- Mobilinternet
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Tidal
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Aliexpress tapasztalatok
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
- Direct One (műholdas és online TV)
- Elindíthatja Kínában az FSD tesztjét a Tesla
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
ASUS Padfone 2 - demokratikus átmenet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomacko
senior tag
Én talán annyit mondanék hozzá, hogy ez náluk belső irányelv amit leírtak neked, persze ez országonként más és más, mert mindenhol másmilyenek a fogyasztót védő szabályozások. Én amit tennék első körben mielőtt bemennék a szolgáltatóhoz vagy kereskedőhöz vagy bárhova, hogy a Fogyasztóvédelemhez bevinném a kapott levelet. Ugyanis amit ők mondanak, hogy ezt meg ezt teheted ő szerintük az nem biztos, hogy úgy is van. Én amennyire ismerem ezt a rendszert (voltam jó pár éve boltvezető) úgy gondolom, hogy jogosan kérheted vissza a vételárat. De mondom, fogyasztóvédelem első körben, ők tudják mit tehetsz és segítenek is, hogy hogyan vágj bele, hiszen érted (értünk) vannak. Sőt, én annó a másik oldalon állva is azt mondtam a vevőknek, ilyen kétséges szituációknál, hogy forduljunk a fogyasztóvédelemhez, akár együtt is, mert nekem egyáltalán nem volt érdekem a rosszhírnév keltése magamról
[ Szerkesztve ]
Ha nem ismered meg a barátság titkát, igazán nem is tudsz semmit. Tomi ---ZTE Grand X IN--->Motorola Atrix 4G--->Sony Xperia S--->Huawei Ascend P6 ---> Asus Padfone S --> Xiaomi MI-A2 Lite
Új hozzászólás Aktív témák
ma Sokat finomodott a Padfone 2 elődjéhez képest, ez könnyebb használhatóságot, komolyabb hardvert és néhány korábbi extra kidobását jelenti.