Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz azbest #57 üzenetére

    ha a cég érdekei egybe esnek a józan ésszel, akkor miért ne? én úgy fogalmaznék, hogy a józan ésszel azonosulok. elég kis csoport van ebben a kasztban itt...

    "Egyszerűen vérszemet kaptak, hogy valakinek jól megy az it üzlet, s keresik a lehetőséget arra, hogy pénzt zsaroljanak ki tőle.": rotfl. elmondom, hogy zajlott:
    - elindult a szolgáltatás, mindenki boldog.
    - majd jönnek a sokkal nagyobb sávszélességet igénylő szolgáltatások, először a torrent. egyre többen cuppannak rá, mint a speedre, elharapódzik a gyűjtési mánia
    - szolgáltatói hálózat lassul, ügyfelek rapliznak
    - szolgáltató fejleszt
    - még több szélessávú cuccot csinálnak, pl jutub
    - még több ügyfél kezdi el mániákusan használni a cuccot, még jobban bedugul
    - a szolgáltató egy ideig fejleszt, majd egy idő után rádöbben, hogy miből is finanszírozza ezt, ha az ügyfélre nem lehet ráterhelni?

    Nem a szolgáltató kapott vérszemet, hanem az ügyfél, a szolgáltató meg kínlódik, hogy miből... A sulyokvetés meg ott van, hogy a szolgáltató kötött egy szerződést az ügyféllel, amiben világosan leírta, hogy mi merre meddig hány méter. De nem állt le ezt folyamatosan ellenőrizni, mert úgy gondolta, hogy az ügyfelek jóhiszeműen be fogják tartani. Az ügyfelek zöme így is tesz, egy kisebb része viszont elkezdte megszegni a szerződését, a szolgáltatók meg elkezdték műszakilag visszatolni az ügyfeleket a szerződés keretei közé. Ennyi.

    Az pedig a közgazdaságtan egyik alaptétele (kellene, hogy legyen), hogy ahol az érték és a bevétel képződik, ott képződjön a kiadás is.

    "Ez a verseny, nem pedig jótékonysági intézmény.": helyes, végre valamiben egyetértünk. de ez a verseny jelenleg úgy néz ki, mintha a ferrarinak a mclaren boxában kellene járni kereket cserélni...

    A kábeltv-s műsorjelelosztás, mint üzlet, azon alapszik (mint minden normális üzlet), hogy a szolgáltatásban résztvevő minden szolgáltató az általa hozzáadott érték szerint részesedik a nagy bevételből. A kábeltv szolgáltató fizet a műsorgyártónak azért, hogy a drótra tehesse a műsorát, ehhez a díjhoz hozzáteszi a saját költségét, hasznát és ezt szedi be az előfizetőtől. Nem látok ebben semmi problémát.

    Akkor beszélj a rendezvényre szóló kedvezményes utazási lehetőségekről is...

    Az ügyfelek meg ne játszanak már arra, hogy lehetőség van megszegni a szerződést...

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák