Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoca929

    aktív tag

    Sziasztok!

    Nemrégiben vásároltam rohangálós autónak Pest megyén belülre( Budapest széle és M0-s körgyűrű) egy Seat Ibiza 1999-es 1.9 SDI AEY motorkodú 64le autót.
    Első szerviz megvolt, a kocsi rendben van, indul hidegen melegen tökéletesen, jön megy-fékez, viszont számomra kicsit irreális a fogyasztása.
    Az átlaga konstans 6.5l ami nem hangzik soknak valakinek,viszont itt nagyon nem erre számítottam, illetve nem is ezért vettem a kocsit,mivel ezt egy 2.autónak használt bmw dízel is tudja, télen,nyáron,sőt igazából kevesebbet is ilyen üzemben .
    Tudom, a szerviz és egyéb díjakat ne nézzük, nem ez a konkrét kérdés, hanem az, hogy miért lehet, hogy egy alig 1000kg-os kisautó normál használat mellett mondjuk vegyes, de inkább országúti üzemben a 4.5-5l körüli hozandó érték felett teljesít minimum 30%-al?!
    Több helyen utánaolvastam és valóban soknak mondható ez már , legalább 1-1.5l-el az átlag felett van.
    Ötlete valakinek? Adagoló,porlasztó,légtömegmérő,vagy miféle beállítást kell megnézni rajta? Vízhőfok áll mint a cövek a helyén, jól indul, melegszik, ezzel nincs gond.
    A segítő válaszokat megköszönném a hozzáértőktől.

    [ Szerkesztve ]

  • zsoca929

    aktív tag

    válasz Danex #128754 üzenetére

    Sajnos mindenhol ennyit olvasok, mondanak, de már kiokosodtam, elvileg a vízhőfokjeladó a rossz, azért ad több ideig az elektronika túl sok anyagot.
    A másik pedig, hogy javarészt a város körül van használva a kocsi, városi rövid távokra nem igen. Tehát ez sem játszik közre.
    Köszi azért a segítséget természetesen! :R

Új hozzászólás Aktív témák