Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz .mf #27 üzenetére

    tudom hogy arra tervezik. attól még nem csak repül tovább, hanem a lehető leghamarabb leteszi a gépet. a repülőket eleve úgy méretezik hogy ha teljesen kiesik egy hajtómű attól még ne zuhanjon le. és? egy lehetséges kimenetele is lehet hogy bizony a szanaszét repülő fémdarabok valamit lebontanak bent, és felrobban a hajtómű. akkor le is zuhanhat. nem törvényszerű, de előfordulhat. lehet mindent a lehető legjobb forgatókönyvre tervezni, és nem véletlen hogy mégis a legrosszabbra teszik ezt.

    "Afrika fölött még több ezer m magasan is láttak már kondorkeselyűt"

    jah a zsiráfok is nagyra nőnek, de repülési magasságban max mirelit állapotban fordulnak elő mindketten :) pár ezer méterre pedig igen hamar emelkednek az utasszállítók is a reptér fölött.

    "Igen, így van. Mármint feltéve, hogy pont eltalálja"

    ki garantálja hogy pont nem találja el? worst case scenario-ra terveznek értelmes emberek továbbra is.

    "de ettől még nem lesz instant katasztrófa, mint ahogy az egyből jönni szokott a fórumokban."

    egy lángoló erdő oltásánál én pont katasztrófának hívnám ha kiesik egy ott dolgozó gép mert épp le kell bontani a teljes hajtóművet, megjavítani és visszaszerelni. persze lehet hogy két három hét múlva is ég az erdő, és visszaér, meg pár óra alatt a környező gépeket is mozgósítani lehet, de a tény tény marad. teljesen jogosan mondják azt, hogy egy köcsög aki veszélyezteti a reptereken a forgalmat és az oltásnál próbál légifelvételeket maszekolni yt-re. mert az. vagy szerinted nem? :B

    tudom hogy statisztikailag jelenleg a madarak nagyobb veszélyt jelentenek a repgépekre mint a drónok. azt kell elérni hogy ez így is maradjon. ez szerintem nem egy megoldhatatlan probléma.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák