Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NGA

    addikt

    Én nagyon jónak tartom. Örömmel venném, ha a sima könyvek is digitális formában elérhetőek lennének. Nem kellene hazacipelni a könyveket, otthon a gyermek simán tanulhat ebookon, vagy tableten.

    A kisfiam iskolájában már minden tábla elektronikus, nincs ellenőrző, mindent elektronikus formában kapunk meg, napközben is rá tudok nézni, hogy a gyermek ment-e suliba, és hogy milyen jegyet kapott. Bármikor kérdezhetek a tanárnőtől is, igaz nem azonnal, de este mindig válaszol a kérdésekre. Az elektronikus táblán már videót, animációt is néznek, sokkal érdekesebb az óra. A könyveiben is sokszor van, hogy keresd meg az interneten. Mi szülők, meg egy zárt facebook csoporton tartjuk a kapcsolatot.

    Eleve olyan iskolát kerestem a gyermekemnek, ahol adottak ezek a feltételek.

    [ Szerkesztve ]

  • NGA

    addikt

    válasz UnSkilleD #12 üzenetére

    A kisfiam suliját tavaly újították fel teljesen. 600 milliót kaptak az eu-tól rá. Sok esetben lenne pénz, csak meg kell találni.

  • NGA

    addikt

    válasz Tikakukac #14 üzenetére

    Attól mert neked szar volt, még másnak lehet jó. Mi végignézzük a város több suliját is, mire választottunk. Csak a közvetlen környékünkön 6 iskola van. Nem tudom ti hogy kezdtétek, de mi már az ovinál is válogattunk. Nagyon nem mindegy, milyen körülmények között tanul a gyermek, és a suliból mennyien tudnak jó gimiben továbbtanulni.

  • NGA

    addikt

    válasz Tikakukac #17 üzenetére

    És akkor mi legyen? A telenor adományozzon mosdót? Nekik tabletjük volt.

    A másikra: Igenis, el lehet költözni. Én is 170 km-re lakom a szülővárosomtól. És naponta 70 km-t autózom a munkahelyemig. Mert nem a sűlt galambot vártam, hanem megkerestem a lehetőséget, hogy a gyermekem a lehető legoptimálisabb környezetben nőjön fel a lehetőségekhez képest. A nagyobbik fiam és lányom Bristol mellett él, nekik ott adódott olyan lehetőség, hogy jól boldoguljanak. Öcsém ausztriában van, kiment családostól. Mert ott találta meg a lehetőséget. De sokak képtelenek boldogulni. Ez természetesen nem rád értettem.

  • NGA

    addikt

    válasz #06658560 #22 üzenetére

    Több cikk is megjelent a témáról, és nem minden iskolában vihetik haza a diákok a tabletet.

    Idézem neked egy másik cikkből: "Két iskolában a gyerekek hazavihetik a gépeket, a többiben csak a tanteremben használják azokat. "

    Idézek: "Öt iskola 15 osztályával " Azaz 2 iskola 1-1 osztálya hazaviheti, a többi 13 osztály pedig az iskolában használhatja. Senki sem írta le, hogy egyszerre.

    A cikkben található linken választ is adnak: "A projekt részeként két iskolában a gyerekek haza is vihetik a táblagépeket, másutt pedig közösen, kiválasztott tantermekben használják azokat"

    Igen nagy a valószinűsége annak, hogy bizonyos tárgyak oktatásakor kapják meg a tabletet, azaz az adott teremben használják, így akár több osztály is tanul segítségükkel.

    Tudom nehéz tovább látni a 363/160-nál, de néha sokat segít ha rákeresünk a témára, és elolvassuk a linkeken található cikkeket is.

  • NGA

    addikt

    válasz snecy20 #24 üzenetére

    Az épület IMS technológiával épült, ezért szükséges volt a falakig visszabontani, és megerősíteni szerkezetileg az épületet. Ezután kicserélték kompletten az épület teljes gépészeti rendszerét (fűtés, víz, villany, elektronika). Kicserélték az összes ablakot, az épületet hőszigetelték, majd kívül-bellül beburkolták. Akadálymentesítették a 2 szintes épületet, a hidegburkolatokon is jelölve a látásukban korlátozottaknak a közlekedést, a mozgásukban korlátozottaknak liftet építettek be. Minden tanteremben kicserélték a sima táblákat elektronikus táblára, felújították a teljes tornatermet, ennek a födémszerkezetét lecserélték. Az udvart is felújították, egy kosárlabda pályát, és az alsó tagozatosoknak egy játszórészt alakítottak ki. Ugyancsak megújult a komplett konyha, és étkező. Az összes ajtót cserélték. Energiatakarékos világítást szereltek be.

    Erre EU-s DDOP-3.1.2/C-13-2013-0001 sorszámú pályázaton 593 000 000 Ft támogatást nyert el az iskola.

    Egyébként Szabadszálláson 2012-ben egy 8 tantermes kis iskola alapszintű felújitása 200 millió volt.

    [ Szerkesztve ]

  • NGA

    addikt

    válasz Tikakukac #26 üzenetére

    Én meg építésznek tanultam, és van fogalmam arról, hogy mennyibe kerül egy ekkora épület felújítása. Ne hasonlítsad össze egy laptoppal. A barátom itt dolgozott tanárként, láttam előtte, közben, és készen is az épületet.

    Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata a projekt megvalósításához (a pályázatban igényelt) bruttó 593 000 000 Ft összegű támogatásban részesült, melynek elszámolására 100 %-os támogatásintenzitás mellett nyílik lehetőség, tehát az Önkormányzatnak a projekt megvalósításához önerőt nem szükséges biztosítania.

    Az iskola fejlesztésének szükségességét az alábbi indokok tették szükségessé:

    - Az épület szerkezete IMS technológiával készült, amely a statikus szakvélemények szerint néhány éven belül felújításra szorul, máskülönben nem képes biztosítani az oktatás biztonságos feltételeit, amely az iskola bezárását jelentené.

    - A mindennapos testnevelés oktatás feltételeit az iskola mai állapota nem képes hosszú távon biztosítani, a szerkezeti problémáktól eltekintve sem. A tornaterem rossz állapota (rossz hőszigetelés, állandó beázások, nem megfelelő hangszigetelés), és az iskola kültéri kosárlabdapályájának rossz állapota szükségessé teszi ezek felújítását, és az iskola testnevelési eszközparkja is bővítésre, felújításra szorul.

    A 2014. nyarán elkészült fejlesztés alapvetően az épület felújítását takarja, amely magában foglalja:

    • a szerkezeti megerősítést,
    • a meglévő nyílászárók cseréjét,
    • az épület utólagos külső hőszigetelését,
    • személyi felvonó kialakítását,
    • az épület teljes akadálymentesítését,
    • a lapostető utólagos hő és vízszigetelését,
    • a tantermeket összekötő falak hangszigetelését,
    • a főzőkonyha tálalókonyhává történő átalakítását,
    • mozgáskorlátozott parkoló kialakítását,
    • a belső burkolatok cseréjét,
    • a felülvilágító kupolák egy részének szerkezeti okokból történő megszüntetését, másik részük cseréjét,
    • teljes gépészeti felújítást és
    • a sportudvaron található kosárlabdapálya felújítását.

    Az építési munkálatok mellett a mindennapos testneveléshez elengedhetetlen eszközpark is bővítésre, fejlesztésre került a projektben, illetve nagyszámú innovatív, az egyénre szabott nevelést, és a HH-HHH illetve SNI gyermekek integrált nevelését megkönnyítő innovatív eszköz került beszerzésre.

    A fejlesztés eredményeképp, az SNI gyermekek a HH és HHH gyermekek számára kedvező, minőségi oktatási környezet kínáló iskola került kialakításra, amely hosszútávon fenntartható, és megfelelő infrastruktúrát biztosít a pedagógiai eszközök, oktatási folyamatok fejlesztésére. Természetesen a projekt alapvető és kiemelt célja a mindennapos testnevelés feltételeinek biztosítása, amely a fejlesztés eredményeképp maximálisan megvalósult.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák