Új hozzászólás Aktív témák
-
Crytek
veterán
-
megint én
őstag
válasz kelzsoca #146 üzenetére
Ahaa... Hár én 10re kerekítettem, mert pont azok a gamék amikre kíváncsi lennék ott egy kissé följebb ment az 1GB-s.
Én most szeretnék tippelgetni valamit... Hangsúlyozom, hogy csak tipp.
Szerintem ennek a duplázó változata valami gtx 490 féle kártya az mindent tarolni fog... Rá fog pakolni az 5970re vagy 20-30%ot. -
marcus.fenix
aktív tag
válasz kelzsoca #304 üzenetére
Most jött a zöldektől egy erős, jól árazott kártya, és leszámítva az elvakult fanokat, most sokan ezt a kártyát fogják keresni, főleg ha lesz kellő mennyiségben... és akkor az ATI raktárainak kisöprése megáll, így engednie kell az árból, hisz ez lenne a mainstream kategória vagy mi... (vagy kihozza addigra a HD6000-et)
Abu
Az igazi profi meglátja és megérzi a különbséget 100 és 200 fps között is, mert az ő látószerve másképp működik... - amúgy néhány játékban valahogy elszúrták a VSync implementálását, mert ATI-n és nVidián egyaránt láttam már lassulást ha bekapcsoltam, főleg minimum fps-ek terén. A CS-nél mondjuk nem tudom, mert azt bottal se piszkálnám meg...
[ Szerkesztve ]
Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...
-
SzlobiG
félisten
válasz kelzsoca #311 üzenetére
Hidd el nem alaptalan amit kérnek a 250FPS mert sokkal jobban lehet játszani úgy, jobban lehet lőni a fegyverekkel, főleg cod4-be füstbe véreznek el a gépek mikor 250fps-ről leesik 80-ra sniperrel alig lehet kilőni a futó embereket. Anno amikor cod2-t hc szinten toltam nálam is fontos volt a magas fps (333) mert úgy sokkal jobban lőttek az autómata fegyverek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kelzsoca #311 üzenetére
Igen, sajnos itt jutunk el oda, hogy a gyakorlatban nem csak a képkockák számítása, hanem a motor képességei is fontosak. Sajnos a COD-ok alatt dübörgő engine híresen szar ebből a szempontból, mert 200 FPS felett 20-30%-kal nagyobbat lehet ugrani, de más úgymond legális csalás is előhozható. Ez alapvetően programozási hiba. Sajnos manapság rengeteg állapotot kell a motorban szinkronizálni, így becsúsznak ezek a hibák. Ennek köszönhető, hogy több fejlesztő feloldhatatlanul korlátozza az FPS-ek számát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.