Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Xaels #4482 üzenetére

    engem egy hibás pixel is zavar, ha tudom, hogy van, de mondták már azt szervizben, hogy hiába a vásárlástól számított 3 napon belül van jelezve a hiba, nem cserélik, és sajnos feljebb is nekik adtak igazat!
    nem írok gyártó/szerviz neveket, de úgy mentem oda adott készülékkel, hogy elég sűrűn intézek cégeknek és magánszmélyeknek is szervizes ügyeket, az egyik szolgáltató szervize simán cserélt egy telefont 3 napon belül úgy, hogy csak egy hibás pixel volt a kijelzőn, a másik szolgáltató nem, gyártói szerviz lett belőle, és ott is lepasszolták a dolgot - először látni sem akarták, aztán műszerrel már látták, de a sarokban van, nem feltűnő...stb -, hiába lett feljebb megpanaszolva, nem lehetett átvinni a dolgot, pedig nem ma kezdtük...

    Takashi; igen, sokszor eltérnek a vásárló számára kedvező irányba a szabályozástól, meg is tehetik, de nem kötelességük, csak örülni kell neki, ha sikerrel járunk.

    robit74; az a baj, hogy nagy a szórás, leírhatom itt, hogy sokszor jártam sikerrel, és csak egyszer nem, de akinek pont nem orvosolták a problémáját, azt ez az arány nem fogja vigasztalni! :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák