- Crypto Trade
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Milyen routert?
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Zyxel NAS326
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
Nem kell összeesküvés elméleteket gyártani sem pedig találgatni a válasz ennél sokkal egyszerűbb. Európában kiba**ott drága az üzemanyag. Nálunk egyenesen luxus autóval járni. Ha itt is 170-175Ft lenne a benzin literje mint az usában még a magyar jövedelmi viszonyok mellett is toronymagasról leszarnák a dízeleket. Tized annyi dízel személyautó sem futna az utakon mint most. De amíg az emberek keresnek szerencsés esetben 140 nettót addig koromokádó tizenöt éves dízelt fognak hajtani mert 2-3literrel kevesebbet fogyaszt mint azonos típus nagyjából hasonló teljesítményű benzines verziója. És az a -3liter/100km 4-5évre vetítve már nem kis pénz.
Tudomásul kell vennie mindenkinek, hogy az autózás roppant környezetkárosító hatású tevékenység és teljesen mindegy, hogy dízelről vagy benzinesről beszélünk. Én azt mondom aki valóban környezettudatos és nem csak a mostani volkswagen botrány hozta ki belőle a hős környezetvédő trollt az már régen lpg-vel jár. Nem dízellel nem benzinessel hanem gázzal. Minden más csak mellébeszélés. Egy akár milyen ócska pudva félmilliót futott 20éves fosba berakatod a gázt az kapásból hozni fogja egy euro4 benzines motor emissziós értékeit bizonyos összetevőkben még is jobb is lesz annál. Tíz éven belül talán már hazánkban is kiépül egy alap szintű cng kúthálózat és akkor majd gyárilag gázüzemű autókkal járhatunk dízel áron addig viszont marad a több fronton szennyezés. Az igazi áttörés akkor következik majd be amikor szélesebb körben az átlag ember számára is elérhetővé válnak az elektromos autók. De erre még legalább 20évet várni kell. Addig marad ez ami most van. Addig meg gondolom jön az euro17 meg a két hengeres turbós varrógép motor az alsó-közép kategóriába és hasonló elmebeteg dolgok ahelyett, hogy érdemben tennének valamit. Aztán majd ha a döntéshozók végre feleszmélnek és elkezdik vizsgálni a modern benzines turbómotorok szilárd részecske kibocsájtását bezárul a kör.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Formula-1
- Mebírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- További aktív témák...