- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- ASUS routerek
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
Iomega
őstag
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni, hogy mi lehet a probléma?
Mégpedig a jelenség, hogy napjában akár többször is megszakad a szolgáltató és a modem közötti kapcsolatot. 2 hete kezdődött.
Egy Motorola SB 5101E típusú modemről van szó.
Amikor lefuttatom a Windows hibakeresőjét, akkor azt írja ki, hogy a modem és a szolg. között kapcsolati probléma merült fel és javasolja, hogy húzzam ki a konnektorból a modemet, majd indítsam újra. Ha ezt elvégzem, akkor megoldódik ez a helyzet és megy tovább a net.
Ezért is gondolom azt, hogy esetleg a modemmel van valami probléma.?Ja, és ráadásul a modemen eközben minden led világít a szokásos módon. Volt korábban, hogy a szolgáltató javította a rendszert, akkor valamelyik led kialudt. Most mindegyik világít, mintha semmi probléma nem lenne.
Szerintetek , mi lehet a gond?Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz eketomy #17365 üzenetére
Ez ilyen helyi szolgáltatónak a saját nettje, nem upc , vagy t-home.
Napi kétszer szakad meg, ez átlagosnak mondható. Legalább 6 éve van meg ez a modem.
Az utóbbi időben , sosem alszik ki magától a led a modemen, ha valami nem stimmel.
Nem letöltéskor szakad meg, van, hogy csak be van kapcsolva a gép, majd mikor odaülök a gép elé, hogy használjam, akkor már él ez a probléma.
Egy modem újraindítás segít. Kipróbáltam, egy másik PC-vel is, azzal is ugyanígy csinál, illetve, okostelefonnal, rákapcsolok a wifin keresztül a netre, amikor ez a gond, akkor nem megy a net a telefonon sem.
Emiatt is gondolok arra, hogy talán a modemmel van baj, amit a szolgáltató cserélne is, csak nem akarom futni velük a köröket, mert ilyenkor az megy általában.
Ezért kérem a ti segítségeteket.Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz atos19881101 #17381 üzenetére
A szolgálattóval beszéltem és mielőtt kicserélnék, előtte kijönnek megnézni. Na ezt szerettem volna elkerülni, ilyenkor megy a ......
Miután áramtalanítottam a modemet, újraindult, azután befejezem a hibajavító lefuttatását a PC-n, a végén ezt írja ki. Ettől függetlenül működik a net. Ezt kell kb. 2x megismételni napjában.
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz atos19881101 #17383 üzenetére
Azzal nem próbálkozok, mert a szolgáltató nem díjazza. Már cseréltem ki kábelt korábban, majd valami más okból kifolyólag kihívtam a szervizes embert, egyből észrevette, hogy ők ilyen csatlakozót nem használnak, miért kellett belekotorásznom.
Ezzel támadott a szervizes.Melyik kábelre gondolsz egyébként?
[ Szerkesztve ]
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz atos19881101 #17387 üzenetére
A D-link routeremnek a kábelját csatlakoztattam rá. Jó ötlet, erre nem is gondoltam, hogy a kábel rossz lehet, mert amúgy meg megy órákig a net, úgy, hogy nincs vele semmi gond. Meg az újraindítás mindig megoldotta problémát idáig.
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
Na, volt is a szervizes ember, és emelt a jelszinten 4 dB-lel, ha így is marad a probléma, akkor cserélik a modemet egy másikra.
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz atos19881101 #17390 üzenetére
Még jó , hogy itthon voltam. Én se számítottam arra, hogy ilyen gyorsan kijönnek.
Remélem, hogy ezzel megoldódik a probléma, de ha nem, akkor meg modem csere.Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
-
Iomega
őstag
Sziasztok!
Egy kérdésben kérném a segítségeteket.
A helyzet az alábbi. Adott az internet, a vezeték nélküli kapcsolat folyamatos, hibátlan, viszont, ha kábelen keresztül kellene, hogy menjen, abban az esetben kb. 6 óra folyamatos működés után lekapcsol, és kiírja, hogy nincs net hozzáférés.
Újraindítom a PC-t, majd újra megy kábelen kb. 6 órán keresztül gond nélkül.
Mit kellene átállítani a beállításokban, hogy ne legyen korlátozva egy idő után a net, vezetéken keresztül?Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz Gubek-Einste #28916 üzenetére
Win 7, D-Link DI - 524. Az elmúlt években gond nélkül működött, most jött ez a jelenség.
[ Szerkesztve ]
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Iomega
őstag
válasz Gubek-Einste #28926 üzenetére
Probléma elhárítva, köszönök minden segítséget!
Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Politika
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Milyen GPS-t vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Elite: Dangerous
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...