Új hozzászólás Aktív témák
-
NGA
addikt
Én nagyon jónak tartom. Örömmel venném, ha a sima könyvek is digitális formában elérhetőek lennének. Nem kellene hazacipelni a könyveket, otthon a gyermek simán tanulhat ebookon, vagy tableten.
A kisfiam iskolájában már minden tábla elektronikus, nincs ellenőrző, mindent elektronikus formában kapunk meg, napközben is rá tudok nézni, hogy a gyermek ment-e suliba, és hogy milyen jegyet kapott. Bármikor kérdezhetek a tanárnőtől is, igaz nem azonnal, de este mindig válaszol a kérdésekre. Az elektronikus táblán már videót, animációt is néznek, sokkal érdekesebb az óra. A könyveiben is sokszor van, hogy keresd meg az interneten. Mi szülők, meg egy zárt facebook csoporton tartjuk a kapcsolatot.
Eleve olyan iskolát kerestem a gyermekemnek, ahol adottak ezek a feltételek.
[ Szerkesztve ]
-
NGA
addikt
válasz Tikakukac #14 üzenetére
Attól mert neked szar volt, még másnak lehet jó. Mi végignézzük a város több suliját is, mire választottunk. Csak a közvetlen környékünkön 6 iskola van. Nem tudom ti hogy kezdtétek, de mi már az ovinál is válogattunk. Nagyon nem mindegy, milyen körülmények között tanul a gyermek, és a suliból mennyien tudnak jó gimiben továbbtanulni.
-
NGA
addikt
válasz Tikakukac #17 üzenetére
És akkor mi legyen? A telenor adományozzon mosdót? Nekik tabletjük volt.
A másikra: Igenis, el lehet költözni. Én is 170 km-re lakom a szülővárosomtól. És naponta 70 km-t autózom a munkahelyemig. Mert nem a sűlt galambot vártam, hanem megkerestem a lehetőséget, hogy a gyermekem a lehető legoptimálisabb környezetben nőjön fel a lehetőségekhez képest. A nagyobbik fiam és lányom Bristol mellett él, nekik ott adódott olyan lehetőség, hogy jól boldoguljanak. Öcsém ausztriában van, kiment családostól. Mert ott találta meg a lehetőséget. De sokak képtelenek boldogulni. Ez természetesen nem rád értettem.
-
NGA
addikt
válasz #06658560 #22 üzenetére
Több cikk is megjelent a témáról, és nem minden iskolában vihetik haza a diákok a tabletet.
Idézem neked egy másik cikkből: "Két iskolában a gyerekek hazavihetik a gépeket, a többiben csak a tanteremben használják azokat. "
Idézek: "Öt iskola 15 osztályával " Azaz 2 iskola 1-1 osztálya hazaviheti, a többi 13 osztály pedig az iskolában használhatja. Senki sem írta le, hogy egyszerre.
A cikkben található linken választ is adnak: "A projekt részeként két iskolában a gyerekek haza is vihetik a táblagépeket, másutt pedig közösen, kiválasztott tantermekben használják azokat"
Igen nagy a valószinűsége annak, hogy bizonyos tárgyak oktatásakor kapják meg a tabletet, azaz az adott teremben használják, így akár több osztály is tanul segítségükkel.
Tudom nehéz tovább látni a 363/160-nál, de néha sokat segít ha rákeresünk a témára, és elolvassuk a linkeken található cikkeket is.
-
NGA
addikt
Az épület IMS technológiával épült, ezért szükséges volt a falakig visszabontani, és megerősíteni szerkezetileg az épületet. Ezután kicserélték kompletten az épület teljes gépészeti rendszerét (fűtés, víz, villany, elektronika). Kicserélték az összes ablakot, az épületet hőszigetelték, majd kívül-bellül beburkolták. Akadálymentesítették a 2 szintes épületet, a hidegburkolatokon is jelölve a látásukban korlátozottaknak a közlekedést, a mozgásukban korlátozottaknak liftet építettek be. Minden tanteremben kicserélték a sima táblákat elektronikus táblára, felújították a teljes tornatermet, ennek a födémszerkezetét lecserélték. Az udvart is felújították, egy kosárlabda pályát, és az alsó tagozatosoknak egy játszórészt alakítottak ki. Ugyancsak megújult a komplett konyha, és étkező. Az összes ajtót cserélték. Energiatakarékos világítást szereltek be.
Erre EU-s DDOP-3.1.2/C-13-2013-0001 sorszámú pályázaton 593 000 000 Ft támogatást nyert el az iskola.
Egyébként Szabadszálláson 2012-ben egy 8 tantermes kis iskola alapszintű felújitása 200 millió volt.
[ Szerkesztve ]
-
NGA
addikt
válasz Tikakukac #26 üzenetére
Én meg építésznek tanultam, és van fogalmam arról, hogy mennyibe kerül egy ekkora épület felújítása. Ne hasonlítsad össze egy laptoppal. A barátom itt dolgozott tanárként, láttam előtte, közben, és készen is az épületet.
Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata a projekt megvalósításához (a pályázatban igényelt) bruttó 593 000 000 Ft összegű támogatásban részesült, melynek elszámolására 100 %-os támogatásintenzitás mellett nyílik lehetőség, tehát az Önkormányzatnak a projekt megvalósításához önerőt nem szükséges biztosítania.
Az iskola fejlesztésének szükségességét az alábbi indokok tették szükségessé:
- Az épület szerkezete IMS technológiával készült, amely a statikus szakvélemények szerint néhány éven belül felújításra szorul, máskülönben nem képes biztosítani az oktatás biztonságos feltételeit, amely az iskola bezárását jelentené.
- A mindennapos testnevelés oktatás feltételeit az iskola mai állapota nem képes hosszú távon biztosítani, a szerkezeti problémáktól eltekintve sem. A tornaterem rossz állapota (rossz hőszigetelés, állandó beázások, nem megfelelő hangszigetelés), és az iskola kültéri kosárlabdapályájának rossz állapota szükségessé teszi ezek felújítását, és az iskola testnevelési eszközparkja is bővítésre, felújításra szorul.
A 2014. nyarán elkészült fejlesztés alapvetően az épület felújítását takarja, amely magában foglalja:
• a szerkezeti megerősítést,
• a meglévő nyílászárók cseréjét,
• az épület utólagos külső hőszigetelését,
• személyi felvonó kialakítását,
• az épület teljes akadálymentesítését,
• a lapostető utólagos hő és vízszigetelését,
• a tantermeket összekötő falak hangszigetelését,
• a főzőkonyha tálalókonyhává történő átalakítását,
• mozgáskorlátozott parkoló kialakítását,
• a belső burkolatok cseréjét,
• a felülvilágító kupolák egy részének szerkezeti okokból történő megszüntetését, másik részük cseréjét,
• teljes gépészeti felújítást és
• a sportudvaron található kosárlabdapálya felújítását.Az építési munkálatok mellett a mindennapos testneveléshez elengedhetetlen eszközpark is bővítésre, fejlesztésre került a projektben, illetve nagyszámú innovatív, az egyénre szabott nevelést, és a HH-HHH illetve SNI gyermekek integrált nevelését megkönnyítő innovatív eszköz került beszerzésre.
A fejlesztés eredményeképp, az SNI gyermekek a HH és HHH gyermekek számára kedvező, minőségi oktatási környezet kínáló iskola került kialakításra, amely hosszútávon fenntartható, és megfelelő infrastruktúrát biztosít a pedagógiai eszközök, oktatási folyamatok fejlesztésére. Természetesen a projekt alapvető és kiemelt célja a mindennapos testnevelés feltételeinek biztosítása, amely a fejlesztés eredményeképp maximálisan megvalósult.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5