- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 7
- Windows 10
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ők az Xbox One-t szánják nappaliba. A Valve baja az, hogy az Xbox One (és a PS4, stb.) áruházában eladott játékokból nem részesülnek. Ide akarnak egy olyan rendszert, amiből profitálnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ettől még az Intelnek nem lesz gyári drivere.
Az AMD az új iránnyal is fog saját drivert kínálni a nyílt forrású opciók mellé.
Mellesleg ezek nem változtatnak semmin, mert ettől még a szabványos OpenGL kód futása nem lesz garantált.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Arról már milliószor bebizonyosodott, hogy rossz irány. Itt nem csak az OS-ről és a GUI-ról van szó, hanem az egész ökoszisztémáról, ami lehetővé teszi a konzolszintű élményt, amire szükség van a nappaliban. Nézd meg a Metro játékok Linux portját. Az 4A Games elkapta ennek a lényegét, amit a Valve ki akar hozni belőle. Letöltöd a Metro játékokat, és rögtön ellenőrzi a géped. Egy borzalmasan egyszerű tizenakárhány állású csúszkája van a grafikára. Azt beállítja a gépnek megfelelően. A felbontásnál érzékeli a natívot és azt állítja be. Ezek a lényeges elemek, mert már az NVIDIA is a fejlesztők arcába sikítja egy ideje, hogy a felméréseik szerint a játékosaik 80%-a nem lép túl az 1024x768 pixeles felbontáson, ha erre paraméterezi magát a PC-s port.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha problémád van vele, akkor a hivatalos Intel support mossa kezeit, és a MESA-hoz irányít. Az, hogy ezt a projektet segítik, még nem vállalnak érte felelősséget.
Ugyanígy az AMD-nél is segítik az open drivereket, de az AMD-t a problémáddal csak akkor címezheted, ha a zárt drivert használod.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig erre van szükség a nappaliba. Berakod a lemezt, vagy letöltöd a játékot és működik. Beállít magának mindent. Nem kell drivert telepíteni, nem kell semmit tenni annak érdekében, hogy játssz. Ez a Valve koncepciója is, csak elég nehéz kivitelezni, hogy ez működjön, viszont ha nem tesznek valamit, akkor továbbra sem fognak részesülni a "nappalis piac" bevételeiből.
Az egyébként egyértelmű, hogy ez a koncepció úgy nem fog működni, ahogy a Valve elgondolja. Nem véletlenül dolgozik mindenki fix hardverrel ezen a terepen. Vagy ha nem is fix, de párhuzamosan semmiképp sem kínálnak több alternatívát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
PS4-en Full HD-ben, de nem ez a lényeg, hanem az egyszerűség. Ezt fizetik meg az emberek, és a Valve jó nyomon jár, csak olyan problémákba ütköztek, ami megakadályozza, hogy betörjenek a nappaliba. Ez a koncepció viszont a piac 80%-ára hajt, akik nem tudják átállítani az 1024x768-as felbontást PC-n, mert nem tudják, hogy mi az.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem full új OS kell hozzá, hanem full új szemlélet, és ehhez a Valve is ad egy alapot, hogy az egészet megkönnyítse, mert láthatóan nem működik ez a dolog PC-n, annak ellenére, hogy minden gyártó könyörög a szoftvercégeknek, hogy szánjanak rá időt, mert a 10-ből 8 user nem tudja mit-hol-merre. És ezért nem jut sehova sem a PC a nappali szintjén, ami a Valve számára roppant kellemetlen, mert egy igen nagy piacot kisajátítanak a konzolok, olyan felhasználókkal, akik költekeznek is. Nem lenne ezzel semmi gondja a Valve-nak, ha lenne Steam Xboxra és PS-re, de nincs, így más utat kell keresni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dare2Live #47 üzenetére
Ott a gond, hogy ezzel már sokszor próbálkoztak és a valóságban működésképtelen. A SteamOS-nek egy felhőből működő rendszere lenne erre, vagyis nem a gépet mérné le, hogy miképp fut, hanem a felhőben tárolt adatokból állítaná be a grafikát az adott gépre. Ilyet csinál az AMD és az NVIDIA is a különböző experience programokkal. Ennek az a gondja, hogy éves szinten millió dolláros kiadás az összes program tesztelése és paraméterezése, de legalább működik, és ez egy befektetés is, hiszen a felhasználó is megkapná a konzolszintű élményt, ami miatt megéri a beruházás. Csak ha ez nem indul be, akkor ez egy pénznyelővé válik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az új OS-t elsősorban azért csinálják, mert a Microsoft soha az életben nem fogja célozni a PC-vel a nappalit. Mindig az Xbox lesz ennek a rétegnek a terméke, tehát arra a Valve nem számíthat, hogy jön egy olyan Windows, ami minden tekintetben a nappalis alapokra építkezik, és arra sem, hogy az Xbox-ra felkerül a Steam platform.
Inkább egyre gyengébb lesz a játékok alapértelmezett beállítása. Van pár kivétel, de a sok hardver miatt egyre inkább egy medium szintű általános grafikát próbálnak a fejlesztők bedobni.
Az nem sokat számít, hogy a játékok kapnak a driverben profilt. Az csak egy optimalizálás. Ráadásul ez az új API-kkal teljesen eltűnik, mert minden, ami eddig a driverben volt most már a játék kódjában lesz, vagyis nincs lehetőség a külső optimalizálásra.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyrészt nem csak ezt tették, hanem drámaian csökkentették az OS késleltetését, ami nyilván egy VR-es kutatás is. Mert ma rengeteg szoftveres gátja van a VR-nek, amit nem csak a programokból, hanem az OS-ből is ki kell irtani. A SteamOS az első olyan rendszer, amelynek a display alrendszerét a VR-t beszámítva írták, és bizony elérték a konzolhoz mérhető alacsony késleltetést. Szóval, ha húzol egy GIU-t egy Linuxra, akkor közelében nem leszel annak, ami a SteamOS akar, vagy akart lenni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abrash előadásait vedd elő. Ő szokott arról beszélni, hogy mennyire kritikus a VR-nél, hogy az OS késleltetését eliminálják, mert a mai display alrendszereket nem a VR-hez tervezték. Nagyjából azt csinálták, amit Carmack a Gear VR-nél.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Suzuki topik
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- LEGO klub
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Eredeti játékok OFF topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs