- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qorthral
őstag
válasz hunnylander #353 üzenetére
Nem volt szerencséd Kobayashival, de ez mindenkivel megesik. Anno mikor betettem Buemit többször is az év során, rendre kiesett, vagy minimális pontot hozott. Most végre jól ment. Továbbá a Sauber is hosszú ideje szerepel nálam és eddig csak 1x alakítottak értékelhetőt.
Másfelől: Ha BIZTOSAN változtatni akartál, kár volt az utolsó pillanatra hagyni. Tudom vis maior, meg Te sem gondoltad, hogy nem lesz már lehetőséged változtatni, de tény, hogy 2 teljes hét van a csapaton alakítani és a szabadedzések fényében még a legvégén is vissza lehet állítani az eredetit, ha úgy alakul. Amúgy sztem Hamiltont nem merted volna megvenni a RBR ÉS a Renault helyett, ha egyáltalán kijött volna a pénzből, de nyílván utólag bölcsebbnek hangzik az elmúlt futamokon brillírozó csapat/pilóta megvételének gondolatát bizonygatni. Ha mindenképp meg akartad volna venni, beraktad volna hamarabb is, rögtön az azt megelőző verseny után. Egyébként szerintem egyáltalán nem buktál ezzel sokat, a RBR + Renault kombó nem sokkal hozott kevesebbet ezen a 2 futamon mint a Mclaren + valami vacak. A drágulásban sem volt akkora különbség. Plusz látva, hogy Button is milyen jól szerepel, amúgy is jó választás a Mclaren is, nem csak Hamilton és most még válthatsz. Az egyetlen lehetőség amit látszólag buktál, az Hamilton, de mondom, szerintem őt egyébként sem tetted volna be, ahhoz túl jónak tűnt a RBR és Kubica.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #353 üzenetére
Ha vígasztal kicsit én is elkedvetlenedtem és kb pontosan abban a cipőben járok, mint Te.
Pont a Török nagydíj előtt akartam lecserélni a Red Bullt, Mekire. Igaz én nem kerültem kórházba, de végül elbambultam a határidőt... Kobát is már egy ideje be akartam tenni, az elmúlt időben volt pár jobb futama, most Kanadára végül betettem erre Ő esett ki először. Pedig a rajtnál én is örültem.
Amúgy már az év eleje idegesítő volt, betettem Sutilt húzóembernek és pont az első két versenyen bénázott (még Liuzzi is jobban ment) utána a Red Bull miatt el kellett adjam, azóta persze tök jól megy csak most nincs pénzem visszavenni és még pár versenyig nem is lesz.
Az igazán nagy ágyúk meg időközben túl drágák lettek és ráadásul gyorsabban is nő az áruk, mint ahogy nekem a pénzem, szóval elég reménytelen a kiugrás, úgy érzem magam lassan mint a Merci. Ez az év elment, még elvegetálhatok, de lassan ideje lenne a következő idényre fókuszálni.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #473 üzenetére
Látom a tutit betetted már magadnak, a többi meg nem fontos.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #511 üzenetére
Jó ötlet. Be is spóroltam a csapatomba a mekit.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #511 üzenetére
Mi ez a negatív hozzáállás?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #511 üzenetére
Amúgy nem inkább a másik topikban kéne boncolgatni ezt a témát...?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #587 üzenetére
Jó mondjuk Te aztán tényleg nagyon belenyúltál, ehhez képet én nem tudom miért panaszkodom.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #600 üzenetére
Látod, látod... hogy jár az aki nem bízik a McLaren fejlesztési úthengerben...
Aztán ha lefőnek a következő futamon, és Mercedes 1-2 lesz akkor nem szóltam.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #600 üzenetére
Mindenképp várd meg a szabadedzéseket mielőtt lecseréled a Mercit Renaultra. Én úgy érzem, hogy Malaysiában közel egyformák lesznek teljesítményben. Igaz a Renaul picit olcsóbb, de a Mercinek viszont erősebb a pilótapárosa.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #639 üzenetére
Pont tegnap este néztem, akkor még bátornak gondoltalak, de valószínűleg jól döntöttél.
Bár gondolom még mindig fájhat, hogy az elején kihagytad a mekit.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #641 üzenetére
Akkor ezen a hétvégén közösek a céljaink, mindketten drukkoljunk kettős meki dnfért.
Akkor majd jól lemegy az áruk és beteheted őket.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #695 üzenetére
Könnyű neked! Nem kell azon rágnod magad, hogy melyik az a pillanat, amikor a legoptimálisabb lecserélni a bikákat a jávorszarvasra. Már ha le kell egyáltalán...
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #813 üzenetére
Értem, köszi.
Hihetetlen hogy Maldonado pont akkor talál magára amikor lecserélem.. Force Indiák meg sehol sincsenek
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
!Overdose!
őstag
válasz hunnylander #1115 üzenetére
Átszervezted magad?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Plutor
aktív tag
válasz hunnylander #1220 üzenetére
Így van a HRT-t ki kell dobni.
lesz még pár futam szerintem,ahol el sem fog indulni. -
DemonDani
addikt
válasz hunnylander #1365 üzenetére
nekem +2000 63 pont
Kegyetlen egy idény ez
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #1373 üzenetére
Psssszt... Ne adj nekik tippeket...
Hadd dobálják csak kifele...
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
attisx
addikt
válasz hunnylander #1455 üzenetére
Engem senki sem hívhat nyuszinak!
58 pont.
Egy fokkal jobb, mint Bahreinben...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
-Mike-
addikt
válasz hunnylander #1528 üzenetére
Mclarent dobd ki.
-
Qorthral
őstag
válasz hunnylander #1647 üzenetére
Nyilván, de a többiek sem fognak tétlenkedni. Én csak annyit mondtam, hogy a Ferrarit Mekire cserélni nem volt a legjobb ötlet és ezt tartom is. Majd meglátjuk
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
-Mike-
addikt
-
Qorthral
őstag
válasz hunnylander #1858 üzenetére
Grat és hajrá, csak így tovább! Lehet az még TOP1000 is év végére akár!
bobace: Persze, van, hogy lényegében muszáj változtatni. Idén egyébként is különösen trükkös a dolog az elképesztően kiegyensúlyozott mezőny miatt.
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #1926 üzenetére
Hiába köpik ki a lelküket. ha még ezzel együtt sem végeznek elég jó munkát. Ez a McLaren nem képes kihasználni azokat a lehetőségeket, melyeket anno a Renault, a Ferrari vagy éppen az elmúlt 2 évben a Red Bull ki tudott. Ezt jól mutatja, hogy már lassan 15 éve nem voltak képesek konstruktőri címet nyerni, holott a gyors autó és a jó pilótapáros sokszor megvolt (pl.: 2005). Ezek után talán nem is csoda, hogy a "sikercsapat" jelző helyett, manapság sok embernek inkább "az örök ígéretek csapata" ugrik be McLaren-ről.
McLaren név és történelem, sok éves közös munka és szép emlékek ide vagy oda, ez egy idő után már nem elég egy pilótának, akinek kedvenc hobbija a versenyek, valamint a VB címek bezsákolása (lenne).
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #1928 üzenetére
Az év eleji kerékcserék, valamint a technikai hibák ismeretében ezt egy kissé merész kijelentésnek tartom, de ha van személyes tapasztalatod mindkét oldallal, akkor nem vitatkozok.
Csináltak egy jó autót, ami jó eséllyel ismét nem lesz elég a VB címhez. Ez szvsz nagyobb blama mintha most egy kevésbé jó autójuk lenne, és kb. ugyanitt tartanának a bajnokságban.
A barcelonai quali bakit, a többször elbaltázott kerékcseréket és az előző futamon történt váltóhibát pedig nem nevezném pechnek. Pech szerintem az volt, amikor Maldonado kilökte, vagy amikor a német nagydíjon defektet kapott.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #1930 üzenetére
A technikai eredetű gond is emberi felelősség. Tervezés, minőség ellenőrzés, stb.
Mindenki szokott hibázni, de a McLaren-nél túl gyakran fordultak elő amatőr hibák az elmúlt durván 20 évben. A 98-as VB-t a leggyorsabb autóval is éppen csak hogy behúzták. Ekkor nyerték az utolsó konstruktőri címüket. 99-ben MS kiesése miatt viszonylag simán ment, bár Irvine(!) ott is harcban volt velük az utolsó futamig. Ugye a 2008-as is elég necces volt. Mindeközben technikai hibák sorozata, félretervezett autók, és sorolhatnám.
"Teljesen érthető, ha már nem tudnak Lewisért motiváltan dolgozni és nem kedvelik őt."
Ok és okozat. Hamilton miatt még nem bukott el címet a Mclaren, ellenben Hamilton bukott már el a csapat miatt. Az idei év például egy remek példa erre, így érthető, hogy már elege lett. A maximumot hozza, de ez sem elég, mert a saját csapata akarva vagy akaratlanul hátráltatja a sikerek elérésben. Ilyen szempontból viszont nem is illik össze Hamilton és a McLaren, mert míg ő a csapata folyamatos hibái ellenére is a maximumot nyújtotta minden versenyen, addig az állításod alapján a McLaren már nem tud motiváltan dolgozni érte.
Alonso-nak már van ebben tapasztalata: [link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #1933 üzenetére
Akkor, ha jól értem abban egyetértünk, hogy McLaren nem az a fajta csapat amelyik röstellne elbukni egy (vagy két) címet, ilyen okokból kifolyólag.
Ebből a szempontból a Renault (mai Lotus) volt igazán tiszteletreméltó, mert már a 2006-os szezon kezdete előtt bejelentett Alonso, hogy 2007-től már a McLaren versenyzője lesz, és ennek ellenére a távozása előtt még összehozták mindkét VB címet. Pedig a szezon végén állítólag még a csapatot is megvádolta: [link]
Szinte napra pontosan 6 éves a hír.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #1935 üzenetére
Még akkor sem tudtak igazán jól dolgozni, amikor "érzelmileg" minden rendben ment, ergo a szezon hátralévő 6 futamára garantált a DNF.
Erre lehet valahol fogadni?
Raikkonen és Alonso után most Hamilton-nak lett tele a hócipője, pedig ha valaki, akkor ő szinte oda született. Három, szinte teljesen különböző személyiség. Kétlem, hogy ez puszta véletlen.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #1939 üzenetére
A büntivel együtt valóban nincs jobb vétel Nála
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Új hozzászólás Aktív témák
- Dragon Age: Origins
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Háztartási gépek
- Óvodások homokozója
- XGS24 - Befutott a Dragon Age: Veilguard új előzetese
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen