- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Egyelőre "kilóra" bemásolva feherzaj45 kolléga anyaga, köszönjük neki!
Új hozzászólás Aktív témák
-
jano_77
nagyúr
Ez azért fasza, mert most 16-án fog lejárni a fél év!
Viszont én tutira nem akarom, hogy 5x leadjam, majd 5 vissza adják ugyan olyan szarul!
Azt sem értem, hogy a "jóképességű" szervizesek miért cseréltek kijelzőt?!?
Én a paraszti logikámmal azt gondolom, hogy ha a kijelző lenne szar, akkor a SIM1-en is jelentkezne ez a felvételi probléma, de ott SOHA nem volt ilyen gond. Rosszul gondolom szerintetek?!?Joe.36: lehet, hogy a CM rom-al nincs probléma, de én nem szerettem volna romolgatni - már nem is tudom, hogyan kell, még anno a Blade időszakában csináltam gyakran, de az régen volt már - szerettem volna úgy használni a telót, ahogy megvettem és mikor hivatalosan kijön rá egy frissítés, akkor azt feltenni, oszt kész. Vagy mondjam meg a szervizben, hogy tegyék fel a legújabb CM romot, mert azt hallottam, hogy azzal nincs ilyen probléma!?
[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
gusthy
veterán
válasz jano_77 #7001 üzenetére
Amúgy ez a 3x vagy 5x leadós hülyeség nincs benne a Fogyasztóvédelmi tv.-ben, azért csinálják, hogy ne legyen vita abból, hogy akkor most javítható a hiba, vagy se.
Úgyhogy ha egyértelműen arról van szó, hogy típushiba, akkor erre nem nagyon hivatkozhatnak.
Ami a fél évet illeti, ha 16-ig szólsz, akkor jó vagy, mert te időben (fél éven belül) szóltál.Hajrá
-
Joe.36
addikt
válasz jano_77 #7001 üzenetére
Jól gondold! Pár sorral feljebb ott egy linken egy érdekes megoldás erre problémára lehet hogy gyárilag csomagolásba is tehettek volna egyet. Ezt esetleg elmondhatod a szervizben is!
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
jano_77
nagyúr
He erre - (#6998) zst79 - gondoltál és a fogpiszkálóra, akkor amennyire én ki tudtam venni - gyenge az angolom - arra megoldás, hogy a SIM kártya ne tudjon kicsúszni a foglalatból! Nálam nem azzal van a baj, hogy kicsúszik és nem látható, hanem, hogy a bejövő hívást nem tudom felvenni, mert hiába húzom el a csúszkát, nem reagál rá! Viszont a kettő szerintem nem ugyan az, de javítsatok ki, ha tévednék.
(#7002) gusthy: esetleg abban tudsz tanácsot adni, hogy milyen formában jelentsem ezt feléjük, hogy később majd legyen vmi kézzel foghatóm, amit lobogtathatok, hogy márpedig én a fél éven belül jeleztem, hogy használhatatlan telefonként a készülék az alábbi ........ jelenség miatt!? Írjak egy panasz levelet, írjam alá és vetessem át a Szervizben?
[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Joe.36
addikt
válasz jano_77 #7004 üzenetére
Nálam nem nagyon volt ez a hiba szerencsére, de úgy értettem hogy ez egy érdekes megoldás a 2 sim hibára.
Bár fizikálisan nem látszik, de a SIM2 foglalattal és a kártya illeszkedéssel lehet a gond. Hiába nem lötyög, jól passzol (látszólag) a SIM kártya, de mégsem....
Érdemes lenne letesztelni hogy nálad is igaz e?
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
jano_77
nagyúr
még1x megkérdezem, hogy ennek mi köze van a felvételhez?!
Nálam látja a SIM2 kártyát, térerő is van, be is jön a hívás, DE nem tudom felvenni.
Gondolod, hogy amiatt, mert a SIM kártya nincs rendesen a foglalatában!?
Amúgy mielőtt szervizbe adtam a telót, nekem is rögzítve volt mindkét kártya a foglalatban, igaz nem fogpiszkálóval, hanem cellux-al."egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
obligat
senior tag
válasz kaosz86 #6927 üzenetére
Nálam kiválóan működik. Most gyári 185 van, zárt a bootloader, de rootolt, és kitakarított. Ha gyorsan adják ki az új verziót, akkor meg az a baj, hogy bughalmaz.
A nőnek redmi 2 prime van, napokban miui8-ra frissült. Fogalmam sincs az melyik főverzión alapul, mert amíg hibátlanul megy a készülék, addig teljesen mindegy. Vagy nem?Informatika első szabály, ami jó, azt nem javítjuk.
--==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--
-
Joe.36
addikt
válasz jano_77 #7006 üzenetére
Nem tudom, akkor ezek szerint több fajta sim 2 hiba van? És mind a sim 2 ön? De jó hogy nálam ez nem volt.... Bár neked is azt cserélték azért is gondoltam.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Swami
senior tag
Gondolkodom egy ilyen telefonon, eppen ezert kerdem, hogy a kamerat tenyleg helyrehoztak? Nekem az fontos. Koszi a valaszt
Vannak emberek, akik eljátszák a halálukat. Én eljátszom az életemet... (Julia Leigh)
-
jano_77
nagyúr
Kezdődik a mellé beszélés.
Ma megint leadtam a telót a szervízben, de mondtam, hogy nem szeretném 2 Hetente újra és újra vissza hozni.
Kértem hogy adjanak egy igazolást mellyel mehetek a boltba a pénzemért.
Közölte a szervizes hölgy hogy ők ilyet nem adnak ki, menjek a gyártóhoz. Ők majd talán adnak, de az sem biztos. Mondtam, hogy az Nonszensz hogy "van" egy 100K-s telefonom, amit nem tudok használni, megyek akkor az NFH-hoz. Nem nagyon hatotta meg."egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Joe.36
addikt
válasz jano_77 #7015 üzenetére
NFH a békéltető testülethez fog küldeni, mert a szerviz jogilag helyesen járt el. A gyártó a szervizbe, idővel küld egy hosszú kérdőívet hogy hogyan mire, mivel, milyen programok futnak, mi a hiba, stb...
Idővel majd egyszer kapsz egyszer egy csere igazolást amit az üzletben levásárolhatsz ( ha elsőre elfogadják ), vagy cserélik az alaplapot a szervizben, vagy az egész telefont...A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
jano_77
nagyúr
FB-on megkerestem az Asus Magyarországot és megírtam nekik az esetem, majd a végén odabiggyesztettem, hogy bízom a számomra elfogadható és kedvező döntést különben felmérésén az NFH és médiát.
Válaszoltak is és nem értették miért kellett rögtön velük fenyegetőzni. Kérték hogy írjam még a panaszokat az ügyfélszolgálat email címére illetve hívjam fel őket telefonon.
Elmondtam hogy ma minimum 8x hívtam a megadott számot, de az automata miközben végig sorolja a menü pontokat, hiába választom ki a megfelelőt, a hang elmondja hogy téves számot választottam majd újra elsorolja az opciókat. Tehát próbáltam őket elérni de nem tudtam.
Most itt áll az ügy, emailt elküldtem és holnap megpróbálom újra telefonon is.
Egyre inkább kiábrándulok belőlük.[ Szerkesztve ]
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Joe.36
addikt
válasz jano_77 #7018 üzenetére
Gond az hogy ez egy létező és komoly gond annak fényében hogy sokan pont a aktív dual sim miatt vették ezt a telefont, ( nálam nem volt ez a hiba ) de mint olvasom sokaknak van, miért van ez a hiba ? És miért nem javítják ki ?
Remélem sikerül valami jót kihoznod.A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
Joe.36
addikt
válasz jano_77 #7023 üzenetére
Már nem kellett a dual sim, és jött az S7 edge Tmobil aranykártya, nagyon jó áron... De van még asus zenpad C 7.0 is, az ugyanez a rendszer csak az 5.0.2
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
kaosz86
aktív tag
Több szervizes tapasztalatom volt már több márkával is ( Lg, Alcatel, Samsung, Acer). Illetve nemcsak a telemax-al, hanem a Telenorral, Edigitalal, stb.
A tanulság annyi volt, hogy türelemmel és megfelelő hangnemmel korrekt ügyintézést és tájékoztatást kaptam mindenről. Anno a telenoros, hivatalosan kifüggetlenített de tönkrement LG F6-osom cseréje után még az új teló kifüggetlenítését is ingyen megkaptam tőlük...
Nyílván egyszer elszakad a cérna, de szerencsére idáig még sosem jutottam el -
chipi-85
aktív tag
válasz kaosz86 #7027 üzenetére
A Telenornak nincs szervize.
Ők is telemaxosokkal dolgoznak. Úgy tudom az Edigitál is oda küldi az olyan telefonokat amik.Haveromnak 7 db garanciáztatás után sem akarta a telenor cserélni a ZTE telefonját.
Telemax szervizlapon ez volt mind a 7szer:
Akkumulátor cserélve, szoftver frissítve.
Az említett hibát nem tapasztaltuk. -
balazs1956
senior tag
válasz jano_77 #7018 üzenetére
Asus 062 505 4561
Hívogasd, de félórás szünetekkel. Működik, de sztem, ha mással beszél, akkor viselkedik így.
Birkóztam velük eleget én is.
Aztán ott van az oldal, valami levelezési elérhetőséggel, amit nem könnyű megtalálni,de ha egyszer írsz nekik, becsülettel, és részletesen válaszolnak.[ Szerkesztve ]
-
jano_77
nagyúr
válasz balazs1956 #7029 üzenetére
Válaszoltak az Ügyfélszolgálattól:
"Tisztelt Ügyfelünk!Köszönjük, hogy az ASUShoz fordult! Megpróbálunk a lehető legpontosabb válaszokkal segíteni Önnek.
Elnézését kérjük az okozott kellemetleségek miatt.
Csere igényét, vagy kártalanítási kérelmét az Asus európai központja a 4.szervizbe juttatáskor, feltárt hardveres és garanciális meghibásodás alkalmával tudja megvizsgálni/elbírálni amennyiben a termék fogyasztóként lett vásárolva. (Ezt megelőzendően 3 alkatrész cserével javított hibának kell lennie!) Eddig készülékében egy hardveres hibaelhártás történt, ezért kártalanítást sajnos jelenleg nem áll módunkban felajánlani Önnek, csak az eszköz javítását.
Üdvözlettel,
Gergely T
ASUS Ügyfélszolgálat"Ki, mennyire ért a fogyasztóvédelmi törvényhez, mi van benne? Ezt tényleg megtehetik!? Vki azt írta itt korábban és láttam egy TV-s riportot is ez ügyben, ahol elmondták, hogy nem kötelezhetnek a sokszori javításhoz, hanem el lehet állni a szerződéstől, csak ezt a vásárlók többsége nem tudja és ezért visszaélnek vele illetve megpróbálják megdumálni őket.
Kicsit utána kerestem, érdekelne a véleményetek a következő két NFH oldalán talált Gyakori megtévesztéssel kapcsolatban, mit gondoltok, ezek vonatkoznak jelenleg rám is!?
"Eltérés a szavatossági és jótállási jogok sorrendjétől
Jogsértő, ha a kereskedő (kötelezett) a fogyasztó szavatossági és a jótállás alapján megillető jogainak a Ptk.-ban meghatározott sorrendjétől a fogyasztó hátrányára eltér.Például első körben a kereskedő kizárólag kijavítást vagy árleszállítást biztosít a fogyasztónak, tehát a fogyasztó nem választhatja a termék kicserélését.
Egyes szavatossági, illetőleg jótállási jogok nem biztosítása vagy kizárása
Az előző ponttal összhangban jogsértő, ha a kereskedő (kötelezett) a fogyasztó szavatossági és/vagy a jótállás alapján megillető, a Ptk.-banmeghatározott jogok közül egyeseket nem biztosít vagy azokat kifejezetten kizárja.Például nem kötelezhető a fogyasztó arra, hogy a kicserélés helyett kijavítást válasszon, kivéve, ha a kicserélés a kijavításhoz képest aránytalan többletköltséget okozna a forgalmazónak. Fordított helyzet is elképzelhető a gyakorlatban: nem köteles a vevő másik, ugyanolyan új terméket elfogadni, ha jelentős többletköltség ráfordítása nélkül javítható az."
Érdemes lehet elküldeni ezt az ASUS Ügyfélszolgálatának, hogy eltekintsenek a sokszori javítgatástól vagy felesleges!?
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
Joe.36
addikt
válasz jano_77 #7030 üzenetére
Sajnos ez van, de nem ez az igazi gond, hanem az ha a szerviz azt mondja hogy ők a hibát már nem tapasztalták, vinni kell a szervizbe, szépen amíg meg nem oldódik valahogy a probléma. Megjavitják, cserélik, nem javítható.
[ Szerkesztve ]
A siker nem végleges, a kudarc nem végzetes: a folytatáshoz való bátorság az, ami számít ! / Redmi Note 13 pro + Samsung Gear S3 Frontier /
-
chipi-85
aktív tag
válasz jano_77 #7032 üzenetére
Welcome in Hungaristan!
Sajnos ezt végig kell játszani!
Személyes vásárlás esetén 3 napod, internetes vásárlás esetén 14 napod van a vásárlás elállásától.
Ez után, ha bármi baja van a szavatossági/garanciális idő alatt, akkor azt csak javítással tudják orvosolni.
Ha a javítás nem lehetséges (nagy szintű károsodás, alkatrészeket már nem gyártják, stb) akkor a gyártó/kereskedő felajánlhatja a cserét.
Pusztán a gyártó/kereskedő jó szándékból felajánlhatja neked hogy, akkor nem csere készüléket ad, hanem vissza adja a pénzed.
Ha nem jó fej, akkor a garancia lejártáig javítgatják, cserélgetik... -
jano_77
nagyúr
válasz chipi-85 #7033 üzenetére
Az a típus vagyok, aki nem szereti és nem is hagyja, hogy hülyének nézzék!
Így ha szórakoznak, akkor biztos, hogy beváltom a "fenyegetésemet".
Sajnos nem vagyok olyan helyzetben, hogy a kiadott 100K Ft ne számítson. Se pénz, se telefon, ez nekem nem pálya. Egyébként a Fogyasztóvédelmi törvény kimondja, hogy nem kötelezhetnek a javításra, amennyiben én a cserét kérem, kötelesek azt megtenni. Persze ekkor még mindig ott a lehetősége annak, hogy az sem lesz jobb készülék, lehet, hogy annak is ugyan ilyen nyűgje lesz. De hátha az épp egy jó készülék lenne. Mert ugye itt többen vannak, akik azt írják, hogy nem jelentkezett eme probléma náluk. Még mindig jobb, ha cserélik és kapok egy jó készüléket - és nem kapom vissza a pénzt -, mintha se pénz, se használható készülék!"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
gusthy
veterán
válasz jano_77 #7034 üzenetére
"Egyébként a Fogyasztóvédelmi törvény kimondja, hogy nem kötelezhetnek a javításra, amennyiben én a cserét kérem, kötelesek azt megtenni."
Ne haragudj, de ez így nem így van."A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény (a továbbiakban: Ptk.) 306. § (1) bekezdése értelmében hibás teljesítés esetén a jogosult
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye."Mármost a szerviz vs. csere kérdésében a csere eléggé magától értetődően "jelentős többletköltség".
Ha azonban a megadott határidőre, amit ő vállalt, nem tudja megjavítani a készüléket, úgy a fogyasztó választhatja a másik lehetőséget, ez esetben a cserét.Csak a konkrét esetben a csere neked nem megoldás, lévén, hogy a sejtés az, hogy típushibáról van szó. Úgyhogy itt a b, pont az, ami releváns, vagyis azt kéne belátni, hogy nem tudja teljesíteni az a, pontot.
Általában a bírói gyakorlat a második szerviz próbálkozás esetén szokott úgy szólni, hogy ez bizonyított.
Ergo még egy szerviz köröd szerintem tuti van. -
lovi27
addikt
Típushiba! Követelem a cserét én is...
Óvatosan az ilyen megállapításokkal, mert ha ez igaz volna, akkor az óperenciás tengeren túl, ahol megvan a kellő súly hozzá és van hatásos fogyasztóvédelem, már a gatyát is leszedték volna az Asusról....(#7033) chipi-85
Könnyű országoddal szemben olcsó poénokat pufogtatni.
De ha ilyen jól osztod az észt, akkor fordítsuk meg és mondd meg azt is, mint szervizes mit csinálnál másképp. Mit vagy hol rontották el? Ebben az esetben nekem korrektnek tűnik az eljárásuk. -
jano_77
nagyúr
Nagyon szépen köszönöm a felvilágosítást és kiigazítást!
(#7036) lovi27: félre értés ne essék, én nem a Szervizre haragszom - bár az, hogy 2 hétig ülnek a telefonon azért bosszantó -, hanem az ASUS Magyarországra, mert pl cserekészüléket Nekik kellene biztosítaniuk, de nem teszik. És valljuk be, azért hetekig telefon nélkül a mai világban nem igen lehet létezni! Az más kérdés, hogy meg tudom oldani egy régebbi levetett készülékkel, de ezt nekik nem kell tudniuk és mi van, ha nem tudnám!? Szal a szerviz igen, valszeg jól járt el, és amit tehetett megtett, csak lassan. Én most a gyártóra vagyok pipa, de nem kicsit. Elég érdekes levelezés zajlott le közöttünk a mai napon. Legvégén azt vállalták, ígérték, hogy 23 napon belül elkészül a készülék - rosszul tudom, hogy 15 napjuk van erre?!? -, amennyiben nem, úgy megindítják a kártalanítást.
"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"
-
obligat
senior tag
Milyen a CM a Z2-őn?
Érdemes nyitni érte a bootloadert?
Azért kérdezem, mert a gyári rendszer több mint egy giga (ami szerintem röhej), ez meg nincs fél...Illetve a gyári nyitó app akkor is gond nélkül működik, ha rootolt és hiányoznak egyes gyári appok?
Gapps például gyakorlatilag nincs....[ Szerkesztve ]
--==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--
-
-
chipi-85
aktív tag
a telemax, "megcsinál" mindent, és a készülék jó, csak azért hogy ne kelljen azt mondani, hogy cserés a készülék, mert fingjuk sincs mi a baj (csak hogy a szervizidőbe beférjenek)
Pár off példa hogy mi megy itt:
3 hónapja turbó cserés volt a kocsim, vetettek velem egy újat + beszerelési költség. Amikor mentem a kocsiért, kértem a régi turbót, fél óra veszekedés után mondták, hogy felújították és eladták, AMI AZ ENYÉM VOLT A KOCSIVAL EGYÜTT MEGVETTEM.
Vettem egy étkező asztalt, ami szar volt, le volt pattogva a festék, a lábai csámpásak voltak, és az asztal lap sem volt síkban. telefon, mondom azonnal küldöm vissza, mert szar, és nem kell, mire ők: hát ha össze van rakva, akkor az már használt, és 89.990 helyett 50.000 ft-ért veszik vissza.
Párom anyukája vitt egy 1,5 éves kocsit kötelező olajcserére. 45 per várakozás után hozták a kulcsot, majd a 77 ezer forintos számlát amin ott volt az olajcsere, pollen, levegő, olajszűrő csere. Párom anyukája: Uraim, maguk hogyan cserélték ki az olajat, ha a motorháztetőt fel sem nyitották?
Szerelő: hölgyem kicseréltük, végig nyitva volt a motorháztető!
Párom anyukája: Ha hazudni akarnak akkor ne kamerázzák be a szerviztermet, és ne tegyenek TV-t a váróba a kamerákról!
Ez csak pár példa az elmúlt 3 hónapból ami csak velem történt. Hány ilyen van még... -
obligat
senior tag
válasz chipi-85 #7041 üzenetére
Nekem is cseréltek turbót, kettőstömegű lendkerékkel együtt.
Kérés nélkül kaptam egy szatyor vasat, benne a régi (valóban szétkopott) lendítőkerékkel, és a (valóban széthullott) turbóval.
Azóta az előbbi hamuzó, az utóbbi pedig összerakás és pimpelés alatt áll (dísz lesz belőle az asztalon).Viszont, ahol olyan előfordul ami veled, ott balhézok és soha többé nem megyek vissza, gyaníthatóan nem kapnak egy fillért sem, és mindenkit lebeszélek róluk, ha meghallom akár buszon is, hogy felmerülnek mint tényező.
A szerviz legalább annyira bizalmi állás, mint a fogorvos, most 100+Km-re hordom az autót, mert jól dolgoznak (nem gyorsan, de ha azt mondják két nap múlva vállalják és hat nap múlva mehetek érte, akkor az úgy is van), nem kifejezetten olcsók, de nem is rablók, és végtelenül korrektek.
Balhézni meg azért kell, mert ha soha senki, akkor még azt hiszik hogy jól csinálják...
Amúgy ha új turbót vetettek és a régit felújítva eladták, akkor tartoznak neked, csak szólok...
[ Szerkesztve ]
--==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--
-
chipi-85
aktív tag
válasz obligat #7042 üzenetére
Hidd el, én sem hagytam annyiba a dolgot, egyiket sem.
Csak számold ki hogy HA 10 emberből 5-nél bejön, aki inkább leszarja, mennyi pénzt kaszálnak. (csak mondom hogy kb 10/9 ember leszarja)Ne értsetek félre, imádom a kis hazám, de ne ringassuk magunkat álom világban. Ne legyünk naivak!
-
Oceanus
tag
Sziasztok!
Segítséget kérnék kedves fórum és telefontársak! )
Áprilisban vettem teljesen újonnan egy 4gb/64gb-s ww-s zenfone 2-őt. Semmit nem mókoltam rajta de az utóbbi 3 napban a wifije szánalmasan gyatra lett. Jelenleg is itt a router légvonalban kb 2 méter és a jelerősség 2es ráadásul nagyon nehezen csatlakozik néha és nem is látja mindog a routert. A Myasuson a cseten factory resetet javasoltak de érzésem szerint nem szoftveres a hiba bár ki tudja.
Esetleg volt valakinek hasonló gondja? Ha igen hogyan javították?
Előre is köszönöm a vàlaszokat!
Üdv
Ember tervez, Isten perverz!
-
obligat
senior tag
-
obligat
senior tag
Az a vicces dolog van, hogy az eszközkioldó eszköz nem oldja ki az eszközt. (a bootloader-nyitó gyári alkalmazás nem nyitja a bootloadert).
Az internetbeállításokban véli a hibát. Próbáltam wifin, 4/3/2G-n, a google hiánya miatt lehet?
Mert az baj."Ismeretlen hiba történt, ami lehet, hogy a hálózati kapcsolattal van összefüggésben. Várjon és próbálja meg később"
ITT átállítottam bekapcsolásra, de hogy ehhez mi kell a telefonra ahhoz hogy észrevegye, azt nem vágom. Szóval egy telefon bootloader-nyitásért regisztrálnom kellett egy google-accountot, ez is milyen már...
[ Szerkesztve ]
--==| Linux is like wigwam, no windows, no gates, apache inside |==--
-
lovi27
addikt
válasz obligat #7049 üzenetére
Istenem, valamit nagyon elkutyulsz! Az Asusnak van saját BL nyitója. Én még nem azzal nyitottam ki, de kb. 1 perc volt, és semmi fiók, meg hasonlók nem kellettek. Használd az összefoglalót! Ott a linken összegyűjtöttek minden hasznosat neked...
(#7048) Oceanus
Nálam is tökéletes a wifi - a router csere után. Igaz, én a szomszédok miatt 5 GHz-en használom és egyedül vagyok a sávban...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Új állapotú iPhone 13 256GB(!!) 91% akku - Vodafone - Ingyen csomagküldés!
- Bontatlan Samsung S23 - 256GB, Cream, 3 év garancia
- iPhone X 64GB Yettel Újszerű/1 hónap gar./Akku 100%/p3380/