Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Magnat

    veterán

    válasz PAtr0n #30 üzenetére

    A cikkhez annyit, h a Transzfogaras tényleg gyönyörű, bár a magyar utakhoz (amik szintén nem a legjobb minőségről híresek) szokott szemnek elég megdöbbentő élmény olyan úthibákat látni, h egy kb 30x30-as kátyún át konkrétan le lehet nézni 30 métert és az egész "úthiba" csak egy fűrészbak-szerű rozoga tákolmánnyal van elkerítve a forgalom elől :)
    Én vmikor 2007-ben jártam arra, akkor emlékeim szerint kettő ilyen is volt azon a szakaszon.

    [ Szerkesztve ]

    ̿' ̿'\̵͇̿̿\з=(◕_◕)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

  • kokov

    tag

    válasz PAtr0n #30 üzenetére

    Tudom, hogy esélytelen, amikor elképzelem, ahogy leültök és nagy egyetértésben kitaláljátok, hogy egy körváltós 4 ütemű Honda, ami évekig gyakorlatilag kinyírhatatlan és elmegy 2-3 literrel az akkora lehúzás, hogy egy igazi kizsákmányoló rendszer terméke, mert semmit nem fogyaszt és csak megy és megy bezzeg az MZ az milyen jó, mert jó nehéz és eszik, meg cserébe jól nem is megy.
    Ó egek.
    Mert szétszeded és össze tudod tenni és ettől jó, mert ülsz nyakig retkesen a garázsban egy kényelmetlen sámlin és bebeszéled magadnak, hogy nem lenne jobb kint motorozni inkább, mert te hogy szeretsz retkesen ülni a garázsban. Szeretsz a frászt.
    Nem vitázom, nincs ennek értelme, igazából költői kérdés volt, hogy „minek kell történni a belátáshoz?”. Egy új motorhoz kéne jutnia első körben, csak ott a hiba, hogy pénze nincs és a legolcsóbb megmagyarázni, hogy nem kell új motor, mert az MZ is jó és így a nem tervezett út szélén rohadás az egyből nem szívás lesz, hanem kaland.
    Nos, jó is a kalandozás és amikor a 17 éves gyerek tolja azon tudok is nevetni, csak 30 felett már inkább elszomorít.
    Az a qrva nyomor jut az eszembe róla, amit senki nem érdemel meg, aki rendesen melózik 8 órát naponta.

Új hozzászólás Aktív témák