni a HTC-nél és ha tegyük fel 10 készülékből 3 soha nem jár szervizben, akkor azokon jó nagy haszon van, a javításokra pedig köt egy olcsó javítási szerződést a HTC-vel. (Ez nem egy légből kapott elképzelés, léteznek ilyen gyártói szerződések, természetesen nem okvetlenül a HTC-nél) Egy hivatalosan forgalmazott készülék árában nagyon nagy százalék az adott országban érvényesíthető garancia, részben ezért tudnak olyan olcsók lenni a manapság kapható jó minőségű kínai telefonok, mert nem áll mögöttük worldwide garancia.
Nagyon eltérő szolgáltatói szerződések vannak, például tapasztalatból biztosan állíthatom, hogy a Vodafone UK telefonokra olyan szuper garanciát adott a HTC, hogy az összetört kijelzőt is kicserélték garanciában. (Egy barátom két One X készüléket is gariztatott így anno, mondták neki az üzletben, amikor bevitte árajánlatot kérni, hogy semmi gond, megjavítja a HTC garanciában)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Nem tudom mennyire működik.
One X telefonoknál sokszor találkoztam egy címkével az alaplapon ami az IMEI számot és az alaplap cikkszámát tartalmazta. Ha ez a címke rajta van ennek a telefonnak az alaplapján is, akkor rögtön bukik a dolog, mert az alaplap cikkszáma és a CID nem fog egyezni.
Aztán még ott van a lehetőség is, hogy az ilyen jellegű adatokat elérhetővé teszi a HTC a szerviz számára.Ha ezen elcsúszik a fórumtárs, akkor rögtön megvonják a garanciát, szóval rizikó van benne bőven.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
(#31401) capulet75:
(#31400) s3nsitivity:Hagyjuk már srácok!
Olyan szinten elbeszéltek egymás mellett, hogy napokig folytathatnátok egymás meggyőzését, mégis ugyanitt tartanátok. Mindkettőtöknek van igaza, a telefon mindig kéznél van, így ha már ennyi pénzt elkérnek érte, akkor elvárható, hogy ne legyen visszalépés ezzel a parasztvakító UltraPixel technológiával. Ugyanakkor az is tény, hogy a belépő szintű kompakt fényképezőgépeket nem nézve, a telefonok képminősége elmarad bármilyen kompakt géppel készített kép minőségétől.Mondom ezt úgy, hogy telefonnal évente kb. 10 képet készítek.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz PetiIphone #31511 üzenetére
A Telekom munkalapszámot nem fogadja el ami a jegyzőkönyvön van, amit T-től kapál, amikor leadtad a telefont? A Vodás jegyzőkönyv számát elfogadja a VSP Data trackere.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz PetiIphone #31513 üzenetére
Attól nagyobb szívás nem létezik, mint az egyébként is hosszadalmas HTC szervizelésbe be van vonva egy GSM üzlet is.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz PetiIphone #31521 üzenetére
Az a baj a GSM boltos telefonokkal, hogy nagy részüket a világ másik végéről szerezték be, így legjobb esetben is csak egy év hivatalos HTC garancia van rájuk, de előfordul, hogy semmi.
Anno én is belefutottam egy dél-afrikai Wildfire S telefonba mobil üzleten keresztül (nejemnek mindenképp pink szín kellett, és csak GSM boltban találtam) aminek a hivatalos garanciája a vásárlást követő harmadik héten lejárt a HTC ügyfélszolgálat információja szerint. Szerencsére nem kellett szervizbe adni, de félek tőle, hogy probléma esetén elhajtottak volna azzal, hogy a vevőnek felróható okból hibásodott meg.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz PetiIphone #31524 üzenetére
Ha hivatalos garancia volt hozzá, akkor érdemesebb lett volna a Telemaxhoz leadnod. A 30 napos határidő semmire nem kötelezi a szervizt.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Gyanítom, hogy nem véletlenül nem megy.
Ugyanis az egy hónapos javítási időből max. 2-3 napot tölt a készülék szervizben, a többit a szolgáltató logisztikai központjában tölti. Ha nem látja az ügyfél ezeket a dátumokat, akkor a szolgáltató nyugodtan tudja mondani, hogy a szerviz húzza el a javítást. Ebből a szempontból a Voda rendszere jobb, náluk attól a ponttól, hogy leadtad a telefont javításra, végig lehet monitorozni az útját, illetve a Vodás munkalap számmal működik a VSPData javítás státuszának követése is.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Kérlek ne kövezzetek meg amiért ide írok One Max témában, de a saját topikja teljesen halott.
Van arról valakinek infója, hogy lehet-e erre a készülékre magyar nyelvet tenni root nélkül?
Egy ilyen független készüléket kaptam ma a HTC-től egy meghibásodott One X-ért cserébe. Viszont nincs rajta magyar nyelv (pedig a Vodán keresztül volt szervizeltetve)...
Nem szándékszom ugyan megtartani (hatalmas nekem ez a 6' kijelző), de ha nem lehet egyszerűen magyarítani, akkor az már árcsökkentő tényező.21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Device not found üzenetet kapok.
Anno sok One X-et megcsináltam a te módszereddel, így bíztam benne, hogy ezen is menni fog.Update: Őskori szoftver verzió van rajta, lefrissítem, hátha utána menni fog.
Köszönöm Steve1207 és enginev3.0 segítségét is!
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
-
kirkri
addikt
válasz Lexus sc #31824 üzenetére
80 teljesen jó ár érte, én is ennyiért adtam el két napja az enyémet, ami a tiédtől kb. 3 héttel volt idősebb. (Mondjuk egy hajszálkarc sem volt rajta)
Ha nem fontos gyorsan eladni, akkor megpróbálhatod 85-ért.(#31827) Sheepczx: 70-75-ért a hálózat függő M7-esek mennek.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz yodee_ #31880 üzenetére
Értettem, hogy a VSP cserélte.
Ahogy írtam, csak azzal a kereskedővel szemben érvényesítheted a jogaidat, ahol vetted a készüléket, mert te mint végfelhasználó, nem állsz semmilyen szerződésben a HTC-vel.
Aztán a kereskedőnek szintén a saját jogait kell a forgalmazó felé érvényesíteni. Ha a HTC Magyarországtól szerezték be a készüléket, akkor elvileg nem lesz problémájuk. Ha nem tőlük szerezték be, akkor még nehezebb ügyed lesz, mint alap esetben, mert külföldre nem fognak reklamálni, inkább téged próbálnak lerázni.21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs