- Mesterséges intelligencia topik
- Synology NAS
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Windows 11
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mercutio_
félisten
válasz
spanyoll #70495 üzenetére
Pár fotó elkészítése minimum 30-40k, csak én sokallom ezt azért, hogy a szaros expógombot lenyomja a photography?
Érzed a párhuzamot?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Ear001
addikt
Az alváz szó leírásáért mindenki találja ki, hogy milyen büntetést rósz ki magadra. Vagy 35-40 éve nem nagyon épül személykocsi alvázzal.
Amúgy elég optimista kalkulációkat látok itt. Ahogy nézem, nyíltak elöl a légzsákok, rendesen újralufizni, burkolni egy ilyen kocsit magában is elviheti azt a 1.5 milliót.
-
Freddy76
addikt
válasz
aleister #70494 üzenetére
A "gyűrődőzónák alakváltozása" kifejezés nem tudom, helyes-e szakmailag, de szerintem igazad van. Nekem egy audis mérnök ismerősöm azt mondta múltkor (amikor egy haver jobban törött BMW-at akart venni), hogy a mai autók nem attól biztonságosak, hogy kemények, mint a beton, hanem attól, hogy minden lemez, illesztési szög, ív, gyengítés (hogy ott hajoljon, ahol kell) sok-sok számítás és teszt eredménye. Ha nem úgy raksz vissza valamit, lehet, hogy külsőre patent, és úgy is néz ki, de nem biztos, hogy az.
Olyan, mint a mai bukósisakok. Egy régi bukósisak kemény, és belül vastagon bélelt szivaccsal. Ha ütközöl, a kemény réteg nem törik, és remélhetőleg a szivacs megfogja a fejedet. A modern bukósisak ellenben törik. Törik, de okosan, pókhálósan, elvezeti az energiát. Szerintem ilyen lehet az autóknál is.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
mikrofon
veterán
válasz
Freddy76 #70505 üzenetére
Bukosisakról fogalmam sincs, de az autós törés pont így van ahogy leírod.
Csak annyit tudok hozzátenni, vannak benne olyan hajtások, kikönnyítések és merevítések, amik egyszer tudnak jól működni. Utána, hiába javítják, kalapálják, forrasztják, sosem lesz olyan, de még meg sem közelíti az eredeti tulajdonságot. Ezeket mind cserélni kell/kellene... Különben a töréstesztes sok csillag kb egyre csökken, ha azoknak az elemeknek újra védenie kellene ütközés miatt.....Kő kemény mérnöki számítások és szimulációk vannak ezek mögött.... Ez már nem az a fajta biztonsági megoldás mint a régi Volvók esetében....
-
aleister
veterán
válasz
Freddy76 #70505 üzenetére
Tudtommal ez a terminus technicus, de itt kb véget is ér a tudományom. Az biztos, hogy tudatos gyengítések vannak a felépítményben, hogy a "gyengébb ellenállás" elve alapján az gyűrődjön, horpadjon,és arra legyen elvezetve a keletkező erők/ellenerők java.
Úgy hallottam, hogy akkor van baj, amikor szakszerűtlenül javítanak, ami jelen esetben pont nem mókolás, hanem túlzott erősítés, így ezek a zónák már nem látják el a feladatukat.(#70502) Ear001
Felhívtam egyébként. Egy roncstelep vette fel. Az összes első légzsák kinyílt. A Mazdás totyikban 2 misi alatti javítási költséget mondtak rá, ami elgondolkoztató vétellé teszi a dolgot...
...olyannyira, hogy állítólag már viszi is valaki..Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Freddy76
addikt
válasz
aleister #70508 üzenetére
...aki feltehetőleg megcsinálja és eladja valakinek, aki örömmel megvesz egy korábban éppen csak tört de szakszerűen javított autót. Általában az ilyeneket olyanok veszik, akik nem maguk használják utóbb.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
aleister
veterán
válasz
Freddy76 #70509 üzenetére
Így van.
Be van állítva az email értesítés a Mazda 6-ra. Kíváncsi vagyok, hogy mikor látom viszont 7-ért.Kár, hogy nem lehet kommentelni a hirdetések alá. Rogyásig van kamu, átverős tételekkel. Alsó-közép felszereetségi szint meghirdetve top-ként, évjárat megtévesztések, SD jelölés használata miközben nincs is napfénytető a képek alapján a kocsin, stb.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
rbalint88
addikt
válasz
aleister #70508 üzenetére
A terminus technicus a padlolemez. Egyebkent ez meg siman mentheto allapot, de joval nagyobb munka, mint aminek ranezesre tunik. Egyebkent ezt egy maszek Mazda szervizesnek eri meg megvenni sajat maganak, aki tud hozza gyari javitoelemet szerezni.
Ismeros a fonodo felujitasa utani napon fordult ki a villamos ele (masfel evig megszokta, hogy nem jar), 1M volt anyagaron a volvo s80 helyrerakasa. Pedig csak az ajto nyomodott be es eldurrant a fuggonylegzsak es oldallegzsak... -
*Ropi*
félisten
Most már azt is tudjuk, hogy az Excel a legjobb képszerkesztő.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
Studi
addikt
válasz
Freddy76 #70469 üzenetére
Azért ezzel picit szeretnék vitatkozni. Biztos, hogy érdemes annyira sietnünk, hogy akár az alap, 145 lovas benzines 6-os erejére azt mondjuk, hogy kevés? Tényleg ki kell előzni azt a kamiont a szerpentinen? Nyerhetünk annyit azzal a manőverrel, mint amennyit veszíthetünk akár egy 300 lovas kocsiban is?
Tudom, hogy felgyorsult a világ, de asszony 75 lovas, érzésre tragikusan fos Golfja is bőven elegendő arra, hogy megrakva biztonságosan közlekedjünk vele akár autópályán, akár hegynek felfelé, a megengedett, vagy épp a józan ész által diktált sebességhatárokon.
Bálint is jön mindig, hogy defasza, az Alfa harmadikban is elkapar. Tényleg szükség van erre a közutakon?
Én nagyon szeretem az autókat, és ha úgy tartja kedvem igen dinamikusan is szoktam autózni, de ettől nekem nem áll fel. Mégis a nőket szeretem. Ilyenkor mi van? -
-
Real_Necro
veterán
163 lovas a mondi, olykor en is kevesnek erzem, pedig nem megyek vele mint az orult. Vissza ulni a 90 pacis astraba nem annyira kellemes.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Studi
addikt
válasz
Ear001 #70517 üzenetére
Tulajdonképp mindegy, nem tartanék alulmotorizáltnak egy autót, ami 10 másodperc alatt van 100-on. Tudom, van jobb, lehet jobb, de biztos, hogy kell jobb? Biztos jó irány az, hogy egyre nagyobb tömegű, erejű autókkal kerülgetjük egymást az úton?
A kérdéseim abszolút teorerikusak, mert a piac azt mutatja, hogy igen, ez kell. Csak az autók egyre nagyobb pusztítóereje nem párosul növekvő felelősségtudattal az utakon. Nem Freddynél, nem nálunk, általánosságban.
Én a közlekedésbiztonságot nem az önvezető autókban látom, sokkal inkább az amúgy értelmetlen erejű, tömegű járművek korlátozásában. Teljesen tisztában vagyok azzal is, hogy ez amúgy lehetetlen.
De jobb lenne, ha az utakon mindenki lenyugodna a peetsába, kivárná a sorát, és elfogadná, hogy ez bizony egy olyan társasjáték, ahol alkalmazkodnunk kell egymáshoz, és nem a Need for Speed, ahol ha lecsúszunk az útról majd újrakezdjük.
(#70520) cOxeR: szerelemben nincs határ, viszont az 50-90-130 adott
[ Szerkesztve ]
-
m3ss
veterán
azert ha sportosan vezet az ember, tenyleg nem okoz sok elmenyt egy 1.4 tonnas 165 pacis auto. benne ulnek meg 2en es egy ures swift is dinamikusnak tunik majd hozza kepest. nyilvan normal kozelekdesre eleg..sot ez meg fel is megy az emelkedore.
"Nem biztos, hogy a lóerő az a mértékegység, ami elégnek vagy elégtelennek tűnik egy adott autóban. Inkább Nm lesz az szerintem."
amugy ja, inkabb a nyomatekot erzi az ember normal kozelekdesnel. lehet freddynek is inkabb az tunt fel, hogy a 2.5es 256 nm 3250-nel, a kisebbik meg uekkora fordulaton lehet csak 170-200 korul van. az meg erezheto kulonbseg.
(#70521) Real_Necro naja meg megszokod es utana keves. en is allandoan ezen gyotrodom h hogyan kellene tobb pacit csinalni a miataba
ures tankkal 100as benyaval, egyedul, teli konnyu kerekkel, hidegben majdnem jo. de nyaron, ketten melegben teli tankkal +1.5 kg kerekenkent es mas auto
(#70518) te kis csiptuningos bojreszer most belegazoltak a lelkivilagodba mi?
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
aleister
veterán
Mondeoban már én is futottam bele olyanba, hogy 150 körüli teljesítmény mellett kifejezetten lomhának éreztem az autót. Cimbi céges Hunday sedanja detto ilyen. Mondjuk ezek nehezebb összsúlyú mid-sized sedan-ok.Pl a szaksajtó direkt kiemelte, hogy Mazda 6-ok a konkurenciánál 100-200 kilóval könnyebbek. Ezért is lepődtem meg, hogy lomha lenne a 165 lóval.
Én a teljesítményt egyébként kifejezetten nem a száguldozás miatt tartom fontosnak. Sokkal inkább a vészhelyzet elkerüléselése a kiegyensúlyozott teljesítmény végett.
(#70511) rbalint88
Padlólemez? Szerintem összemosódott benned a két szál.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
mikrofon
veterán
-
Novics
senior tag
Szerintem előbb fognak az önvezető autók kizárólagos gyártása miatt kihalni a közúti tankok az utakról, mint hogy szabályozói oldalról be lehessen tiltani őket, mivel a döntéshozók és haverjaik is ilyenekkel furikáznak. Kb fegyverkezési verseny van az utakon. A helyi vállalkozó felesége kap egy tankot, akkor kénytelen vagyok én is venni az asszonynak meg a gyereknek, nehogy az a hülye megölje snapchatelés közben. (Tuuudom, nagyon durva általánosítás...)
Aki részelni akar, az menjen versenypályára, ne a közúton állatkodjon. Igaz ez motorosra, autósra, de kerékpárosra is.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Real_Necro
veterán
-
aleister
veterán
válasz
Novics #70528 üzenetére
Az önvezető funkció jórészt az elektromos vagy hybrid autóknál jellemző, amik pont bitang mód gyorsulnak, ráadásul nehezebbek is egy robbanómotoros autónál. Szóval minden tekintetben kimerítik a közúti tank fogalmát.
Így ez az okfejtésed nemigen állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
#31733248
törölt tag
"Biztos, hogy érdemes annyira sietnünk, hogy akár az alap, 145 lovas benzines 6-os erejére azt mondjuk, hogy kevés? "
Nem, ez önmagában szerintem egyáltalán nem kevés. Inkább arról van szó, hogy ennél a kategóriánál az is egyre általánosabb elvárás, hogy ne kelljen visszakapcsolni a jó gyorsuláshoz, ne kelljen motort bőgetni. Ehhez vagy nagyobb lökettérfogatú benzines (magasabb fogyasztás és ár), vagy turbós (kompresszoros) motor kell. Személyes tapasztalatól mondom, hogy a 150 lóerős turbódízel Octavia az ugyanolyan erős benzines turbóhoz képest komoly visszalépés. Az összes dízeles ismerősömnek az az első dolga, hogy elkezd csodálkozni az 1.4 TSI-n, mennyire csendes és kulturált. A dízelhez képest tényleg ég és föld.
-
aleister
veterán
válasz
#31733248 #70532 üzenetére
"Az összes dízeles ismerősömnek az az első dolga, hogy elkezd csodálkozni az 1.4 TSI-n, mennyire csendes és kulturált. A dízelhez képest tényleg ég és föld."
Na erre megint kíváncsi vagyok.
Anno a 175 pacis dízel M6-nál valahol 110-120 között elkezdtem hallatszódni a menetszél. Izmosabb gyorsításnál nagyon kellemes feldörmögött a motor, de max ennyi. Valahol olvastam, hogy a szaksajtó szerint gen 3-as modellnél csendesebb lett a dízel, mint a benzines.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
rbalint88
addikt
A 10-sec 0-100 csaknazt mutatja meg, hogy padlon hajtva hogy megy az auto, de a hetkoznapi hasznalhatosagban a nyomateknak sokkal nagyobb szerepe van. Most a suzukival jarok (splash 1,2 16 vampir, 86 low, zero nyomatek), uvegelve tok jol megy, de gyakorlatilag 50 felett barmilyen gyorsitas visszagangolassal jar, ha nem akar az ember bogetve kozlekedni. Az alfanal meg nyomok egy cm-t a pedalon es kellemes megindul. Nem a csucsteljesitmenye keves a 165 lovas mazdanak se, hanem normalis kozlekedeshez doglott, nem eleg nyomatekos. Es egy ekkora autoval nem feltetlen akarnak boyracerkedve bottal kavarni allandoan, ha a fogyasztast alacsonyan akarjak tartani.
Pl havernak van egy 1.2 tsi jettaja, semmi tuzijatek, epp eleg a teljesitmenye a bogremotornak is (105lo), viszont a turbo miatt nem kell szenne forgatni es ilyen szempontbol sokkal elhetobb, mint az 1.6 szopo, amit valtott. -
Real_Necro
veterán
válasz
aleister #70533 üzenetére
Sogorom nem regen vett egy 10 eves A4es Audit. A 7 eves Mondeomhoz kepest az eleg traktor. Mindketto 2.0 dizel.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Novics
senior tag
válasz
Real_Necro #70529 üzenetére
És mondta azt itt bárki is, hogy az amcsik normálisak?
Ali
Az önvezető autókat csak azért kevertem ide, mert szó volt róluk, és szerintem akkor lesz kb rend a közutakon, ha csak és kizárólag önvezető járművek közlekednek rajtuk. (És senki nem töri fel a rendszerüket.) Amíg egyetlen humanoid kezében kormány lesz, addig menni fog a verseny, hogy azért kell nagyobb autó, hogy ha a másik hülye nekem jön, akkor több esélyem legyen túlélni. (Pl egy kis Suzi egész jó kis autó közlekedni, de az említett hölgy ellen kb esélyed sincsen a túlélésre, hiába voltál teljesen vétlen.)
De ez is a hülye fogyasztói társadalom következménye. Hogy mindenből újabbat, nagyobbat, gyorsabbat, stb... vegyen az ember. (Pl nevelőfaterom, és a TV. A 120-as nem elég, most 135-öst kellett venni, pedig a másik is teljesen jól működik. De ezen még jobb lesz meccset nézni.)
Ugyanakkor tudom, hogy a fogyasztás mozgatja a gazdaságot, és ha minden kütyü elmenne 10-20-30 évet, akkor beborulna az egész rendszer.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
#31733248
törölt tag
válasz
aleister #70533 üzenetére
Autópályán a mérések szerint ugyanolyan halk a dízel, mint a benzines, de (szerintem és ez szubjektív) kellemetlenebb az orgánuma. Ugyanakkor városban sokkal hangosabb és kulturálatlanabb, kb. négyszer olyan hangos alapjáraton, mint a benzines. Na itt valami brutális a különbség. És akkor még a rezonanciáról nem is beszéltem.
-
Freddy76
addikt
Igen, kevés, a 192 lóhoz és a hozzá tartozó nyomatékhoz képest. Én évi 35e km-t megyek, ebből legalább 25-öt pályán, 140-150 tempóval. Nem mindegy, hogy az autóban a normális motorhangot hallom, vagy a már-már kellemetlen kihúzott motor hangját. Emellett egy előzésnél sem mindegy. Nem megyek bele állat előzésekbe, nem vagyok kamikaze, de mint tudjuk (vagy nem tudjuk, de akkor is így van), az előzés a normál vezetési műveletek között a legveszélyesebb, és egészen addig veszélyes, amíg vissza nem térsz. Ha befejezek egy előzést 250 méteren, pont 70 méterrel kevesebb ideig vagyok veszélyben, mintha 320 méteren fejezném be. Feleségem pláne biztonsági autós, de még ő is úgy gondolja, hogy megnyugtató az erős motor.
Etttől függetlenül tökéletesen élhető a 165 lovas is. Kicsit bántóbb lesz nagy tempónál, kevesebbet fogsz előzni (nem feltétlenül azért, mert nem lenne rá képes, hanem azért, mert nem mész bele az előzésbe inkább), de megszokod. Én nem venném a 165 lovas szívó benzinest, inkább vennék egy turbós dízelt vagy benzinest.
Amúgy a lóerő - ahogy fentebb is írták - nem sokat számít. A 140 lovas Passat soha nem volt gyenge, mert 1800-2800 között baromi erős volt a nyomatéka, bármilyen előzést lazán megoldott.
Persze van az a kategória, amit én sem értek. Pl. nem értem, hogy az Alfa Romeo Giulia Veloce miért nem elég bárkinek 280 lóval, miért kell 310.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Ear001
addikt
válasz
Freddy76 #70539 üzenetére
Azt hiszem a dolog még ennél is bonyolultabb. Ott vannak például a Toyota hibridek. Az újabb generációkban van Power meg Eco állása az autónak. Az utóbbi nekem olyan, mintha folyamatosan zselében haladna a kocsi, a Power meg a normális haladásra képes beállítás, de alapvetően semmi difi nincs közöttük, csak annyi, hogy a gázpedál potméter állásához éppen mekkora motorerő társul. Nem változik tőle a hibrid vezérlés, a váltó program, semmi, csak az, hogy mennyire kell taposni a gázpedált.
Az Eco ugye a jó fogyasztás záloga lenne, a szép finom pedálkezelésé, de én a Powerrel nagyjából 1.5 literrel kevesebb üzemanyaggal jártam el, mert egyszerűen jobban illet a vezetési stílusomhoz. A lőerő, nyomaték meg ugye nem változott.
Aztán ott a modern hangmenedzsment. A dörmögősebb, kaparósabb, hangosabb autó jobban gyorsul az agyunk szerint, és ma már, amikor egy csomó autóban bizony a hangszórókból jön a motorhang, bizony ezzel is játszanak a gyártók. Néha a sport gomb nem is csinál mást, csak feltekeri a volumét meg leveszi a kormányrásegítés mértékét.
-
cOxeR
Ármester
válasz
Freddy76 #70539 üzenetére
Vélhetően azért mert egy “dömper”-t szeretne sportautóként használni. Amugy kb ugyanaz lehet, mint nálad.
Kipróbálta és ha már vesz akkor olyat vesz ami jobban megy, ha megengedheti maganak.
Én is 1 évet pöcsöltem mire kiszenvedtem magamból, hogy ha már hobbi auto akkor az ne a kisebb teljesítményű legyen hanem a nagyobb.
Sokat számít amúgy akar csak +8-10% le+nyomaték.
Egyikkel elégedett vagy a másikkal meg vigyorogsz.[ Szerkesztve ]
-
Freddy76
addikt
válasz
Ear001 #70540 üzenetére
A Mazdán is van "sport" állás. Ez három dolgot csinál: egyrészt visszavált, tehát folyamatosan magasabb fordulaton tartja a motort, érzékenyebb lesz a gázpedál, pöccintésre ugrik, padlóra kipörög, és lesz egy morcos, kissé durva motorhang. Ez utóbbi nem hangszóró, de nem is természetes, a Mazdánál mindenféle mérnöki trükkökel oldják meg, a MX5 esetében pl.:
"A tiszta égésű Skyactiv-motorok maguktól nem szólnak túl izgalmasan, még viszonylag nyitott rendszeren át sem. Lent ezt a tiszta zajt halljuk, feljebb viszont már tényleg nem volt elég goromba a jelleg. A mérnökök rájöttek, hogy a tiszta a motorhangot az adja, hogy az alapzajnak mindig egész számú harmonikusai keverednek hozzá az összhangzathoz. Honnan vegyenek plusz morajt, amivel lehet játszani?A kartertérből. Meglékelték a szelepfedelet, ezt az ágat hozzákerverték a szívócső lékeléséhez, s amit kaptak, gumicsöveken a műszerfal vázának tartójához vezették, de közbeiktattak egy membránt. Kicsit elhangolták a hullámhosszokat, hogy egészek helyett töredék felharmonikusok is megjelenjenek, és máris megkapták a gonosz hangot, amire vágytak. Zseniális, pofonegyszerű.
Kellett volna még egy kis mechanikus felhang, egészen pontosan egy 350 Hz-es zaj, ne kérdezzék, ezt számolták ki. Ennek forrását a differenciálmű felett, az azt tartó elemnél találták meg. Hogy pontosan a kívánt hullámhosszon szóljon, rátettek egy-egy kis hangolófület az öntvényre, hogy nehezebb legyen. Értik, mindenütt tömeget próbáltak spórolni, erre itt meg hozzáadnak... Alig egy év munkája kellett hozzá, hogy megkapják az elrontott géphangot. Nem cicóznak, az viszont valóban isteni, ahogy az MX–5 szól – a Mustang tervezői vehetnének leckéket Hirosimában" (Totalcar)
Valami ilyesmi van a 2,5 literes sportfokozatában is, nem hangszóró, de nem is természetes a hang. Ennek egyébként van egy lényeges haszna: amikor berakom S állásba, és nyomok egy erős gázt, hirtelen tíz centit nő a f@szom, és ez nagyon jó érzés.
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Ear001
addikt
válasz
Freddy76 #70542 üzenetére
És csak hogy ne legyenek annyira fényesre szopva a Mazda tervezők. A legjobbnál is van jobb..
-
aleister
veterán
válasz
#31733248 #70538 üzenetére
Melyik tesztet nézted?
Ezen adatbázis alapján valóban alapjáraton hangosabb a dízel, viszont van ahol (tán 80-nál) meg halkabb. De ezek a 2016-os modellre vonatkoznak. Én a 2017-est vezettem, aminél módosítottak a zajszigetelésen, és erre a ráncfelvart variánsra írta a szaksajtó, hogy csendesebb a dízel, mint a benyás. Azért akarom ez utóbbit tesztvezetni, mert a gázolajos társának alapjáraton egész egyszerűen nincs hagnja. Nulla. Zérus. Nem tudtam, hogy jár-e a motor, vagy áll a kocsi. Innét kezdve ennél már nemigen lehet halkabb a benyás. Legalábbis a sofőrülésből. A többi meg nem érdekel.(#70537) Novics
Jaja, érthető, meg több dologban igazad is van, csak az alapfelvetés volt mókás, miszerint a tankoknak a másajta tankok vetnek majd véget.
A megoldás valóban az emberi tényező kivonása az egyenletből.Engem egyébként sokkal inkább zavarnak a xenon fényszérók meg a rosszul beállított ledek. Az ilyenek miatt én már sok esetben már csak érzésből vezetek tök vakon. Mivel gondolom mások is így vannak ezzel, ezért ők szintén vesznek valami xenon szettet, így egyre több ilyen lesz az utakon, amiért egyre többen vesznek nagy fényerejű cumókat, és így tovább.
Pár év, és 5 lumenes légvédelmi reflektorokkal fog közlekedni mindenki.Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
-
Real_Necro
veterán
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Novics
senior tag
válasz
Real_Necro #70549 üzenetére
Dzsini szokott repkedni, nem?
Ali
A kiszorítást úgy gondoltam, hogy ha már az lesz általános, ha abba az irányba megy el a világ - aztán a fene tudja, hogy mi lesz -, hogy önvezető autókat gyártanak csak, akkor ki fognak kopni a mostaniak.[ Szerkesztve ]
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mesterséges intelligencia topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Politika
- Horgász topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- BestBuy topik
- Vicces képek
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!