Új hozzászólás Aktív témák
-
LLD
aktív tag
Fuuu nagyon xarrá fogom hentelni magam.Nekem nagyon bejött a műsor váróóós.
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott."
-
Vistaboy
veterán
válasz Döglött Róka #101 üzenetére
Persze, azon kívül, hogy kontrollerrel FPS-t játszani olyan, mint autószimulátort billentyűzettel vezérelni, még támogassam is őket abban, hogy ne fejlesszenek ezentúl PC-re... Köszönöm, de inkább kihagyom.
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Ragnar_
addikt
válasz [Prolixus] #87 üzenetére
Hmm akkor itt megbukott az elmélet egyelőre
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Döglött Róka
veterán
-
Vistaboy
veterán
válasz Döglött Róka #106 üzenetére
Onnan, hogy már kipróbáltam. 10 perc után vágtam is a sarokba. Ennyi.
Sajnos a második felét illetően igazad van, de erről ők is tehetnek. Ha a PC-s játékokba is fordítanának annyi energiát, mint a nyüves konzolosokba, akkor sokkal jobban fogynának azok is. De amíg csak szar portokat csinálnak, ne csodálkozzanak rajta, hogy nem fogy PC-n.
De tegye fel a kezét az, aki lewarezolná a DOOM-ot. Én tuti első nap megvenném, és nem lennék vele egyedül.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Pöttön
őstag
válasz Vistaboy #107 üzenetére
Nekem is elsőnapos vétel lesz, de PS4-re.
Vissza emlékszem magamra, régen nagy pc-s voltam, csak kizárólag pc-n játszottam, és amikor leültem a haverom PS2-je elé megnézni a Black-et akkor azt mondtam az egész konzolra hogy kínlódás az egész, és hogy egy játszhatatlan fos.
Most meg már 360-on meg PS4-en tolom.[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
mlinus
őstag
-
Ragnar_
addikt
válasz Vistaboy #104 üzenetére
Elvileg steam kontrollerrel (Remélem lehet majd kapni Mo.-n is normális áron) jobban játszatóak lesznek az fpsek, mint a jelenlegiekkel, sőt azzal még stratégiai játékokat is lehet majd játszani. Azt nem mondom, hogy biztos nem kell majd kicsit szokni, ha működik is majd FPS eknél. Én kb. Skyrimet, (ha nem ranged fegyverrel megyek), ja meg Fallout3-at tudok kontrollerrel játszani FPS ekből.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Vistaboy
veterán
Remek, akkor majd szólj, és kihívlak egy cross-platform Deathmatch-re.
Na de vita OFF, inkább térjünk vissza a jelenlegi kedvenceinkhez.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Döglött Róka
veterán
válasz Vistaboy #107 üzenetére
Amikor először leültél egérrel játszani 10 perc után ment a fejlövés? Bringázni tudtál 10 perc után? Gördeszkán megálltál 10 perc után? Ugye hogy nem Én is küzdöttem vele pár napot mire ráéreztem, mert életidegen volt. Ennyi....
Kijelenthetjük hogy nem próbáltad ki.
A portos rész már csak ilyen, én ráuntam, vettem konzolt azóta nem érdekelnek a hardveres nyűgök
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Ragnar_
addikt
Hát így laikusként én azt mondanám fejlesszenek olyan enginnel, amin 'egy kattintással' kész a PC s változat, így nem kell + energiát fektetni a portolásba.. Cryengine elvileg ilyen ott mindig van PC verzió általában.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Sicilian
addikt
Na, ez nekem tetszik, bejön a hangulata stb. Jó lesz ez !
nothing is true everything is permitted..
-
hunspirit
csendes tag
Hát nem tudom ...
A Doom3 azért elég jó játék volt, nagyon jó horror elemekkel, pokoli démonokkal, jó kis történettel (jó tudom nem volt túl bonyolult, de nekem tetszett) néhány érdekes npc-vel, de ez az új játék mintha csakis kizárólag a hentelésről szólna, ami nem jön be.
Fegyverek terén semmi újdonság, a szörnyek gagyin néznek ki (az külön vicces h a végén szétrúgja őket, mint valami pinatát), a grafika teljesen átlagos ... A szörnyekből kirepülő kék kis power-up-ok is nagyon szarul mutatnak sztem. Technikai forradalom sehol. Én nem ezt várom el egy DooM játéktól az biztos, mert ennél sokkal több kell.
Long live the lord Jen-Hsun Huang!
-
kriszpontaz
veterán
válasz hunspirit #115 üzenetére
Én pont fordítva vagyok vele. Az első Doom-szerű játék még a Wolfenstein 3D volt amin kezdtem (sok C64 év után), utána úgymond a DOOM1 és DOOM2 volt amin felnőttem. Nekem a DOOM3 egy csalódás volt, a mai napig nem szeretem, nem jött be pedig megvettem azt is. Annak idején grafikailag nagyot ütött, a gépem is alig vitte, de totál eltértek a lényegétől, a szériából saját véleményem szerint a legrosszabb rész. A DOOM3 BFG-ből is csak a DOOM 1-2 amit tolni szoktam (egyszer végigvittem a DOOM3-at is és a kiegészítőt, de akkor sem győzött meg mint amikor a DOOM3 megjelent).
Én örülök hogy ilyen téren jön vissza, nem hiszem hogy egy Hard Reset / Alien Rage / Serious Sam fog visszaköszönni DOOM köntösben. Viszont sok ismerős részlet van a DOOM 3-ból is a látottak alapján. -
bundásss
tag
ha jól megcsinálják a multit, akkor nem is kell új quake
-
félisten
válasz kriszpontaz #116 üzenetére
Az egész világ dizájnja tiszta D3, ami szerintem kurva yo. Jól kezelik a fény árnyék hatásokat és jól tudnak textúrákat rajzolni.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
Ragnar_
addikt
válasz hunspirit #115 üzenetére
Ez esetben szerintem az elvárásokkal van a gond.. Persze a Doom3 forradalmi volt akkoriban a grafikájával, (ugye ott debütált a high poly normalmap bake a low poly modelen eljárás többek között) ami jelentősen javította főként a karakterek részletességét. Viszont ha megnézed az UE4 infiltrator techdemoját és az UE4 motorral készülő játékokat ugyanazt látod, mint itt a Doom esetében. Semmi extra. Legalábbis még jó ideig nem fogunk szerintem találkozni az infiltratorhoz hasonló minőséggel játékokban. Az összes futó engine kb. ugyanazt a minőséget tudja. Ennyit tudnak a hardverek jelenleg. Egyébként nekem szintén bejött a doom3 nem egyszer játszottam ki már a megjelenéskor megvettem + azóta a bfg editiont is, hogy ne kelljen cdkről telepítgetni, ha újra kedvem szottyan kijátszani (megjegyzem a doom3 bfg edition stereo3D-ben az igazi..) Én már nem vártam a doom3-hoz hasonló előrelépést. Gondoltam, hogy egy kor szintjének megfelelő folytatást kapunk technikailag, és ahogy manapság a trendek mennek az évente 4-6 óra altt kijátszató codokkal, még annak is örülhetünk, ha egy 8 órás single kampányt kapunk. Az új Wolfensteint vettem alapul, és úgy tűnik a doom is azt a szintet hozza. Korrrekt folytatás, de már nem az a kategória mint a doom3 volt, hogy forradalmi grafikai megoldásokat kapunk. Ami kellemes meglepetés az a multiplayer módok és modok támogatottsága, ami ugye a Wolfensteinnél teljesen hiányzik.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz Plazmacucci #118 üzenetére
A doom3 kicsit sötétebb volt annál, mint amit a doom bemutatón láthattunk, és a terek is szűkebbek voltak. Ami illett is a kicsit túlélőhorrorszerű megközelítéshez. Magasabb nehézségi fokozaton azért elég jól be kellett osztani a lőszert, itt ezzel nem hiszem, hogy gond lesz ..
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
DeFranco
nagyúr
hát nem tudom, annyira nem vagyok tőle elájulva. a belső helyszín az ok, de ezt a külső területes mókát nem kellene talán erőltetni. meg valahogy egyensárga az egész.
van benne móka, elég dinamikus, nem mondom hogy nem adok neki esélyt, de én még egy kicsit szimplábban csináltam volna meg. kivégzések szerintem feleslegesek, ott a bulletstorm-os kill with skill rendszer, azzal azt kimaxolták, 12 éveseknek ok, bevonzzák őket vele, de valahogy nem illik ide. ha meg már ott van, akkor hiányzik a bs leash-e, hogy tényleg lehessen táncoltatni az áldozatot. hiányérzetem van, na, vagy többet, vagy semmit se ebből.
loot ok, az tecc, főleg úgy, hogy be van építve egy lootmágnes a ruhába, az rendben van, mozgás is ok, monszták nekem nem tetszenek, nem elég karakteresek ezt a jetpackes fickót kivéve, látszik, hogy ő a fő látványosság.
hangoltól nem vagyok elájulva első körben. mozgás ok, de a játékmenetben nem érzem ezt a nekimegyek, bamm, fejes, tovább, bamm, taka-taka-taka hátrál hátrál oldalaz rocket pow kész, fekszik mindenki futamot, ami a doomban jól működött.
azt sem látom, hogy egymásra lehetne hergelni az ellenfeleket, ami viszont a doomban megint csak sajátosság volt, és sokszor kellett a taktikához is (gotcha pálya eleje megvan?)
-
Ragnar_
addikt
válasz Döglött Róka #122 üzenetére
Szerintem sima funfactornak rakták bele, persze nem biztos, de valószínű.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
olbaidhun
őstag
Habgulata VAN.
7o/638-9O93 ► Telón érsz el leghamarabb \_(ツ)_/
-
s912
aktív tag
Nagyon vártam/várom az új Doom-ot.. Viszont "hasra" nem estem tőle. Számomra Rage és az eltörölt Prey 2 kombójának tűnik (nemtudom miért Prey 2, talán a cinematic-os trailer miatt).
A Rage-nek az id tech 5 úgy ahogy van, jól állt. Viszont ugyanezt látom az új Wolf-okban is (grafikai szempontból persze). A robbanásokat és a többi effektet Rage annyira "beleégette" a retinámba, hogy nem bírok tőle elvonatkoztatni. Persze a fény-árnyék hatások sokkal jobbak, mint a Rage-ben vagy az új Wolf-okban..Ami még nem tetszett:
- ellenségek kb. egy helyben állnak (értem én, hogy Doom, meg hogy a pokol szörnyei nem gondolkodnak, de ha már mecha-vonalat erőltetik, elférne egy picivel jobb AI)
- ellenségek kinézete/stílusa lehetne "klasszikusabb" is (nagy valószínűséggel a doom 3-as vonalat erőltetik ilyen téren - ugyeugye Tim Willits, akinek Doom 3-at köszönhetjük)
- támadás esetén a fröcsögő vér nem marad sehol (najó, esetleg a padlón)
- fegyverváltás esetén könyörgöm.. miért a belassítás
- ellenségekből kipotyogó cuccokra rá se kell "sétálni". Marine magához vonza őket (remélhetőleg csak egy választható opció lesz /mágneses páncél/)
- ellenségekből kipotyogó cuccok esetében remélem a végleges játékban nem az lesz, mint amit a demoban láttam. Megy le a health? Adjunk neki "random" health-ot. Fogy a lőszser rakétából? Adjunk neki "random" rocket ammo-t
- közelharci kivégzések esetén "fényesen" kiemeli az ellenséget, mondván: QTE - vagy csak Q
- közelharci kivégzések túl gyorsak. Persze amit szükséges, azt látja a játékos.. Ha egy horda közepén úgy gondolom, hogy ki akarok végezni valakit, a kérdés, hogy azalatt az 1-2mp alatt (mancubus esetén pl.: több idő) a többi ellenség tud sebezni? Vagy statikus lesz és.. mint brutal doom-ban nincs sebződés, miközben más IMP tűzgömbbel lő.. Vagy malmozva várakoznak rám?
- scriptelt játékmenet, még ha nem is teljesen lineáris a pálya (anno Carmack papa ígérte, hogy valami superscript lesz a Doom 4-ben. Persze nincs már ott, szal' lehet nem is lesz. De szerettetl várjuk)
- a demoban bemutatott, őr leszakított karja volt a "kulcs" a továbbjutáshoz.. Nem Half-Life-ot várok, de azért hol vannak a doom 1 vagy doom 2-es pályák, ahol bolyongani kellett..
- láncfűrészes kivégzések esetén is eléggé statikus a kivégzés (előre scriptelt kivégzések, valószínűleg ellenségtől függően)
- INFIGHT?
- Titkos helyek?Ami tetszett:
- Revenant with jetpack
- láthatatlan Baroon of Hell, láthatatlan Pinky
- micro Missiles (3mp-os teaserben Revenant mögöttt elsuhanó rakéták, illetve HELL map-on az első Mancubus-nál)
- fegyverek nagy részénél nincs újratöltés
- pályaszerkesztő
- Multiplayerben szörnyek is játszhatók (remélhetőleg nem csak Revenant)
- BFGÖsszességében: amit most E3-on bemutattak, ugyanezt látták tavaly zárt ajtók mögött QuakeCon-on. Nagyon remélem, hogy ezt a 2 pályát azért dobták össze, hogy valóban megmutassák, hogy bizony a játék ilyen vagy hasonló lesz. Azóta eltelt 1 év. Illetve jövő tavaszig még van idő (persze Beta-val számolniuk kell). Remélhetőleg még csiszolnak rajta és nem csak a pályatervezéssel babrálnak. 2015 van. Sajnos nem tudnak egyszerre az "öreg motorosoknak" is a kedvében járni, illetve az új generációnak is megfelelni.Ebből fog születni az a Doom, ami már csak nyomdokaiban tartalmaz Doom-ot (hüpphüpp Romero és Adrian Carmack, valamint Tom Hall).
De VÁROM én is, mint a messiást[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Döglött Róka #132 üzenetére
meg ugye milyen jó játékokat tett le az asztalra önálló kútfőből!
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
kriszpontaz
veterán
válasz Plazmacucci #133 üzenetére
Daikatana?
-
s912
aktív tag
válasz Döglött Róka #132 üzenetére
Sajnos elszállt vele a ló.. A pénz megrészegítette De ha nincs, akkor a Doom sincs (legalábbis olyan formában, ahogy ő elképzelte).. Meglesnék egy új Doom-ot id tech 6 motorral és Romero rendezésével
Apropó Romero: Square Enix-el karöltve valamin dolgoznak?
https://www.facebook.com/theromero/posts/10151535682836289[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
válasz Döglött Róka #127 üzenetére
Meglátjuk, szerintem nincs különösebb játékmenetbeli szerepe, kb. utolsó lövés helyett megcsinálja a kivégzést ...
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Döglött Róka
veterán
Nem lehet egy youtube videorol ezt igy megallapitani, hogy nincs szerepe. Ha riddick jatekokbol indulsz ki ott epp a loszersporolasra volt jo.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Ragnar_
addikt
válasz Döglött Róka #138 üzenetére
Igen, de pl. ha alsóhangon is van annyi lőszer amennyi x2 ellenfél kiirtására is elég akkor a kivégzésnek nem nagyon van szerepe. Akkor lehet, ha a nehézségi fokozattal a démonok száma növekszik, nem pedig a hp-je vagy a damage-e. Akkor számíthat, hogy + 20 lőszer helyett kivégzed az adott monstát. De majd meglátjuk. (Amúgy biztosra nem venném, hogy a látott pályákat ebben a formában láthatjuk majd a végleges verzióban is. Ezek szerintem direkt prezentációra lettek összerakva..)
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
s912
aktív tag
"Amúgy biztosra nem venném, hogy a látott pályákat ebben a formában láthatjuk majd a végleges verzióban is. Ezek szerintem direkt prezentációra lettek összerakva."
én is így gondolom. Az első single végén Revenant, a második single végén pedig Cyber. Kérdés, hogy ezek a scriptek maradnak-e az eredetiben..
És pont ebben reménykedem, hogy mivel ez tavalyi demo, 1 év alatt csak csiszoltak még rajta..BETA-ról valakinek, valami híre?
-
Ragnar_
addikt
Hülyeséget írtam, nyilván, ha nehézségi fokozattal növekszik a monsták HP-je nyilván akkor is több lőszer fogy ... Akkor nem számít, ha a sebzésük növekszik a nehézségi fokozattal
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
s912
aktív tag
Pinky
-
Pöttön
őstag
Az e3 gameplay-t le lehet valahonnan tölteni értelmes full hd, tömörítetlen minőségbe?
(#131) s912: Azért a texturák is jóvval szebbek mint a Rage-be...
[ Szerkesztve ]
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
félisten
-
Pöttön
őstag
válasz Plazmacucci #144 üzenetére
A tömörítetlen úgy értem hogy nem ilyen youtube minőség hanem rendes hd mkv.
A sport a legjobb kikapcsolódás...
-
kriszpontaz
veterán
-
félisten
válasz kriszpontaz #148 üzenetére
Miért nem egyből 20e és csak licenckulcsot adnak?
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EAFC 24
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Robot fűnyírók
- Projektor topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Androidos tablet topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...