Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qorthral

    őstag

    válasz #7059 üzenetére

    Üdv! :)
    Jó újra látni itt egyre több régi arcot! Meg persze az újakat is.
    Kíváncsi vagyok ki milyen csapatokat rakott össze!

    Pár gondolat / tanács vegyesen, ami eszembe jutott:

    - A kvali kezdetéig tetszőlegesen lehet módosítani a csapatokat
    - A versenyhétvégék között a népszerűségük és a teljesítményük alapján változik a pilóták / csapatok ára. Ezt ki lehet használni "pénzszerzésre", ha olyan komponensre cserél az ember, aminek az értéke nőni fog az árkalkuláló algoritmus szerint. Ezt lehet majd látni elvileg valamivel előre (sentiment). A rákövetkező hétvége előtt igény szerint persze vissza lehet váltani az eredeti komponensre (hiszen 3 ingyenes csere van) némi ingyenpénz kézhezvétele mellett.
    - Ki / mi lehet jó vétel (saját vélemény)?

    *** Verstappen, Perez, Ricciardo, Norris, McLaren, Red Bull
    ** Alonso, Raikkönen, Tsunoda, Russel, Alfa Romeo, Alpha Tauri
    * Hamilton, Bottas, Sainz, Stroll, Schumacher, Gasly, Alpine, Mercedes

    Kis magyarázat:

    Nyilván a Red Bull és a Meki nagyon erős, érdemes mindkettőből válogatni a csapatba. Kisebbek közül jónak tűnnek az Alpha Taurik és az Alfák. A bátrabbak próbálkozhatnak Alonsóval, Bottassal vagy a Ferrarisokkal. Lepattanó gyűjtésére jó lehet Russel vagy Schumacher is.

    Pár fontosabb szempont:
    - a legfontosabb az ár / érték arány. Pl Hamilton nyilván nagyon jó lesz, de vajon fog 2x annyi pontot hozni, mint a mezőny jó eséllyel 3. legjobb autójában a dobogókért harcoló Ricciardo?
    - potenciális árfolyamváltozás: a népszerű, hamar jó eredményeket szállító versenyzők ára gyorsabban nő majd, így különösen az alulértékeltnek tűnő versenyzők (Perez, Norris, Tsunoda) lehetnek jó vételek
    - Turbo Drivernek csak 20 milla alatti pilóta választható, így felértékelődik pl Perez, Ricciardo.
    - Hosszabb távra is tervezni kell, mert csak 3 ingyenes csere van, így nagyon megbolygatni nem lehet a csapatot (csak a wildcarddal).
    - A pontrendszer díjazza a pozíciószerzést és bünteti a kiesést, ezért jobb lehet egy közepesen kvalizó, de stabilan célbaérő és helyezéseket nyerő versenyző, mint egy 1 körön nagyon gyors, de sűrűn kieső / beragadó pilóta.
    - A csapatok ár / érték aránya jobb, mint a legtöbb pilótáé, ezért érdemes erősebb csapattal indulni és inkább pár pilótán spórolni, mint fordítva.

    Ki mit gondol?

    [ Szerkesztve ]

    PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

Új hozzászólás Aktív témák