Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • konczy3

    senior tag

    válasz Traianus #4489 üzenetére

    Ticketet kéne nyitnod arról az accountról amiről meg lett vásárolva.

    RazorDaPro:
    KB 1 hete jártam hasonlóan épp játszottam elsötétült se kép se hang be is szartam az SII így lett tégla régebben.
    Semmire nem reagált se bekapcs gomb se habverő se alul menü stb ha együtt nyomtam őket akkor sem, egy jó negyed óra múlva felvillant az újraindítás gomb majd el is tűnt megint jó negyed óra bejött az amikor bekapcsolod és megy az animáció, vagy 20 percig ment a telefon már perzselt, és akkor alkalmazások optimalizálása, jó fél óra és azóta semmi gond de előtte se volt, és mikor végzett nekem is 1 %-on volt. Ja és mikor el volt sotétülve akkor ha töltőre dugtam arra se reagált. Valami hasonló lehetett neked is csak neked éjjel csinálta és nem láttad.

    [ Szerkesztve ]

    Never Settle

  • rolio1

    tag

    válasz Traianus #4489 üzenetére

    Szia
    Így van, a service request-et kell keresned. Nyitsz egy jegyet, leírod mi történt. Emailben fognak értesíteni, a DHL fog futárt küldeni a telefonért, Varsóba fog menni a Regenersis céghez. Ott bevizsgálják és közlik, hogy mi a baja és hogy ez nem garanciális hiba, hanem fizetős javítás lesz.
    Nekem ez a része lement 3! nap alatt. Alaplapot kellett cserélni, amit fényképpel is illusztráltak és felajánlották a javítást 92€-ért. Gyorsan körbenéztem, alaplapot ebayen 45e ft körül találtam, úgyhogy elfogadtam.
    Utaltam, onnantól a negyedik napon meg is hozta a DHLExpress, amiért most sem kellett fizetni.
    Cseréltek hátlapot is, makulátlan lett.
    Ennyi az én tapasztalatom...

Új hozzászólás Aktív témák