Új hozzászólás Aktív témák
-
Dezsike
tag
Még jó, hogy az én tarifám nem drágul, így nincs velük dolgom A Telekommal amúgy eddig jó tapasztalataim vannak, eddig mindig felvették 2 percen belül a telefont - lehet azért, mert platinakártyás vagyok és ezért priorizálnak? Anyum 20 perceket szokott várni
[ Szerkesztve ]
-
nbg
senior tag
Nem arrol volt szo, hogy julius 1-tol szamitva 15 napon belul lehet reklamalni?!
I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?
-
-=RelakS=-
veterán
Aszongya, nem kérem az áremelést, mert csak.
Kíváncsi vagyok, hogy ez után milyen hátrányba kerülök azokhoz képest, akik tojtak az egészre, és a magasabb árat kell fizetniük, ugyanis nem hiszem, hogy ugyanazt a szolgáltatást kapnák alacsonyabb áron. Esetleg későbbi váltásnál kerülhetnek hátrányos helyzetbe, nem jogosultak bizonyos kedvezményekre stb?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
lajosba51
csendes tag
1220 nem csöng ki, most próbáltam milyen terhelés kell ehhez? Még szerencse, hogy Vodafonnál vagyok.
-
ztoldy
senior tag
válasz -=RelakS=- #3 üzenetére
Aki az 5 éve megszűnt csomagban van azt sem éri hátrányos megkülönböztetés. Nem te tehetsz róla, hogy az új csomagok/feltételek sz*rok és neked a régi felel meg.
https://www.refundo.hu/?ref=175161
-
br4adam
aktív tag
Ma az Árkádban illetve a Sugárban lévő Telenor üzletek előtt tíz méteres sorok álltak, ezzel szemben a mellettük levő Telekom üzleteknél 5-10 várakozó volt csak, érdekes...
-
Shreky
tag
válasz -=RelakS=- #3 üzenetére
Itt vannak a változások: [link]
Elvileg majd ha később váltanál bizonyos tarifacsomagokról akkor csomagtól függően 2000, 5000, 6500- HUF ellenében válthatsz.Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! :D
-
bollokcs80
Korrektor
Én azért örülök neki, hogy a hatóság az orrukra koppintott és kicsit "hátrább az agarakkal" hozzáállás van egyből - nyilván nem akartak a tavalyihoz hasonló szép nagy bírságot.
Én most áttereltem egész családot MyTariff-ba, ha már ingyenes volt a váltás. (Meg elavultak a család csomagjai.) Az illető boltban vártunk mi is vagy félórát, bár inkább a "láma'" készülékvásárlók miatt. A forgalom mindenesetre nagyobbnak tűnt a szombaton szokásosnál.
Bizotos ami biztos alapon még egyszer (kétszer) megkaptuk a díjszabási-változás listáját és külön papírt arról, hogy tudomásul vettük a tájékoztatást róla.
Kíváncsi leszek jövőre mivel állnak majd elő árak terén.....
[ Szerkesztve ]
B.Cs.
-
nagyúr
válasz -=RelakS=- #3 üzenetére
mondjuk abban, hogy eddig ha kimerült az adatforgalmi kereted, csak belassítottak, ezentúl meg el is zárják a netet.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Rusi
senior tag
Nenenene, ez már megint egy totál félretájékoztatás volt a sajtó egy részétől.
KIZÁRÓLAG a MyTariff csomagoknál van lekapcsolás, ha elfogy az adatkereted, de ez már így volt a tarifa tavalyi megjelenése óta, EZ NEM új dolog! Az összes többi tarifánál, illetve a külön kérhető mobilnet szolgáltatásoknál NINCS lekapcsolás, csak lassítás van és volt, tehát NEM VÁLTOZIK SEMMI, eddig is ugyanígy működött minden.
Mobilaréna (2010-2017)
-
-=RelakS=-
veterán
-
Duck663
őstag
Igen, csak lassítás van, de az kb egyenlő a használhatatlansággal. A telekomnál legalábbis ezt tapasztalom, elfogy a keret, vége mindennek.
És ha már telekom, simán hívhatók, felkészültem egy hosszú gombnyomkodásra, meg jó egy órás zenehallgatásra, ebéd mellett pont jó is lett volna egy kis muzsika erre még csak zene sem volt azonnal kicsöngött, és vették is fel, és talán 3 perc volt a teljes hívás, úgyhogy a telekomnál gyorsan bonyolítható a dolog.
Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.
-
arnyekxxx
veterán
kalandvágyból felhivtam a 1220at, még foglaltat se jelez csak megszakad egy pittyenés után
-
Rusi
senior tag
Nem azt írtam, hogy a lassítás a kánaán (egyszer én is belefutottam egy ilyenbe még a Telekomnál, aztán a Telenornál is, tényleg nem sokat ér), csak azt, hogy talán a HVG-nél jelent meg, hogy ezentúl lekapcsolja a netet a Telenor. Aztán innen vírusként terjedt tovább a hülyeség, ugyanis semmilyen változtatás nem történik a netes dolgok körül, a MyTariff csomagoknál a létezése óta lekapcsolják, a többinél 32/32-re lassítanak (ami ugye kb. ugyanannyit ér, mint a lekapcsolás) és ez most sem változik.
Amúgy a 1220 helyett én javasolnám az online ügyfélszolgálatot (a boltokba nem feltétlen érdemes bemenni, mert így is szép tömeg van), ott elküldöd nekik a témát és válaszolni fognak, illetve esélyes, hogy fel is hívnak (nálam is így történt ).Mobilaréna (2010-2017)
-
tildy
nagyúr
válasz -=RelakS=- #3 üzenetére
Elofizeteseseknek oke, ok siman mondhatjak , hogy kosz , nem kerik az aramelest. Praktikumosok meg szivnak, nekik elso feltoltestol ervenybe lep az uj.
Rusi: mikor felhivtak mit mondtak? Csak mert en spec megirtam nekik, kulfoldon vagyok, -sokszor benn sincs tleoban a kartya- ne hivogassanak mar, kuldjenek mailt es ennyi.
Csaka jobb erthetoseg kedveeert: nekem van elofizetesem, csalad tobbi tagjanak praktikum. Csaladi csomag az en elofizumon nyugszik.[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nagyúr
hogyne lenne. emailek lejönnek így is, appok szinkronizálnak így is. nem kánaán, de akkor sem kell 500MB-s csomagokat vásárolnom, hogy megnézzem, milyen idő lesz holnap, csak várni pár percet.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Rusi
senior tag
Én ugye megírtam nekik, hogy finoman szólva nem tartom korrektnek az áremelést (ez még az NMHH vizsgálat előtt volt), főleg, hogy a hűségem alatt ez már a második alkalom lenne és igazából csak az első 6 hónapban fizettem az eredeti havidíjat. Ezután kerestek meg telefonon, és mondták, hogy lenne egy egyedi ajánlatuk a számomra, amit részletesen el is mondott, én pedig rábólintottam, erről később küldtek írásos megerősítést is e-mailben, a rendszerben pedig be vannak időzítve a módosítások (ezt azóta leellenőriztem a bolti rendszeren keresztül is. Ekkor még nyoma sem volt annak a káosznak, ami most megy. Egyébként azóta már a családban lévő feltöltősöknek is elintéztem az áremelés elutasítását, tehát ők is normál díjakon beszélhetnek tovább (és igen, ha majd feltöltenek, akkor is!!!)
Mobilaréna (2010-2017)
-
telemundo
tag
Figyelem 30-asok!
A telekom chaten is lehet jelezni hogy ne emeljék! Ott biztos megcsinálják!
Kínáé a jövő :)
-
Apika
Közösségépítő
Sajnos a MyTelenor rendszere is elérhetetlen már. A név és jelszó beírása után visszadob, és végtelen ciklusban újra kéri a nevemet és jelszavamat.
Engem is érdekel a feltöltős kiskapu, mert a Telenor azt írta, hogy legkésőbb a feltöltéssel automatikusan elfogadom az új árakat... -
Rusi
senior tag
A feltöltős kártyákat boltban intéztem, ráadásul szombat este (aznap nem melóztam), amikor már elvileg "káosz" volt, bár zárás előtti órában már rajtam kívül nem volt senki (ellentétben a mai nappal, amikor brutál tömegek voltak egész nap, néhol még az este 9-es (nem) zárás után is). Direkt rá is kérdeztem erre a feltöltős dologra, mert a családban van négy ilyen kártya és én se értettem a folyamatot ilyen esetben. Nekem azt mondták, hogy ha elutasítom az emelést, akkor az adott számon nem emelkedik a percdíj és ez így marad egy későbbi feltöltés után is. A biztos ami tuti kedvéért holnap újra rákérdezek erre, mert úgy látom, hogy ezúttal a feltöltősöknél kacifántosabb a dolog. Az előfizetésem meg már elintéztem az első értesítést után és bizony jobban jártam vele, mint ha most csak az áremelést tiltanám meg.
Mobilaréna (2010-2017)
-
Apika
Közösségépítő
"Kártyás előfizető esetén, ha a kétoldalú szerződésmódosításra vonatkozó ajánlatot nem fogadta el, a megváltozott feltételek az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény 134. § (16) bekezdése alapján a 2015. július 1. napján vagy azt követően történt első előfizetői egyenlegfeltöltéssel kezdődően lesznek irányadóak. Esetükben az előfizető általi egyenlegfeltöltés a jogszabály szerint új határozott idejű szerződés ráutaló magatartással történő megkötésének minősül, az egyenlegfeltöltéssel az előző határozott idejű szerződés megszűnik, de az előfizető hívószáma változatlan marad."
-
Rusi
senior tag
Igen, ezt olvastam én is, de még azelőtt, hogy az el nem fogadást beállítattam volna. Még nem tudtam pontos választ szerezni rá, de azért ez elég fura, mert kvázi a kártyásoknak így mindenképp emelkedik a díja, ráadásul hiába írják, hogy váltson díjmentesen csomagot, mikor a kártyásoknál minden tarifát emelnek, nincs kivétel. Akkor meg minek váltsak?
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
-
llaszlo
veterán
Tegnap még volt egy Telekomos fórum is itt, de most nem találom. Törölve lett?
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia