Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • R1per3

    csendes tag

    Sziasztok!
    Mostanában én is tolom QL-t, és beállítással kapcsolatban kérdeznék. Angol nyelvű fórumokon utánaolvastam nagyrészt, de kíváncsi vagyok ti mit miért preferáltok. Én 30-60 ping között szoktam lenni (diginet), mint a többség, ehhez keresem a legjobban játszható hálózati beállítást.
    Rate 25000
    cl_maxpackets 125
    cl_packetdup 0 (azt olvastam fölösleges ma már)
    c_timenudge -xy érték helyett már van cl_autotimenudge 1 -> ezt használjátok? most próbálgatom, és netre valszeg jobb, mint nélküle (LAN versenyeken kötelezően 0)
    cg_predictlocalrailshots 0 (valós rail lövedék késéssel)
    cg_predictitems 0 (valós itemfelvétel)
    cg_trueshotgun 1 (ezt nem is értem miért 0 default, ami random rajzolja, 1-es meg valós lövedékeket)

    [ Szerkesztve ]

  • R1per3

    csendes tag

    válasz Synthwave #3491 üzenetére

    Maxfps 125 nálam természetesen, erős a vas.

    Timenudge egy külön témakör, mert nem egyszerű kibogarászni a sok ellentmondó írás közül mit is jelent pontosan, a tiéd sem világos most. Én úgy tudom, hogy pozitív timenudgeról már fölösleges beszélni, sehol nem engedik, értelme, hogy pinget szimuláljon botok ellen, vagy nagy pingnél simább mozgást láss (cserébe az ellenfelet hiába lövöd, nem találod el, mert késleltetve látod).
    Negatív értéke a lényeges, amikor az ellenfelünknek magas a pingje: nem várja meg míg megérkezik az ellenfél új helyzetéről a következő snap, hanem előre jósol a mozgásból (átmenet). Néha irányt változtat közben az ellenfél, ezért helytelenül teszi ki a skint, de többnyire pontosabb, mert kevesebbet késik. Shaftnál tűnik lényegesnek.
    Az autotimenudge azt hivatott szolgálni, hogy mindig az aktuális pingünkhöz mérten állítja negatív értékre valahol -20 és 0 között. Mivel a ping változik, elvileg ezért ezzel lesz konzisztens a végeredmény (?).

    cg_predictLocalRailShots default 1-re állítva azonnal látod a kilövellt nyalábot, ami a ping miatt lehetetlen, ezért hamis. Szerintem a "0" sokkal értelmesebb, csak az lehet a furcsa, hogy a késés miatt elkezd az ember érzésből rosszul az ellenfél elé célozni, ami gyakorlatban ronthatja a pontosságot. 60 ping alatt elhanyagolható a különbség, nyugodtan lehet mindig pontosan az ellenfelet célozni, találni fog.
    Ez olyasmi beállítás, mint a cg_truelightning, ahol a már default "1"-et szeretem, mert elég csak arra koncentrálni, hogy a célkereszt az ellenfelemen legyen. "0" fele közelítve olyan, mint a slag, nagyon zavaró (hiába az a valós megjelenítés).

    Cg_trueshoutgun jaja, én is úgy látom, hogy csak grafikát állít, az adott körben valamiféle random élethűséget szimulálva a szórásnak (?). 1-re állítva a sörétek becsapódását pontosan ott látod, ahol lenniük kell. Kipróbálod hogy lövöd a falat, és 1-re állítva mindig ugyanoda ismétel.

    [ Szerkesztve ]

  • R1per3

    csendes tag

    válasz Synthwave #3493 üzenetére

    "Az autotimenudge azt hivatott szolgálni, hogy mindig az aktuális pingünkhöz mérten állítja negatív értékre valahol -20 és 0 között"

    Pont ezért lesz inkonzisztens; össze-vissza variálja a timeNudge-ot.

    a pinged határozza meg, hogy mekkora timenudge a jó. Mivel a pingünk folyamatosan változik, ezért a fix érték nem lesz konzisztens ahhoz, amit látni szeretnénk. Elvileg kiszámolták milyen pinghez mennyi timenudge a jó. Egyik angol nyelvű fórumban leírták a pontos értékeket.
    -20-as maximalizált érték amúgy nem túl jelentős.

    [ Szerkesztve ]

  • R1per3

    csendes tag

    válasz Synthwave #3495 üzenetére

    A valóságban viszont nem sok értelme van az egész timenudge-mizériának.

    valószínűleg igazad van, csak helyre akartam tenni magamban, mi mért megy pontosan, köszönöm

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák