- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imila
csendes tag
válasz janicroft #8750 üzenetére
Üdv!
Nem kell a Linux a PS3-nak a HD filmek lejátszásához.
A TsMuxer nevezetű programmal 2-3 perc alatt ".ts" kiterjesztésű konténerbe lehet átalakítani az MKV fájlokat, amit a PS3 simán lejátszik.
Az átalakítás során a fölösleges hangokat, feliratokat egyszerűen ki lehet venni, hogy ne foglalják a helyet. (DTS hangot és feliratot a PS3 nem kezel, úgyhogy ezek elől ki kell venni jelet, és be kell állítani a darabolás méretét egy másik fülön Split & Cut->Split by size every 4480 MiB ). (MiB és nem Mb).
Kevés a szabad memória Linux alatt a filmlejátszáshoz.
Én csak médialejátszásra használom a gépet, a játékok nem érdekelnek, és simán megoldható az MKV-s filmek lejátszása átkonvertálás nélkül.
A legjobb módszer egy külső USB-s Hd beállítása. FAT-32-es külső egységeket kezel csak a PS3, de nem gond, mert 4 Gb-os file-okra kell szétdaraboltatni a programmal a kimentés során (4080 MiB) beállítás jól működik.
A HD-re kell egy VIDEO nevű könyvtár és abba kell csinálni minden filmnek egy külön könyvtárat, és a TsMuxer programnak azt a könyvtárat kell megadni output könytárnak.
Minden filmnek külön könyvtárat kell csinálni, és abba kell a darabokat beíratni a programmal, a PS3 automatikusan egymás után lejátssza azokat (.Slice 1 Slice 2 ...), persze a menüjében előtte be kell állítani a folyamatos lejátszás opciót.
(Video Settings-Sequential Playback-ON)
A második megoldás az, hogy simán kiírjuk DVD lemezekre adatként (4480 MiB) UDF file-renszerben az átalakított MKV file-t.
Néhány filmet nem tud lejátszani, mert azokat úgy tömörítették (főleg a régebbi kódolások- Túl sok Ref. Frame) .
Nekem 100 filmből 1-2 ha van.
Innét lehet letölteni:
[link]Jó mozizást!
-
nosferatue
tag
válasz janicroft #8877 üzenetére
Anno platinumshoptól vásároltam a ps3-at, az eladó kibontotta előttem a csomagot, megnéztük a tartalmát, minden megvan-é, aztán rákötöttük az ott lévő kis tv-re, belenyomta a Grid-et, elindította, ment, mindenki örült. Amikor hazavittem csak a Grid filejait kellett lepucolnom a gépről, amúgy szűz xmb volt rajta.
[ Szerkesztve ]
I just curse the sun so I can howl at the moon
-
babli
tag
válasz janicroft #8883 üzenetére
Én tőlük szeretnék majd rendelni, csábító a 70 ezres ár. Viszont személyesen megnézni, kipróbálni necces, mert az ország legdélibb pontján lakom.
Ezért kérdeztem, hogy mi a tapasztalat velük. Egyszer 2006ban már megb*szták őket kalózkodásért!
Csak azt nem értem hogy, hogy lehetnek rajta mentések ha vadi zsír, meg német a nyelv?!Behozták németből, kipucolgatták, aztán újonnan árulják???
✂– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – (itt vágd le)
-
AXisBOLD
addikt
válasz janicroft #8915 üzenetére
köszi.
örülök hogy így gondolkodsz(környezettudatosság)!!!
linux-ot még meg kellene gondolnom, mert nem lehet rossz.
bár erről nem sokat tudok...bármelyik linux rámegy és onnantól közel úgy használom mint egy PC-t?
kinézet nem számít, az viszont még egy pont a slimnek, hogy kevesebbet eszik!
nem tudok dönteni....Little Big Planet milyen játék, mert ilyet adnak a 80-ashoz 576ék.
meg ez a hdmi->TV+ AVmultiout->fejhallgató együtt menne-e? és a wifi-nek erős a vétele(modellenként)?
bocs a sok kérdésért, alapos szoktam lenni .
Aurea mediocritas
-
AXisBOLD
addikt
válasz janicroft #8938 üzenetére
ok, csak itt kettő szerepel, de látom hogy a korábbit már régebben nem forgalmazzák.
Edgeri: köszi, néztem róla pár videót, szép, de az fps-ek nem jönnek be ilyen controller-el, annó PS2-n is elég izzasztó volt kijátszani a MOH részeket meg a Brothers In Arms -ot. pc-n egérrel ok, de így nem az én világom.
[ Szerkesztve ]
Aurea mediocritas
-
skylinelaca
senior tag
válasz janicroft #8964 üzenetére
egyenlőre még nem, eléggé szemét dolog lenne, de nem, viszont a US reghez kell valós, cím, tehát, google.hu ba irdj be valami államnevet pl: Floria address , és szépen minden ami kell másolj be az adatlapodra. (én pl a Robin hood road on lakok xD)
szerk: hol állítod át a magyarországot? tudtommal ilyet nem is ismer a PSNetwork
[ Szerkesztve ]
Üdv: Laca
-
skylinelaca
senior tag
válasz janicroft #9003 üzenetére
hmm, hát ez megeshet, én ezt nem próbáltam ki, csak a külömböző home-ok miatt van 3 regem. 1 UK,1US, és egy JP. hongkong ba még nem volt bátorságom regelni. de én eredetileg is az US be regeltem mert azt mondták h könyebb onnan vásárolni. nekem a többi felhasználónevem tök üres. PSN neved? ha már....
[ Szerkesztve ]
Üdv: Laca
-
őstag
válasz janicroft #9019 üzenetére
Viszont a DLC-k körül van egy kis kavarás: tudtommal az EU-n belül terjesztett játékokhoz csak EU-Store-ból letöltött DLC működik,míg az USA-Store-ból letöltött cucc jobbára csak USA-régiós játékkal fog menni. Sajnos ezt már több esetben is tapasztaltam, ezért van nekünk is 3 acc: USA, UK és Magyar ( ez utóbbi az első, mint a legtöbbeknek...)
mod: HEJesírás
[ Szerkesztve ]
"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"
-
DM-Fan
nagyúr
válasz janicroft #9194 üzenetére
Most alapvetően nem a játékról/játékstílusról beszélünk, hanem a grafikáról és grafikailag nehéz nem összevetni egyes játékokat, hiszen ez az amit látsz.
Hogy lesz szebb egy 720p-s játék, mint egy 1080p-s? Ezt most komolyan kérdezed? Mitől szebb a COD4, mint a COD2 ha mindkettő 1600x1200-ban fut? Úgy is kérdezhetném, hogy szebb a COD2 1920x1080-ban, mint a COD4 1280x720-ban? Persze, hogy nem szebb. A felbontás nem minden.
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz janicroft #9197 üzenetére
Én pont fordítva látom:
nagyon sokan azt könyvelték el, hogy a GT5 - amit még nem is nagyon láthattunk mozgásban egyes teaser-eket, videókat leszámítva - jobban FOG kinézni, mint ahogy a Shift kinéz. Pedig a GT5P-ból - amit viszont már réges-rég tudunk hogy néz ki és ami ugyebár gyakorlatilag maga a GT5 - nagyon nem ez jön le. Játssz egymás után a GT5P-vel és a Shift-tel és meglátod!
Mint mondtam, abszolút nem vagyok NFS párti, sőt, kifejezetten rossznak tartom az utóbbi évek NFS termését, szerintem az utolsó valamirevaló NFS az Underground első része volt, vagy tán inkább a Porsche. Ettől függetlenül ami anyagot eddig láttam a Shift-ből, azon letettem a hajam, mert valami hasonlót vártam, mint a tavalyi förmedvény és ahhoz képest azt látom, hogy ez a játék igen komoly ellenfele lehet a GT5-nek, illetve biztos vagyok benne, hogy összességében le is nyomja, mivel a GT5 ugyebár PS3 exkluzív cím.
"1080p-ben nem értem miért ne lehetne ugyanolyan részletgazdag a kép."
Ezzel most nem értem mit akartál mondani. Senki nem beszélt arról, hogy 1080p-ben nem részletgazdag egy kép, de abból, hogy magas a felbontás még nem következik az, hogy szép is a grafika. Játszhatod Te az NFS2-t is fullHD-ben, de attól még nem lesz szép.
Forrest Gump: hát, szerintem ezt azért nézd meg még egyszer. Egyik sem csúnya, de szerintem a Shift finomabban ki van dolgozva, mozgásban pedig sokkal jobban néz ki, komoly sebességérzet van. A GT5P nekem elég laposkás, de nem mondom, hogy csúnya, mert nem az, de a Shift nekem valahogy többet nyújt grafikailag. Mondom ezt úgy, hogy mindkettőt láttam 42" fullHD plazmán futni.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz janicroft #9202 üzenetére
Rendben. Én azt mondom, hogy ha jelentős látványbeli többletet nem hoz a GT5 a GT5P-hez képest, akkor felkötheti a gatyát a Shift-tel szemben. Az mondjuk elismerhető a GT5P javára, hogy már nem mai szoftver és az NFS-széria csak most ér fel hozzá.
Meg mondjuk szerintem hozzám hasonlóan meg kéne próbálni kicsit félretenni az előítéleteket az NFS-sel kapcsolatban, mert a Shift bizony nem a megszokott szemét. Én is viszolyogva néztem meg a neten róla az anyagokat, aztán bizony elkerekedett a szemem, mikor megláttam, hogy milyen stílusú játék jött ki belőle. Nekem meg pont a város nem hiányzik belőle (elég volt már ezekből az illegális gyorsulásos szarokból).
Get Moded!
-
Sundesz
őstag
válasz janicroft #9220 üzenetére
Azért ez nem teljesen így van. Egy optikai meghajtó nem bír annyit működési elve miatt, mint egy winchester. És a legagykrabban előforduló hiba PS3 esetében a blu-ray meghajtó bekrepálása. Szóval én örülnék ha lehetne vinyóra másolni, és még a töltési idő is lecsökkenne.
Hörcsög Powa'
-
DM-Fan
nagyúr
válasz janicroft #9220 üzenetére
Szerintem sincs igazad. A PS3 leggyengébb pontja köztudottan az olvasó, ez a gépek igen nagy százalékában cserére szorul 1-1,5 év után, aktív használat mellett. Teljesen más volna a helyzet abban az esetben, ha ezt az olvasót mondjuk csak filmnézésre használod, mert ott elindul egy végpontból a fej és szépen halad végig a lemezen, egyenletesen, ahogy játssza a filmet (lásd: Pioneer DVD-lejátszók, amik akár 10 évet is elmennek hiba nélkül - nem véletlenül adnak rá 36 hónap gyári garanciát). Egy játéknál mi történik: állandóan máshonnan olvas a fej, elindítod a játékot - betölti az aktuális pályát, ahol abbahagytad a múltkor. Hopp, elrontod, töltheti újra - visszaugrik. Valaki más játszik - megint máshol a fej. Multiban x pálya jön, azt kell tölteni, a következő körben a lemez másik felén levőt. A fej össze-vissza ugrál, fókuszál ezerrel, hatalmas adatmennyiségeket olvas be. Ezt hosszú távon érthető módon nem bírja, nem erre lett kitalálva. Nem véletlen, hogy a PC-s játékoknál is megszűnt az az opció, hogy választhatsz, hogy mekkora méretű install-lal pakolod föl a játékot: egyrészt, mert gyorsabb az elérés és a töltésidő, ha rögtön vinyón van minden adat, másrészt már eleve swap-elt formátumban kerülnek föl a vinyóra az adatok, ezért megintcsak gyorsul a játék, nem akadozik.
A winchester az olvasóval szemben sokkal strapabíróbb, nekem az egyik vinyóm a jelenlegi gépemben is a hatodik évét tapossa és megy minden nap. Hibamentes, gyors. Arról nem beszélve, hogy ha a vinyó szarik be a PS3-ban, 5 perc alatt kicserélem. Játszd ezt el az olvasóval!
Nagyon sokunk által régen várt opció, hogy a PS3-as szoftverek telepítésekor ki lehessen választani, hogy opcionálisan települhessen a teljes játék a vinyóra és a lemez csak az indításhoz kelljen. Ilyen tekintetben ma is nagy a szórás a fejlesztők közt, mert egyes játékok (pl. GT5P, Bioshock) pl. jelen pillanatban is fölmásolják az adat nagyrészét a vinyóra és a lemez csak ellenőrző szerepet tölt be. Szerintem is korrekt lenne, ha a user dönthetné el, hogy megér-e neki annyit az olvasó hosszabb élete, hogy vinyókapacitást áldoz érte. Szerintem egyértelműen megérné, különös tekintettel arra, hogy akkora vinyót raksz a PS3-ba, amekkorát nem szégyellsz.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz janicroft #9228 üzenetére
Nem. Arra lett kitalálva anno a technológia (zenei CD, majd később a DVD), hogy elindítasz egy lejátszást és viszonylagos nyugalomban, folyamatos haladás mellett a fej beolvassa a lemezen tárolt adatot. Más kérdés, hogy az igények túlhaladták a technológia képességeit. Amire Te gondolsz, az a winchester. Egyetlen optikai meghajtó sem tolerálja hosszú távon, hogy ide-oda ugrál a fej és réteget vált az optika. Működik, de az élettartamot igen hátrányosan befolyásolja.
Átlag hány optikai meghajtót cseréltél eddig a PC-idben, míg vinyót egyet sem? Szerintem az arány közel sem 1:1.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz janicroft #9232 üzenetére
Egyetlen optikai meghajtót sem cseréltél eddig? Jó isten, mikor szálltál be a PC-használók táborába?
Én meg pont azt látom, hogy a régi meghajtók (lásd pl. az én Sony írómat) bírták jobban a gyűrődést, szemben a mai tömeg-gyártott szarokkal. Végülis igazad van, tényleg más színvonalat képviselnek a mai meghajtók: szarabbak, kevesebb anyag van bennük és kevés a prémium gyártó által összeszerelt (értsd. pl. japán) termék. A PS3 meghajtójával is ez a baj - valami gagyi beszállító terméke. Utólag Panasonic olvasófejet szoktak belerakni a szervizben és az "egy fokkal" jobb.
Szerintem nyugodt szívvel összehasonlítható egy 10 évvel ezelőtti optikai meghajtó egy maival: a technológia alapelve, a mechanika ugyanaz, csak az olvasófej maga változik. Ráadásul sajnos a Blu-Ray olvasófejek sokkal érzékenyebbek, mint a CD/DVD-olvasófejek voltak, szóval szerintem abszolút nem igaz, hogy jobban bírnák a gyűrődést.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Siera
senior tag
válasz janicroft #9275 üzenetére
kosz a valaszt.sajna en csak neten tudok rendelni,mert videki vagyok.de azert vicces hogy hasznalt pst ujkent arulnak.
most nezem 576 akcio csak 85 ezer hurra xD.sztem konzolvilagtol rendelem.aztan befenyitem oket ha vmi nem koser .amugy neked mennyi volt a szallitasi koltseg ?
[ Szerkesztve ]
-
Paarthurnax
senior tag
válasz janicroft #9393 üzenetére
****ába, pedig most vettem meg a kormányt is. A végén még megveszem az új NFS-t... GT5P már rongyosra játszottam, szinte mindenből arany van, egyedül az F1-es autót nem vettem még meg, de mire megjelenik a teljes, talán meg tudom majd venni az F1-et.
Diablo 3 - BoGyesz#1484
-
DM-Fan
nagyúr
válasz janicroft #15101 üzenetére
Hát, pedig ez van. Az a nagy helyzet, hogy a játékkészítők egyre inkább olyannyira elvetik a sulykot a játékok fejlesztésénél, hogy még a PC-iparág - ami egyébként hihetetlen sebességű fejlődésben van - sem tud lépést tartani velük. Jó néhány új cím olyan VGA-t követel meg a teljes pompában történő futtatáshoz, ami még meg sem jelent, vagy csak épphogy (lásd. pl. a legutóbbi esetet a Metro 2033-val és a Fermi-vel).
A konzolokkal az a nagy probléma, hogy ugye a hardveres felépítésük adott, a játékok viszont a fent említetteknek megfelelően egyre nagyobb ütemben követelik az egyre nagyobb hardvereket.
Ezért nem gondolom, hogy sok lenne hátra a PS3 életciklusából. Véleményem szerint a PS3-ról való elmélkedés közben nem szabad a PS2 példáját, életútját és életciklusát alapul venni, amely konzol már a tizedik életévében jár, mert olyan látványos lépésekkel nem ment előre a játékipar a 2000-es évek első felében, mint a másodikban, különös tekintettel a HD-korszak, a többmagú CPU-k/GPU-k, illetve az újfajta renderelési/fizikai modellezési eljárások elmúlt 3-4 évben történt beköszöntére. Most sokkal rövidebb ideig szolgál ki egy hardver egy játékost, a fejlesztési irányok megsokszorozódtak, a számítási igény napról napra növekszik.
A PS3 konstrukcióban erre nem volt felkészülve, ezt a Sony is tudja, ezért nyomja szerintem, hogy 2012-ben új konzollal szándékszik előállni. Ha belegondolunk: 2006-ban jelent meg a PS3 és 2012 végére prognosztizálják a PS4-et. Az azt jelenti, hogy a PS3 életciklusa alsó hangon 6 év, ami szerintem a mai fejlődési ütemet figyelembe véve mindennek nevezhető, csak kevésnek nem, sőt, szerintem túlzottan is sokat vár a Sony. Egy PC-s hardcore gamer jóformán évente (de kétévente mindenképp) legalább részben konfigot cserél, ezért cserébe azt kapja, hogy akár fullHD felbontásban, maximum részletezettséggel tudja játszani a legújabb játékokat. Nyilván ez sokkal többe kerül, mintha konzolt vesz (bár ugye legtöbben sajnos warez-zal spórolják össze az új PC-alkatrész árát és így már mindjárt ugyanott vannak, mintha PS3-ra vásárolnának játékot - többek közt ezért is drágák a játékok), viszont az grafikai élmény jóval a konzol által nyújtottak fölött áll - nézheti a tesszelációt, DX11-ben játszhat, élvezheti a PhysiX nyújtotta előnyöket, ergo sokkal szebb a játék.
Pont ezért tartanám előnyösnek, ha a konzolgyártók nem a jelenleginek megfelelő helyzetre rendezkednének be. Ma már nem lehet azt megtenni, hogy kiadok egy architektúrát és 5-10 év közötti intervallumú ideig hozzá sem nyúlok. Szerintem szemléletváltásra volna szükség. Ha konzolgyártó lennék, én 2-3 évente kiadnék egy új gépet, a játékokat pedig lépcsősen fejleszteném: átjárhatóak lehetnének a címek, pl. a PS5-re megvásárolt vadiúj játék futna a korábbi PS4-en is, szerényebb grafikával, kikapcsolva azokat az effekteket, amit a PS4 hardveresen nem tud lekezelni. Ugyanakkor a PS4-re megjelent címek gond nélkül futhatnának teljes pompájukban a PS5-ön is. Ezt az átfedést visszafelé egy konzolra mindig meghagynám (PS5 cím fusson a PS4-en, PS6 cím fusson a PS5-ön és így tovább), így az egyel korábbi modell birtoklói is mindig tudnának játszani a legújabb címekkel is és így szavatolnám, hogy 5-6 évig használható legyen egy konzol, de megadnám a lehetőséget azoknak, akik már előbb tovább akarnak lépni. A visszafelé kompatibilitás pedig teljes körű lenne (tehát a PS6 tulaja tudjon játszani a PS3, PS4, PS5 játékaival). Persze ez nem egyszerű dolog, ha így ugrál a gyártó az architektúrák között, mint a Sony, aki most Cell-re alapoz, de a következő konzolját meg inkább a jelenlegi asztali PC-khez hasonlóvá kívánja tenni, mert leprogramozni, emulálni a másik környezetet erőforrás-igényes és bonyolult, szóval kéne egy jól körülhatárolt irány. Egyelőre ennek én hiányát érzem, ami nem is csoda, hisz a fejlődés nagyon gyors.
Szóval ha neked a látvány a fontos és elsődleges, akkor neked PC-n kéne játszani és azt folyamatosan szinten tartani. A konzolok szerintem egyre kevésbé fogják tudni szavatolni azt, hogy megjelenésüktől időben távolodva brutális grafikát tudjanak produkálni, hacsak nem váltanak szemléletet a gyártók.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...