- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz ---Lasali--- #48 üzenetére
A Hangyász megint egy szép project, főleg azt nézve, hogy ez tényleg szinte a semmiből épült fel, meg a motorcsere utáni dolgok, bele tudtam élni magamat az idegeskedésébe.
Az autóm külseje nekem most sokkal jobban tetszik, ezért lettek lecserélve az elemek, nem ár alapján kerestem alkatrészeket (tehát volt adott elemből olcsóbb meg drágább is) vagy a megszokott "menőség" alapján, hiszen akkor az enyémen is csak vti toldat lenne meg agyonmatricázott sárhányó és persze porigültetve lenne csakis megfelelő. Nem, én egyedivé, de egyben számomra tetszetőssé szerettem volna "varázsolni". Olyasmit sohasem tennék rá ami nem tetszik, ezért a motorháztetőt először majdnem vissza is küldtük, nekem túl magasnak hatott az a beömlőkúp, de aztán a teljes front elkészültekor megbékéltem vele. A hátsó lámpa tényleg furán néz ki beépítve, de önmagában megtetszett és valahogy egy transformers mellkasára hasonlít vele a hátulja most már.
Kinek a pap, kinek a papné, kinek a ministráns.
Bele lehetne tenni szívó motort, de egyik sem volt olyan erős amivel szívesen megtartottam volna az autót. Ültem 200 lovas Type-R-ben, nagyon megérezni azt a -87 lovat meg főleg a -115Nm-t, az max szerpentinen nagyobb élmény egy jó sofőrrel ahogy az Integra Type-R is, nekem meg a gyorsulás a szívemcsücske, oda ez jobb. VTEC váltás most is van, ha valamikor kerül bele komolyabb vezérműtengely akkor érezhető is lesz ismét, mert az igaz, hogy a turbo úgymond elfújja azt. A gyári motor a Type-R-nél is VTEC alatt sajnos eléggé csiga, utána beindul, de nekem is most már jobban tetszik, hogy 6 év után már nem csak 6000-nél lehet előzni vele, hanem lentről is megy, ugyanakkor ha tovább pörgetem akkor is jön további power, de nem kell már annyira azt kihasználni utcán. Nem tudom ezt így jól elmagyarázni, ezt érezni kell, aki utána megteheti már nem ül vissza szívóba. Az igazi az egy 2.0T lenne, ott tényleg lehetne hamarabb 400ló. Ma egyébként bebizonyosodott, hogy ez a motor sem elég erős (viccelek), egy Porsche Panamera Turbo csúnyán elment, most néztem csak meg ,hogy az egy 500 lovas szörny, attól nem szégyen kikapni.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Kleroo
veterán
válasz ---Lasali--- #81 üzenetére
Mást értünk "álom" alatt.
Nálam a feltételezhetően elérhető cél<>álom.Az én álomautóim egyike egy vadonat új állapotú 8-as BMW. Mindig drága,kuriózum,exkluzív lesz. És napi használatra nagy luxus(havi egyszeri cruise-olás),tehát kell mellé egy igás. De a világ egyik legnagyobb tucatautójának kicsit mérgesebb verziója,ami ráadásul már elég öreg is(olcsó). Hát nem "álom". Inkább cél/vágy.
[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- EAFC 24
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Építő/felújító topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- OLED TV topic
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080