Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    Nem igazán értem, hogy "a hiba elhárítását megkezdtük" szöveg milyen jogalapot adna a 72 órás óra megállítására. Szerintem semmilyet. Ettől függetlenül volt már rá példa, hogy én is reagáltam rá, valami olyasmit, majd akkor tekintem megkezdetnek a hiba elhárítását, amikor ideért a technikus. Persze hozzáteszem, azt ők mondták előtte, hogy a hiba elhárításához ki kell jönniük a helyszínre, ami természetesen - mint utólag bebizonyosodott - nem volt igaz, mert a hiba nem nálam volt.

    A T-nél valóban divat ez a felfüggesztősdi, amikor minden előzmény nélkül az állítólagos előfizetői kérésre függesztik fel a hibaelhárítást. Csak tudnám, hogy ha valaki felnyomja őket ezért, akkor milyen kérést tudnak bemutatni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák