Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz Tapsi #105 üzenetére

    "Például nem kell készpénzzel bajlódni, nem
    működő kártyás terminál miatt veszekedni a taxisofőrrel, egy gombnyomással lehet rendelni, útvonalat megadni, stb. Aki ezt nem érzi, az nem szokott taxizni Budapesten."

    Én azt sosem értettem, hogy ezeket a problémákat miért nem lehetett taxis körökben kiküszöbölni ? (költői a kérdés, mindenki leszarta, olcsóbb nem foglalkozni vele) Miért nem vezették be a taxistársaságok ugyanezt a modellt. (appal fuvart hívni, tervezni, stb.). Miért egyszerűbb az ezeréves CB rádiós diszpécseres akármi, mint informatikai fejlesztést végezni, pénzt belenyomni (szintén költői a kérdés).
    Miért kell egy külső, amerikai cégnek Mo-ra jönnie ahhoz, hogy felkavarja végre az állóvizet. posványt ?

    szerintem az uber összecsomagolt egy csomó, már létező technológiát, majd nyakon öntötte (szerk: egy nagy adag marketinggel)
    Végülis ha megnézed, az Apple receptje és sikere is TÖK ugyanez volt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák