Új hozzászólás Aktív témák

  • Giovan!

    addikt

    válasz whatwhatwhat #391 üzenetére

    Ott a linkelt cikkben, hogy nem neked van igazad.

    Amennyiben hivatalos helyről vásárolod meg a készüléket, lásd mondjuk Apple.hu, iSTYLE, iCentre, MédiaMarkt, Telekom és így tovább, az Apple a szavatosságot garanciális időnek tekinti, tehát Magyarországon “2 év garanciát” kapsz és nem neked kell bizonyítanod a fenti esetben, hanem a cég korrekten bevizsgálja, és ha hibát talál, akkor cseréli vagy az egész készüléket, vagy a hibás alkatrészt! Nyilván ez a korrekt hozzáállás, cserébe azért, hogy nem a “mutyi” helyeket választjuk vásárláskor.

    Mindezek kizárólag magánszemély általi vásárláskor érvényesülnek, céges vásárlás esetén a szokásos 1 éves korlátozott jótállást kapjuk meg avagy népszerűbb nevén a garanciát. 😏

    Azt is érdemes még észben tartani, hogy a vásárlást igazoló számlát ugyan az első évben nem szokta kérni az Apple, csak egyes esetekben, a második évben már sokszor szükséges, tehát mindenképpen legyen meg!

    Jogilag a szavatosságot a vásárlás helyén tudjuk érvényesíteni, de az Apple jelenleg engedélyezte a szervizpartnereknek, hogy a hivatalos helyről vásárolt készülékeket ők is befogadják és szervizeljék.
    Természetesen ez nem mindig és minden esetben érvényesül, lehetséges, hogy tényleg a vásárlás helyére kell elvinnünk a szervizelni kívánt készüléket!

    Speak softly and carry a big stick, you will go far.

Új hozzászólás Aktív témák