Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz hallador #17 üzenetére

    Mivel apple topik - ugyan nekem még semmilyen garis problémám nem volt velük, de amit hallottam mindenhonnan, hogy elég jó a garis ügyintézésük. Szóval nem arra mennek rá, hogy megpróbálják bizonyítani a szar termékről, hogy te vagy a hibás.

    Az én egyetlen élményem a szervizükkel, amikor volt a botrány, hogy a régebbi iphone-oknál a friss oprendszer visszafogta a teljesítményt. Hivatalos magyarázat az volt, hogy védje az akksit, a rosszmájúak szerint meg hogy vegyél új telefont.
    Na annak az lett az eredménye, hogy ingyen tettek egy új akksit az akkor 3 éves telefonomba. Nem kellett hozzá számla, meg semmi, időpont egyeztetés, bevittem, kicserélték, 1 óra múlva mentem érte.

    Ugyanez volt a butterfly mechanikás billentyűzetekkel is, azokat is cserélték gariidő lejárta után.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák