Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomacko

    senior tag

    válasz IWC16 #5428 üzenetére

    Én talán annyit mondanék hozzá, hogy ez náluk belső irányelv amit leírtak neked, persze ez országonként más és más, mert mindenhol másmilyenek a fogyasztót védő szabályozások. Én amit tennék első körben mielőtt bemennék a szolgáltatóhoz vagy kereskedőhöz vagy bárhova, hogy a Fogyasztóvédelemhez bevinném a kapott levelet. Ugyanis amit ők mondanak, hogy ezt meg ezt teheted ő szerintük az nem biztos, hogy úgy is van. Én amennyire ismerem ezt a rendszert (voltam jó pár éve boltvezető) úgy gondolom, hogy jogosan kérheted vissza a vételárat. De mondom, fogyasztóvédelem első körben, ők tudják mit tehetsz és segítenek is, hogy hogyan vágj bele, hiszen érted (értünk) vannak. Sőt, én annó a másik oldalon állva is azt mondtam a vevőknek, ilyen kétséges szituációknál, hogy forduljunk a fogyasztóvédelemhez, akár együtt is, mert nekem egyáltalán nem volt érdekem a rosszhírnév keltése magamról :)

    [ Szerkesztve ]

    Ha nem ismered meg a barátság titkát, igazán nem is tudsz semmit. Tomi ---ZTE Grand X IN--->Motorola Atrix 4G--->Sony Xperia S--->Huawei Ascend P6 ---> Asus Padfone S --> Xiaomi MI-A2 Lite

Új hozzászólás Aktív témák