- PHP programozás
- SQL kérdések
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mikrotik routerek
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vertic
aktív tag
Én ezt az egészet nem értem. Bármit megveszel, amivel dolgoztak emberek, előállították és elkezdték árulni, te kifizeted az ellenértékét, hazaviszed, a tiéd. Használod, aztán ha már nem kell, eladhatod másnak. Mindennel így van. Miért lenne ez más a játékok esetében? Egyszerre egy ember birtokolja, egyszerre egy ember játszik vele. Ha ez tényleg akkora probléma a kiadóknak, mert pl. a supportköltségeik vagy a szerverköltségeik nem úgy oszlanak el, mint ahogy akkor oszlanának, mint ha egy ember venné meg és aztán soha nem adná tovább, nagyon egyszerű a helyzet: adják olcsóbban magát a játékot és kérjenek plusz pénzt a supportért illetve az online szolgáltatásért használat függvényében. Meglátjuk mennyire életképes. Ennyi. Köszönöm, kérem kapcsolja ki.
'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
-
Vertic
aktív tag
válasz cskamacska #75 üzenetére
Azért ez erős túlzás, könyörgöm, legalább a cikket értelmezd: ott van benne, a legnagyobb árrés a használt termékeknél van, dolláronként 50 cent, tehát ez elég messze van attól amit mondasz, hogy 10$-ért veszik be és 40$-ért adják tovább...
'' ... tehát háromig számolj, és ameddig számolsz az három legyen ... ''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs