Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sztanozs

    veterán

    copypaste :F

    Hogy ON is legyek:
    1) Vajon mennyivel fog ez többe kerülni a fuvarozóknak (GPS eszköz, GSM előfizetés)?
    2) Vajon milyen biztonsági elemeket építenek be a rendszerbe, hogy az esetleges csalásokat megelőzzék?
    3) Kikre is fog ez pontosan vonatkozni? Csak a belföldi fuvarozókra, vagy a külföldiekre is? A határon majd majd kapnak GPS-t, amit kilépéskor le kell adjanak, vagy mi...?

    [ Szerkesztve ]

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • sztanozs

    veterán

    válasz dabadab #3 üzenetére

    12V - azt vajon honnan viszi el? Kültéri/beltéri eszköz lesz?

    MageRG: Ez tök jó, de a napi több ezer (tízezer?) külföldi járműveket hogy fogják ellenőrizni? Minden határállomáson lesz majd több ezer eszköz, amit átlépéskor a határőrnek (?) biztonságosan fel kell szerelnie és be kell konfigurálnia (?)... Ezek szerint az eszközöket szállítgatni is kell majd az állomások között, meg kellenek regionális elosztóhelyek, kell ugye javítóbázis is, rendszeresen karban kell a cuccokat tartani, univerzális rögzítést is meg kell oldani.
    Szóval van itt elég nyitott kérdés, de minössze annyi infó van, hogy az xz cég z milliárdért megvalósítja a "rendszert"... Ha olyan jól van specifikálva, amennyi a cikkből is kiderül, én is szívesen megnyertem volna a tendert. Én ezredennyiből is meg tudnám valósítani :DDD

    [ Szerkesztve ]

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • sztanozs

    veterán

    válasz dabadab #5 üzenetére

    Csak az a kérdés, hogy a "nemzetközi" rendszer adatait mi alapján fogja a magyar rendszer feldolgozni - vagy egyáltalán hogy fog azokhoz hozzáférni, és hogy hajtja be a fuvarozókon. Mondjuk egy meglevő rendszerhez csatlakozni a könyebb megoldás, de feltételezem remélem nem azért fizet ki az állam tízmilliárdokat, hogy a Getronics összehozzon egy szimpla nemzetközi szerződést az xyz nemzetközi gps-es követő céggel.

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

  • sztanozs

    veterán

    válasz dabadab #7 üzenetére

    Ezek a rendszerek GPS + GSM (GPRS + SMS) elven működnek. Általában a drága nemzetközi adatroaming miatt a nem honos hálózaton történő adatforgalmazás nincs engedélyezve, ezért a forgalmi adatok csak manuálisan (ha van rá mód), vagy a honos hálózatra való visszatéréskor történnek meg. Ezt azt jelentheti, hogy egy nemzetközi rendszer eszközeit "használva" elképzelhető, hogy az AKK csak hónapokkal később juthat hozzá a GPS adatokhoz (ha egyáltalán hozzá tud férni más ország nyilvántartásához).
    Azt, hogy más szolgáltató eszközét fizikailag használni fogjuk (magyarországon hozzánk jelent) nem igazán kivitelezhető - vagy ha igen, akkor csak jelentős költségtöblettel (Data Roaming költségek átvállalásával).

    [ Szerkesztve ]

    JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...

Új hozzászólás Aktív témák